Vinícius Junior får debut....for Real Madrid Castilla

7 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Vinícius Junior får i dag sin debut for Real Madrid……Castilla.

Den unge brasilianske angriber er ikke udtaget til førsteholdets udekamp mod Girona, men i stedet skal han spille hjemme på Estadio Alfredo di Stéfano mod Las Palmas Atlético.

Real Madrid ønsker at sikre sig, at Vinícius Junior får optimal spilletid og det betyder, at når han ikke er med førsteholdet, så spiller han for Real Madrid Castilla.

Kampen begynder kl. 12.00 og kan følges på Real Madrid TV.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 11 måneder siden #2 af Raul7-2880
En spiller til 300 mio kr spiller i den tredje bedste rækker :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

7 år 11 måneder siden #3 af Zyconith
Hvem scorede første mål?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 11 måneder siden #4 af Daniel

Zyconith skrev: Hvem scorede første mål?

Der gjorde Seoane.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

7 år 11 måneder siden #5 af Steen
Ikke en imponerende debut. Han involverer sig slet ikke, og så har han ikke været alt for succesfuld i de få aktioner han har haft.

7 år 11 måneder siden #6 af Lukita
Ikke en særligt god debut nej. Man kan sige at han nok ikke har trænet specielt meget med Castilla, men han har haft nogle dårlige aktioner hvor det ikke har været pga. manglende relationer med hans medspillere, men rene og skære fejl fra hans side. Han har pæn speed og en udmærket teknik ser det ud til, men man sidder ikke med følelsen af at det er en kommende verdensstjerne i svøb. Det er dog selvfølgelig for tidligt at sige, som alle andre bør han få en chance for at bevise sig over tid.

Dog en pæn detalje lige inden han blev skiftet ud, hvor han med bolden ved fødderne og en modspiller på tæt på sig i hver side, vender 180 grader og sætter begge to, hvor der var kanal på den ene. Det lignede dog ikke han ville gå efter kanalen, blot at vende med bolden, men det er hvad det er, og det gjorde ikke aktionen mindre flot.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

7 år 11 måneder siden #7 af Steen

Lukita skrev: Ikke en særligt god debut nej. Man kan sige at han nok ikke har trænet specielt meget med Castilla, men han har haft nogle dårlige aktioner hvor det ikke har været pga. manglende relationer med hans medspillere, men rene og skære fejl fra hans side. Han har pæn speed og en udmærket teknik ser det ud til, men man sidder ikke med følelsen af at det er en kommende verdensstjerne i svøb. Det er dog selvfølgelig for tidligt at sige, som alle andre bør han få en chance for at bevise sig over tid.

Dog en pæn detalje lige inden han blev skiftet ud, hvor han med bolden ved fødderne og en modspiller på tæt på sig i hver side, vender 180 grader og sætter begge to, hvor der var kanal på den ene. Det lignede dog ikke han ville gå efter kanalen, blot at vende med bolden, men det er hvad det er, og det gjorde ikke aktionen mindre flot.

Enig. Men man skal ikke glemme, at han kostede 335 millioner kroner ...
Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke lod ham fortsætte i Flamengo i endnu et år. I hans alder er det bedst hvis han fortsætter under trygge rammer. Derudover er den brasilianske liga naturligvis bedre end den 3. bedste spanske række, eller hvor end Castilla nu befinder sig. Alternativt kan man leje ham ud til et bundhold i Spanien, men jeg tror ikke, han vil kunne spille fast. Det har han simpelthen ikke niveauet til, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt.

Under alle omstændigheder er jeg modstander af den nuværende løsning, hvor han træner for førsteholdet og spiller for Castilla. Den løsning fungerede vist heller ikke alt for godt for Ødegaard.
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved Steen.

7 år 11 måneder siden #8 af Daniel

Steen skrev:

Lukita skrev: Ikke en særligt god debut nej. Man kan sige at han nok ikke har trænet specielt meget med Castilla, men han har haft nogle dårlige aktioner hvor det ikke har været pga. manglende relationer med hans medspillere, men rene og skære fejl fra hans side. Han har pæn speed og en udmærket teknik ser det ud til, men man sidder ikke med følelsen af at det er en kommende verdensstjerne i svøb. Det er dog selvfølgelig for tidligt at sige, som alle andre bør han få en chance for at bevise sig over tid.

Jeg forstår ikke, hvorfor man ikke lod ham fortsætte i Flamengo i endnu et år. I hans alder er det bedst hvis han fortsætter under trygge rammer. Derudover er den brasilianske liga naturligvis bedre end den 3. bedste spanske række, eller hvor end Castilla nu befinder sig. Alternativt kan man leje ham ud til et bundhold i Spanien, men jeg tror ikke, han vil kunne spille fast. Det har han simpelthen ikke niveauet til, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt.

Under alle omstændigheder er jeg modstander af den nuværende løsning, hvor han træner for førsteholdet og spiller for Castilla. Den løsning fungerede vist heller ikke alt for godt for Ødegaard.

Jeg er 100% enig i det sidste afsnit i dit indlæg, Steen.

Denne model fungerede netop ikke for Ødegaard, der egentlig bare var et fremmedlegeme på Castilla og træningsbanen med førsteholdet. Jeg håber dog på, at Vinicius har nemmere ved at integrere sig i denne model, blandt andet pga. han ikke har en sprogbarriere, der første skal brydes.

Men det er ingenlunde optimalt. Hvis ikke han har niveau til Real Madrid, så skal han lejes ud. Hvorfor ikke hollandsk fodbold? Jeg kan nævne op til flere sådan rimelig dygtige brasilianske (tidligere) fodboldspillere, der har haft succes i Æresdivisionen før det helt store gennembrud.

Og når man har fejlet en gang med Ødegaard, hvorfor så forsøge sig igen med Vinicius? Det har jeg svært ved at forstå. Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at man vil hente morgendagens stjerner, men så skal der fandeme også være en holdbar model på plads for disse spillere, så de kan udvikle sig og ikke stagnere eller gå et skridt tilbage. Men nu må vi se, hvad det hele ender med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Dragam

7 år 11 måneder siden #9 af Lukita

Vi skal ikke glemme at han har kostet 335 millioner kroner, men vi skal heller ikke bare forvente, at han overstråler alle andre talenter, der bliver hentet til klubben, bare fordi han kostede så meget som han gjorde. Det er jo ikke ham der har valgt at blive solgt for det beløb, det er vel mere et udslag af at markedspriserne stiger hele tiden, og at vi har en præsident der virker besat af at finde den nye Neymar, og som for alt i verden ser ud til at ville forhindre Barcelona i at gøre det samme. Vini skal have en fair behandling, og en mulighed for at udvikle sig og bevise sig.

Et års lejeophold i Flamengo ville helt sikkert være bedre for ham end at skulle træne med førsteholdet og spille kampe for Castilla, selvom jeg dog tror han ender med at få en god portion kampe på førsteholdet, hvis han skulle blive. Om han har niveau til at spille for et af de mindre La Liga hold skal jeg ikke kunne sige, da jeg ganske enkelt ikke har set nok med ham til at kunne bedømme det. Hvis han har niveauet kunne man måske kigge på en klub i Portugal? Niveauet er vel rimeligt, og det at han kan sproget ville nok hjælpe en del, selvom han dog selvfølgelig stadig skal lære spansk med tiden.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

7 år 11 måneder siden #10 af nono

Steen skrev: Under alle omstændigheder er jeg modstander af den nuværende løsning, hvor han træner for førsteholdet og spiller for Castilla. Den løsning fungerede vist heller ikke alt for godt for Ødegaard.

Men omvendt fungerede den løsning meget godt for Marcelo..:

7 år 11 måneder siden #11 af Raul 4 ever

nono skrev:

Steen skrev: Under alle omstændigheder er jeg modstander af den nuværende løsning, hvor han træner for førsteholdet og spiller for Castilla. Den løsning fungerede vist heller ikke alt for godt for Ødegaard.

Jeg kan ikke se at Marcelo har spillet for Castilla?

7 år 11 måneder siden #12 af Daniel

Raul 4 ever skrev:

nono skrev:

Jeg kan ikke se at Marcelo har spillet for Castilla?

Og det er selvfølgelig fordi, at det heller ikke var tilfældet. Akkurat ligesom Gago og Higuain heller ikke var nede og runde Castilla.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Leveret af Kunena Forum