Bedømmelse af truppen mod Valencia
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (66 brugere)
Hele holdet 2.7
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev: Zyconith: 4 til Benzema. Vær nu lidt seriøs om det her. Nogle mennesker går op i det :-P
Jeg tror desværre, at Zyconith er seriøs i sin karaktergivning.
Daniel skrev:
BBB skrev: Zyconith: 4 til Benzema. Vær nu lidt seriøs om det her. Nogle mennesker går op i det :-P
Jeg tror desværre, at Zyconith er seriøs i sin karaktergivning.
Det overraskede mig også, at Benzema ikke blev bedømt højere end Asensio og Marcelo, som jo blot er statister, når de madrilenske fans tager til bold på Bernabeu. Nogle steder refereres der til kampene som "Det ugentlige Benzema show".
Derudover er Bale vel blevet en stående joke i klubben, som man bare har opgivet at kommentere på, fordi man ved at badebolden starter inde kamp efter kamp - uanset hvor møg elendig han er i hvert eneste kamp ... SUK!
Kom nu Zidane, please fri os for mere lidelse!!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Omend andet så kan vi måske bruge ham oppe sammen med Benzema og Ronaldo...CCB..(sælg Bale)
- Forever-madrisimo
- Bruger er blokkeret
-
Salix7 skrev: Skammeligt at være så sindssygt dårlig! Hvor er det uendeligt ligegyldigt, hvor meget Benzema arbejder for holdet når 5-7 100% chancer resulterer i 0 mål.
Derudover er Bale vel blevet en stående joke i klubben, som man bare har opgivet at kommentere på, fordi man ved at badebolden starter inde kamp efter kamp - uanset hvor møg elendig han er i hvert eneste kamp ... SUK!
Kom nu Zidane, please fri os for mere lidelse!!
Det er ærgerligt at vi skal acceptere noget så åbenlyst. Det kan komme til at koste os titler, når vi har to spillere rendende rundt, der ikke giver mere end det vi så i går.
Hvis jeg var spiller ved siden af Asensio, ville jeg med den kamp han spillede, give alt for at spille på så højt niveau ved siden af. Bale og Benzema ligner så noget der stadig er i forsæsonen. Hvordan kan Real Madrid i blinde acceptere dette? Morata var savnet i går !
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
raul7=kongen skrev: Alt det sagt, så er det påfaldende at Marcelo bliver vurderet næsthøjest. Var det ikke for brastilanerens håbløse markeringsspil, så var Valencia næppe kommet ind i kampen igen. Det måde at markere ved 1-1 målet og derefter slå ud med armene burde alene betyde, at han ikke kan få over middel.
Helt enig angående Marcelo, dog ser de fleste nok Casemiros fejl ved 1-1 målet i stedet for. Kroos ser også rimelig sløj ud på Valencias mål til 1-2, og Modric virkede underligt ved siden af sig selv i går med mange fejl-afleveringer - så alt i alt ikke vores bedste kamp over det meste linien:-(
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
- Brylle
- Gæst
-
Jeg så Jeppe Kjær lave det samme løb i Lyngbys kamp i går, så Mikkel Rygaard kunne skyde fra samme sted. Det er altså ikke et virkelig genialt løb, men noget man som en offensiv spiller simpelthen SKAL kunne lave.Raul 4 ever skrev: Til Benzemas forsvar skal det også nævnes at Asensio næppe havde scoret 1-0 målet, hvis det ikke havde været for hans løb ind i feltet. Det giver ikke en assist i statistikken, men bør alligevel trække godt op.
Og lige noget andet: Det bliver altså super komisk når en person ofte har travlt med at gå efter andres karaktergivning herinde (specielt mod Benzema), men når yndlingsspilleren gør det elendigt, så undlader man at give ham karakter, men skriver i stedet som kommentar, at man er skuffet. Hyklerisk.
Brylle skrev:
Jeg så Jeppe Kjær lave det samme løb i Lyngbys kamp i går, så Mikkel Rygaard kunne skyde fra samme sted. Det er altså ikke et virkelig genialt løb, men noget man som en offensiv spiller simpelthen SKAL kunne lave.Raul 4 ever skrev: Til Benzemas forsvar skal det også nævnes at Asensio næppe havde scoret 1-0 målet, hvis det ikke havde været for hans løb ind i feltet. Det giver ikke en assist i statistikken, men bør alligevel trække godt op.
Og lige noget andet: Det bliver altså super komisk når en person ofte har travlt med at gå efter andres karaktergivning herinde (specielt mod Benzema), men når yndlingsspilleren gør det elendigt, så undlader man at give ham karakter, men skriver i stedet som kommentar, at man er skuffet. Hyklerisk.
Hyklerisk? Ja, er det ikke blevet standarden herinde når man skal give karakter? Der er f.eks. også en bruger der ikke har valgt at give Bale en karakter, der har også været flere gange hvor man har valgt at give Benzema et komplet uforsvarligt et-tal selvom han som minimum skulle have ligget på et tre-tal, og i flere omgange har man bare undladt at give karakter kun med det formål så man ikke skulle give ham mere end et et-tal igennem hele sæsonen - men selvfølgelig! er det da mig der er hyklerisk, når jeg i EN omgang ikke vælger at give ham en karakter.
Jeg vælger at rette det, for selvfølgelig skal han have et-tal efter han direkte var skyld i at vi ikke fik alle tre point med hjem, men tak fordi du bringer det op det var netop pointen, da det giver et meget godt billede af hetzen herinde, når man først vælger at gøre opmærksom på en karaktergivning hvis det lige skulle gå Benzemas vej (-:
Florentino Pérez