Fangruppe opfordrer til dommer-protest
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Søndagens Super Cup-dommer De Burgos Bengoetxea skal ikke forvente at modtage julekort fra Real Madrid-tilhængerne efter sin lidet beundringsværdige præstation i kampen, hvor han forærede Barcelona et straffespark og udviste Cristiano Ronaldo på et fejlagtigt grundlag.
Visse dele af Real Madrids fangrupper mener, at der i El Clásico-opgørene er en særlig favorisering til Barcelona fra den spanske dommerstand og derfor opfordrer fanklubben Vikingos Hellin til, at man tager sit hvide lommetørklæde med på stadion i morgen og laver en såkaldt Pañolada mod dommer José María Sánchez Martínez, som passer fløjten i returopgøret som en protest mod den spanske dommerstand generelt.
På banen kan Real Madrids spillere passende lave en langt mere symbolsk handling, nemlig ved at spille en pragtkamp og dermed få tilskuerne til at lave en hyldest-Pañolada, når sæsonens andet trofæ skal overrækkes.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Suarez burde få karantæne for 30. gang, men der sker absolut ingenting.
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Jeg kan sagtens se fejlene også i forhold til Ronaldos andet gule kort, og til dels Suarez straffe. Meeen altså i næste kamp får vi måske et offside mål eller et straffe som ikke var der; "Men hey det er sgu ikke så vigtigt, det er målene der tæller" -og så er det glemt igen.
Vi husker alle de kendelser der går i mod os men når det går vores vej så er det glemt så snart kampen er slut.
Jeg synes ligesom så mange andre at dommerne i Spanien er frygtindgydende ringe. Jeg håber at vi nærmer os engelske tendenser, der må man gå til stålet og spille som en mand, hvis man falder som en kælling så har det konsekvenser. Og brok tolereres ikke på samme måde som i Spanien.
Det ville klæde fodbolden at der blev gjort noget ved problemerne.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Jeg synes ligesom så mange andre at dommerne i Spanien er frygtindgydende ringe. Jeg håber at vi nærmer os engelske tendenser, der må man gå til stålet og spille som en mand, hvis man falder som en kælling så har det konsekvenser. Og brok tolereres ikke på samme måde som i Spanien.
Omvendt så er engelsk fodbold en flok knoldsparkere, der ligeså gerne rammer manden som bolden. Jeg håber, at vi bevarer det fine i spansk fodbold, og lader englænderne om at slagte hinanden.
BBB skrev:
JimmyBroe skrev: Jeg synes ligesom så mange andre at dommerne i Spanien er frygtindgydende ringe. Jeg håber at vi nærmer os engelske tendenser, der må man gå til stålet og spille som en mand, hvis man falder som en kælling så har det konsekvenser. Og brok tolereres ikke på samme måde som i Spanien.
Omvendt så er engelsk fodbold en flok knoldsparkere, der ligeså gerne rammer manden som bolden. Jeg håber, at vi bevarer det fine i spansk fodbold, og lader englænderne om at slagte hinanden.
Hej Søren:)
Åh jeg synes ikke de får lov at "slagte hinanden" i engelsk fodbold. Jeg mener der er for mange spildtid i spansk fodbold. Måske i kombination af de to dommerstandarder er at foretrække. :)
Jeg er her stadig XOXO
Alt i alt tror jeg, at det går meget lige op, men selv har mange madridistas en ide om, at dommeren ofte er imod os, mens fans af andre klubber, tror at de er med os.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Skal vi ikke bare 2 kampe tilbage for at finde et mål til os, som aldrig skulle have været dømt? Nu havde vi nok vundet uden Casemiro's mål alligevel, men derfor skal dommeren/linjevogteren jo stadig dømme korrekt.
Imod Bayern der gik det stort set lige op. Nu er jeg ikke 100% sikker, men jeg kan da huske jeg fik omkring 400 billeder inde på facebook af Ramos som stod i offside imod Barcelona, hvor han sparker/header den på stolpen, hvor Casemiro følger op på returen og sparker den i kassen.
Vi har det rigtig godt i Real Madrid hvad angår dommertække. Vi skal på ingen måder klage, og det skal Barcelona heller ikke. Sidste sæson var dog katastrofal for Barcelona, da de mistede mange point på dommerfejl, men tilgengæld har de spillet en kamp imod Chelsea, som burde lukke røven på dem permanent :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: @Kratmus.
Skal vi ikke bare 2 kampe tilbage for at finde et mål til os, som aldrig skulle have været dømt? Nu havde vi nok vundet uden Casemiro's mål alligevel, men derfor skal dommeren/linjevogteren jo stadig dømme korrekt.
Imod Bayern der gik det stort set lige op. Nu er jeg ikke 100% sikker, men jeg kan da huske jeg fik omkring 400 billeder inde på facebook af Ramos som stod i offside imod Barcelona, hvor han sparker/header den på stolpen, hvor Casemiro følger op på returen og sparker den i kassen.
Vi har det rigtig godt i Real Madrid hvad angår dommertække. Vi skal på ingen måder klage, og det skal Barcelona heller ikke. Sidste sæson var dog katastrofal for Barcelona, da de mistede mange point på dommerfejl, men tilgengæld har de spillet en kamp imod Chelsea, som burde lukke røven på dem permanent :D
Ja og sådan kan vi blive ved med at finde isolerede hændelser for og imod. Vi skal kun 1 kamp tilbage for at finde masser af fejl imod os, som sagt.
Vi har det ikke bedre end andre klubber, hvad angår dommertække - det er et postulat, der er ligeså validt som dit om det modsatte. Før vi får svar på hvilket postulat, der er mest korrekt, kræver det, at vi ser rigtig mange kampe, hvor vi anvender et bedre redskab end vores forskellige mavefornemmelser - fx statistik. Men igen ender vi med at være uenige om, i hvilke situationer, vi bliver snydt. Var der straffe til Suarez? Osv. osv. Jeg synes, at Suarez søger kontakt, og ikke skal have straffe, men der er tydeligvis delte meninger. Sådan er vi så forskellige.
Så ultimativt vil jeg bare sige, at vi er uenige om, hvorvidt vi har dommertække eller ej, men du kan altså ikke spise mig af med en "vi har det rigtig godt i RM hvad angår dommertække" ;) Og slutteligt, god kamp i aften! :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.