Bale vil have hovedrolle i Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Gareth Bales fremtid er fortsat uvis i Real Madrid og det handler angiveligt om, at den walisiske verdensklassespiller vil have en større hovedrolle i den spanske hovedstad, således at han kan blive kørt i stilling til at blive Guldbold-vinder.
Og det kommer til at betyde – hvis Bale får sin vilje – at han skal have samme status i klubben som Cristiano Ronaldo. Gareth Bale måtte se sin rolle på Real Madrid-mandskabet blive mindre med Zidane som træner, selv om waliseren dog mod slutning af sæsonen bidrog med flere vigtige scoringer, heriblandt det udlignende mål i El Clásico, samt naturligvis de to scoringer mod Liverpool i CL-finalen.
Julen Lopetegui og Real Madrid-ledelsen skal i den kommende tid have et møde med waliseren og agenten Julian Barnett, hvor man vil bede om at få vished for, om den spanske træner agter at bruge ham i en hovedrolle i den kommende sæson.
Gareth Bale har gennem sin tid i Real Madrid været ramt af talrige skader, som har forhindret ham i for alvor at komme ind i en stabil periode.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis han kan acceptere sådan en rolle, så kan vi jo sagtens bruge ham. Men vi kan jo ikke have ham rendende i dårlig form i halvdelene af kampene, grundet han hele tiden er ved at restituere fra en skade.
Steen skrev: Han passer jo ikke ind i den spillestil som Lopetegui praktiserer? Der er intet, der taler for, at man ikke sælger ham. Det er nok sidste chance, hvis man vil score €100M på ham. Han er konstant skadet, og spiller forfærdeligt i 9/10 kampe. Idioti ikke at sælge ham.
Ja så jeg kan da slet ikke forstå han forventer en hovedrolle i en spillestil, der vel er direkte modsat af hans kompetencer.
Real Madrid bliver også nødt til at gå All in på den spillestil træneren gerne vil praktisere, det nytter bare ikke noget at forsøge at spille possesionfodbold hvor 2 af 3 offensive folk ikke kan spille i de små rum. Det bliver så pinagtigt at se på.
På den anden side kan jeg godt blive nervøs for at vi låser os fast på en spillestil, og vi så ikke har en plan B. Et salg af kovacic og et køb af Thiago vil fx fjerne noget fysisk styrke og dynamik, som vi sandsynligvis kan nyde godt af, hvis plan A ikke virker.
Real HWL skrev: Vil have? Er det ikke noget man skal gøre sig fortjent til?
Statistikken på 88 mål i 189 kampe, samt en afgørende fod i to Champions League-finaler og en CdR-finale, vidner jo om en stor spiller i Real Madrids historie, men når man som de fleste fans har set mange af hans kampe, har man jo kunnet se at spillet har haltet gevaldigt i store perioder. En stor del af skylden for det er selvfølgelig hans skader, hvor han herefter har skullet genfinde sin form, for han er verdensklasse når han er på toppen, som vi så det i CL-finalen.
Jeg er glad for ham som spiller og person (lige pånær hans smålighed omkring Zidanes afgang) men han må da have lidt selvindsigt, og kunne se at andre spillere har præsteret bedre og ikke været skadet og har fortjent deres plads.
Mindst én fra BBC skal videre, og med Bale's pris der er røget i vejret ligger det ligefor at skyde ham afsted til en kæmpe sum, og så hente en stærkere kreativ spiller. Han har cementeret sin plads i Real Madrids historie og så er det måske bedst for ham at komme videre og til en klub hvor han er den absolutte stjerne.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Et saksespark som matchvindermål i en Champions League-finale. Det er nok :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
El Siete skrev:
Overhovedet ikke! Det er fantastisk flot, men det skal på ingen måde med til at redde hans skind. Han dur ikke i klubben, og man kan ikke blive ved med at give spillere en chance, når der står et generationsskifte for døren, og når den enkelte spiller fylder for meget i forhold til, hvad han reelt giver.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
El Siete skrev:
Overhovedet ikke! Det er fantastisk flot, men det skal på ingen måde med til at redde hans skind. Han dur ikke i klubben, og man kan ikke blive ved med at give spillere en chance, når der står et generationsskifte for døren, og når den enkelte spiller fylder for meget i forhold til, hvad han reelt giver.
Enig. Det var sagt med et smil på læben, min holdning skrev jeg i mit foregående indlæg :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Matamoro skrev: Bale er den spiller i Real Madrids trup med mest potentiale. Man bør bygge holdet op omkring ham. Hazard, Dybala og Fekir er en flok andenrangs spillere som ikke kommer til at vinde noget som helst med Real Madrid. Jeg er sgu bekymret for Real Madrids fremtid.
Undskyld mig, men men kan simpelthen ikke bygge et hold op omkring en spiller der bliver skadet så ofte som Bale gør. Og hvis man så endelig skulle bygge det op omkring Bale, så skulle man til at handle et helt nyt hold ind, med spillere der passer bedre til hans kompetencer.