Mundo Deportivo: Gigant-bud på Paulo Dybala

8 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge Mundo Deportivo, som er hjemmehørende i Catalonien, har Real Madrid afgivet et gigantbud på Juventus´ argentinske stjerne, Paulo Dybala.

Man skal angiveligt være klar med et bud på 85 millioner € + Mateo Kovacic for at få tilført lidt offensiv power til holdet.

Mundo Deportivo mener at vide, at Real Madrid har opgivet Kylian Mbappé denne sommer, fordi Monacos priskrav er for høje.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #2 af Zyconith
Grrr! Udover kvalitet har Dybala har ægte Real Madrid stjerne støv og attitude over sig, elsker at se ham spille, han var kongen i Palermo og diamanten er kun blevet mere finslebet i Juve. Hellere Dybala - der nok skal levere - end en alt for afbalanceret og kedelig publikumspleaser som Mbappe.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Zyconith.

8 år 11 måneder siden #3 af Arnenugacream
Men det skal simpelthen ikke være på bekostning af Kovacic. Det vil da være helt helt håbløst og smide sådan en juvel væk. Manden har vel knapt spillet en dårlig kamp i sin tid i Madrid, og jævnligt bliver han vel fremhævet som en af de bedste når han får chancen fra start. Manden har så sindsyg meget potentiale og har et drive med bolden som ikke mange andre i moderne fodbold kan følge med på. Iøvrigt en egenskab der er så hamrende vigtigt inde centralt i forhold til at skabe overtal, og få sat noget tempo. Derudover har han alle de andre egenskaber en verdensklasse midtbanespiller skal besidde i form af overblik, løbevillighed, pasningsstærk, og fint spark. Manden er skabt til at tage over for Modric, og man vil komme til at fortryde big time hvis man ikke har Kovacic når han rammer sin bedste fodboldalder, og Modric er over the hill.

8 år 11 måneder siden #4 af PMO
Sælg nu bare Bale og erstat ham med Dybala. Der skal ikke sælges nogen udover Bale.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Sahinovic, R7CR7GB11, Neye

8 år 11 måneder siden #5 af Daniel
Kæmpe and!

Kovacic plus 85 millioner euro? Det kan I gøre bedre, Mundo Deportivo. Meget bedre.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, asp3200, Zyconith, Chamartin

8 år 11 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Har aldrig været helt glad for en mulig Dybala ankomst. Hvis han dog erstattede Bale og kunne danne angrebsduo med Cristiano i en 4-4-2 diamant, så giver handlen absolut mening sportsligt.

Kovacic går bare ikke. Nogle mænd i jakkesæt i Madrid skulle godt nok ruskes, hvis de fører ham væk.

8 år 11 måneder siden #7 af SR4
Bare rolig

Hvergang der bliver nævnt noget omkring en byttehandel, kan vi være sikre på den er falsk. Real forstærker sig ikke på en position for så at svækkes på en anden. Jeg kan ikke engang huske hvornår sidst vi har lavet et en byttehandel i det hele taget.

8 år 11 måneder siden #8 af Sebberg
Hvis vi sælger Bale og køber Dybala, så står vi seriøst med den vildeste trup i årtier. Dybala kan dække et utal af pladser, og ved siden af/bagved Ronaldo ville han være helt syg.

8 år 11 måneder siden #9 af Real HWL

Sebberg skrev: Hvis vi sælger Bale og køber Dybala, så står vi seriøst med den vildeste trup i årtier. Dybala kan dække et utal af pladser, og ved siden af/bagved Ronaldo ville han være helt syg.

Bagved Ronaldo skulle der meget gerne ligge en Isco eller Asensio ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 11 måneder siden #10 af Carlos3

Sebberg skrev: Hvis vi sælger Bale og køber Dybala, så står vi seriøst med den vildeste trup i årtier. Dybala kan dække et utal af pladser, og ved siden af/bagved Ronaldo ville han være helt syg.

Jeg kunne ikke være mere enig! Bale må da absolut stå forrest i køen til at blive solgt, at sælge Kovacic ville være det rene idioti, hans fremdtid i hvidt ser alt for lovende ud til at skille sig af med ham.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 11 måneder siden #11 af Dios
Jeg er kæmpe fan af Dybala og hans kvaliteter, og ville elske at se ham i en Real trøje.

Bare ikke så meget mere desværre. Personligt så jeg helst man spillede 4-3-2-1 fremadrettede (holdet uden Ronaldo), men selvfølgelig fastholder 4-3-1-2, så længe Ronaldo stadig præstere på det uhører høje niveau.
Jeg mener bare, at vi fremadrettede har 2 af de største offensive stjerner i Asensio og Isco, så derfor så jeg gerne dem side om side på den offensive midtbane. Bliver det en trio med Dybala, så har vi 2 en halv spiller, som er bedst i det opbyggende spil, selvom man selvfølgelig ikke skal negligere dem foran mål. Det er bare ikke typer som scorer plus 30 mål. Asensio - måske, men her vil jeg bare foretrække lidt kynisme hos frontangriberen. Vi taler ikke hurtigløberen for Dortmund, for venner med bolden skal vores angriber dog stadig være :D

Ronaldo's mange mål skal erstattes. Det bliver nok umuligt, at finde en med noget der minder om samme kvalitet foran målet, men en angriber som scorer plus 25 pr. Sæson, og her ser jeg ikke Dybala, selvom han er min lille yndlings.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

8 år 11 måneder siden #12 af Carlos3

Dios skrev: Jeg er kæmpe fan af Dybala og hans kvaliteter, og ville elske at se ham i en Real trøje.

Bare ikke så meget mere desværre. Personligt så jeg helst man spillede 4-3-2-1 fremadrettede (holdet uden Ronaldo), men selvfølgelig fastholder 4-3-1-2, så længe Ronaldo stadig præstere på det uhører høje niveau.
Jeg mener bare, at vi fremadrettede har 2 af de største offensive stjerner i Asensio og Isco, så derfor så jeg gerne dem side om side på den offensive midtbane. Bliver det en trio med Dybala, så har vi 2 en halv spiller, som er bedst i det opbyggende spil, selvom man selvfølgelig ikke skal negligere dem foran mål. Det er bare ikke typer som scorer plus 30 mål. Asensio - måske, men her vil jeg bare foretrække lidt kynisme hos frontangriberen. Vi taler ikke hurtigløberen for Dortmund, for venner med bolden skal vores angriber dog stadig være :D

Ronaldo's mange mål skal erstattes. Det bliver nok umuligt, at finde en med noget der minder om samme kvalitet foran målet, men en angriber som scorer plus 25 pr. Sæson, og her ser jeg ikke Dybala, selvom han er min lille yndlings.

Jer en af dem der måske er lidt for meget med på the Mbappe hypetrain, men jeg mener stadig at han er manden til den plads du netop beskriver der, 25+ angriberen i vores kommende post Ronaldo æra. Han er ung, han ville kunne spare med Benze, komme ind på holdet, finde samspil og kammeratskab hos de andre unge i klubben, og på 2 år ville han kunne udvikle sig til netop den angriber der ville kunne bære faklen videre efter ronaldo. Den lysende fremtid bestående af Varane, Vallejo, Theo, Casemiro, Llorente, Kovacic, Ceballos, Asensio, Isco og Mbappe, det er altså en fremtid mange klubber ville give alt for at have.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved Carlos3.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real HWL, El Siete

Leveret af Kunena Forum