Truppen mod Fuenlabrada, Copa del Rey, 1. kamp
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Zinedine Zidane har udtaget truppen til aftenens kamp mod Fuenlabrada.
De Fuenlabrada-tilhængere, som havde drømt om at få et blik af de dobbelte CL-vindere må gå forgæves, for Real Madrid har udeladt alle de største stjerner til udekampen og det bliver i den grad et reservespækket mandskab, som træder ind på Estadio Fernando Torres.
Truppen mod Fuenlabrada:
Målmænd: Casilla, Moha.
Forsvar: Achraf, Tejero, Vallejo, Nacho, Theo, Manu Hernando.
Midtbane: Marcos Llorente, Ceballos, Asensio, Feuillassier, Cristo.
Angreb: Lucas Vázquez, Mayoral.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Achraf Nacho Vallejo Tejero
Llorente Ceballos
Lucas Asensio Theo
Mayoral
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Casilla
Llorente Ceballos
Lucas Asensio Theo
Mayoral
Kunne vaere spaendende.
Jeg haaber personligt paa:
Casilla
Achraf Nacho Vallejo Theo
Llorente Ceballos
Lucas Asensio Cristo
Mayoral
Casilla;
Achraf, Nacho, Vallejo, Theo;
Marcos Llorente, Ceballos,
Lucas Vázquez, Asensio; Oscar
y Borja Mayoral.
Jeg er overrasket over hvor mange nye spillere vi højest sandsynligt vil få at se på banen i aften. Alt andet lige vil jeg sideløbende med arbejdet glæde mig til, at have fjernsynet kørende i baggrunden med en kamp, der på trods af sin mangel af faste startere nok skal blive spændende og indlevende. Længe leve rotationerne og Hala Madrid!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Og defensacentral gætter på følgende opstilling:
Casilla;
y Borja Mayoral.
Jeg er overrasket over hvor mange nye spillere vi højest sandsynligt vil få at se på banen i aften. Alt andet lige vil jeg sideløbende med arbejdet glæde mig til, at have fjernsynet kørende i baggrunden med en kamp, der på trods af sin mangel af faste startere nok skal blive spændende og indlevende. Længe leve rotationerne og Hala Madrid!
Hold da kaeft mand, sammenlign lige den med min. Det kan vaere, at jeg skal overtage fraa Zidane :-D
R7CR7GB11 skrev:
Zyconith skrev: Og defensacentral gætter på følgende opstilling:
Casilla;
y Borja Mayoral.
Hold da kaeft mand, sammenlign lige den med min. Det kan vaere, at jeg skal overtage fraa Zidane :-D
Jeg er nu meget tryg ved, at Zidane fortsætter ved roret. Ingen grund til at spille russisk roulette med trænerposten :D
Det blev:Real Madrid skrev: Casilla
Llorente Ceballos
Lucas Asensio Theo
Mayoral
Casilla;
Achraf, Vallejo, Nacho, Tejero;
Ceballos, Llorente,
Theo; Lucas, Asensio.
Mayoral
Zyconith skrev:
Det blev:Real Madrid skrev: Casilla
Llorente Ceballos
Lucas Asensio Theo
Mayoral
Casilla;
Achraf, Vallejo, Nacho, Tejero;
Ceballos, Llorente,
Theo; Lucas, Asensio.
Mayoral
Interessant at han vaelger at smide Theo i hoejresiden.
EDIT:
Har desvaerre ikke mulighed for at se kampen, da jeg er paa arbejde.
Begge mine fodboldapps siger 4-4-2 som foelger:
Casilla
Achraf Vallejo Nacho Theo
Lucas Ceballos Llorrente Tejero
Mayoral Asensio
Nogen der kan bekraefte?
mohbar skrev: asensio og vazquez som bør være de bærende iaften er da nærmest helt væk...
Meget enig i, at Asensio stort set ikke har været med i kampen. Han har ageret arrogant, når han har haft bolden. Det er nærmest som om, at han føler sig for god til at spille mod Fuenlabrada, og derfor ikke gider at spille op til sit bedste. Lucas Vázquez har dog forsøgt mere. Han har ikke rigtig haft succes med alle sine aktioner, men i det mindste prøver han.
Spillere som Achraf og Llorente skal desuden arbejde på deres boldkontrol. Bolden har det med at springe fra dem, når de får den.
Jeg begriber heller ikke, hvorfor man flere gange har forsøgt sig med høje indlæg (og i Achrafs tilfælde er det virkelig kun forsøgt, for han har bare sparket ind i forreste mand, hver gang han har forsøgt et indlæg). Mayoral fylder jo ingenting i boksen, og han bliver gang på gang spist af rutinerede Cata Díaz.
Mølbat skrev:
mohbar skrev: asensio og vazquez som bør være de bærende iaften er da nærmest helt væk...
Meget enig i, at Asensio stort set ikke har været med i kampen. Han har ageret arrogant, når han har haft bolden. Det er nærmest som om, at han føler sig for god til at spille mod Fuenlabrada, og derfor ikke gider at spille op til sit bedste. Lucas Vázquez har dog forsøgt mere. Han har ikke rigtig haft succes med alle sine aktioner, men i det mindste prøver han.
Spillere som Achraf og Llorente skal desuden arbejde på deres boldkontrol. Bolden har det med at springe fra dem, når de får den.
Jeg begriber heller ikke, hvorfor man flere gange har forsøgt sig med høje indlæg (og i Achrafs tilfælde er det virkelig kun forsøgt, for han har bare sparket ind i forreste mand, hver gang han har forsøgt et indlæg). Mayoral fylder jo ingenting i boksen, og han bliver gang på gang spist af rutinerede Cata Díaz.
Enig.
Tilgengæld synes jeg det klæder en spiller som Llorente med lidt mere nosser, forstået at han faktisk tør at sætte noget spil igang i denne kamp, istedet for kun at spille langsomt og "sikkert" det lykkedes ikke alt hvad han laver, men han har jo også kun fået få kampe, men det er sådan nogle ting jeg har manglet at se fra ham.. nu skal han bare lige blive mere succesfuld og lære sine medspillere at kende.
Dani C. Viser også til tider nogle spændende ting. Han kunne godt blive noget på sigt.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-