Real Madrid søger Marcelos arvtager
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid er så småt begyndt at afsondre markedet for Marcelos afløser og ifølge spansk presse er der tre navne, som lige nu står øverst på listen.
Den ene er den 21-årige Junior Firpo, som spiller i Betis. Han er gennem en forrygende udvikling i den andalusiske klub og han er meget offensivt anlagt i sit spil. Den unge spanier med de dominikanske rødder har allerede fået debut på Spaniens U21-hold og har en frikøbsklausul på 50 millioner €.
Næste på listen er en tidligere Canterano, nemlig 28-årige Marcos Alonso, som med det samme vil kunne byde ind med erfaring og Real Madrid var tæt på ham allerede i sommer, men Julen Lopetegui fik stoppet den handel, da han ikke var så vild med ideen. Det er blevet sværere at hente ham nu, fordi han for nylig har forlænget kontrakten med Chelsea frem til 2023.
Endelig er der også en spiller fra egne rækker, nemlig Fran García, som gennem flere år har været betegnet som et af de helt store håb og han er da også fast mand på Castilla-mandskabet i øjeblikket. Planerne med ham er så store, at man vil få ham udlejet til en anden klub i LaLiga, hvis Marcelo fortsætter i klubben i den kommende sæson eller man vælger at hente en af de to ovenstående spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mølbat skrev: Jeg begriber ikke, hvorfor Real Madrid konstant skal kædes sammen med den ene venstreback efter den anden. Hvor mange skal klubben lige købe? Ja, Marcelo skal erstattes på et tidspunkt, men hertil har man jo allerede Sergio Reguilón og ikke mindst Theo Hernández, mens også Achraf Hakimi kan spille positionen. Man har altså tre af de allerstørste talenter på positionen på kontrakt, men næ nej. Lad os da smide endnu flere penge ud af vinduet og købe Junior Firpo. Jeg har skrevet det før, og nu gør jeg det igen. Real Madrid bør simpelthen ikke sættes i forbindelse med en eneste defensiv spiller for tiden. Det skal kun være offensivspillere, for det er det eneste sted, man pt. har brug for forstærkninger. Alt andet er useriøst.
Jeg hører Hakimi klarer sig godt i Dortmund, så hvis vi vil have en højrebenet venstreback fremadrettet så er det selvfølgelig en mulighed. Jeg ved ikke hvordan Theo klarer sig for tiden, men hos os var han Danilo-elendig. Så jeg ved ikke hvor fantastisk besat vi er.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Brylle
- Gæst
-
Men det er vel ligegyldigt om vi så har 100 backs i klubben, hvis ingen af dem er gode nok? Reguilon har absolut intet vist og bliver heller aldrig mere end en OK La Liga spiller. Theo var helt væk da han fik chancen og Achraf er højrebenet. Der er ikke en eneste af disse spillere, der er i nærheden af at kunne overtage for Marcelo som jeg ser det. Med Vinicius eller forhåbentlig Hazard på venstrekant skal der bruges en spiller der kommer flyvende i overlaps. Achraf vil det være akavet for med sit venstre ben, mens de to andre bare ikke har niveauet.Mølbat skrev: Jeg begriber ikke, hvorfor Real Madrid konstant skal kædes sammen med den ene venstreback efter den anden. Hvor mange skal klubben lige købe? Ja, Marcelo skal erstattes på et tidspunkt, men hertil har man jo allerede Sergio Reguilón og ikke mindst Theo Hernández, mens også Achraf Hakimi kan spille positionen. Man har altså tre af de allerstørste talenter på positionen på kontrakt, men næ nej. Lad os da smide endnu flere penge ud af vinduet og købe Junior Firpo. Jeg har skrevet det før, og nu gør jeg det igen. Real Madrid bør simpelthen ikke sættes i forbindelse med en eneste defensiv spiller for tiden. Det skal kun være offensivspillere, for det er det eneste sted, man pt. har brug for forstærkninger. Alt andet er useriøst.
Jeg er enig i, at Reguilón aldrig bliver andet end et god breddespiller. Ala Nacho og Lucas - en værdifuld spiller at have i truppen. Fortsætter Marcelo denne nedadgående formkurve (som egentlig startede sidste sæson, men blev glemt oven på hans markant bedre forår, især i CL), så skal man ud og hente en ny mand. Hakimi, den går ikke, da han er højrebenet og selv hans indlæg med højrebenet mangler kvalitet. Theo.. det var bestemt ikke godt i hans debutsæson, men hvor mange havde ikke også afskrevet Ceballos? Jeg ville bestemt give ham en ny chance. Typemæssigt og rent fysisk har han også mange ligheder med Junior. Jeg tror dog, at klubben vil hente ham til sommer og sælge Theo.
Fran Garcia er et KÆMPE talent og han kan blive rigtig god. Han skal helt sikkert på græs i LaLiga eller i hvert fald på et langt højere niveau end Castilla!
Kayed99 skrev: Vi skal ihvertfald holde os MEGET langt væk fra Marcos Alonso..!
Hvorfor?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Lars1991 skrev: Hvorfor har folk så lidt tiltro til Reguilón? Det kan godt være han er 22 allerede, men det stadig hans første sæson på det her niveau. Synes han viser et helt fint niveau, og tror på han stadig kan hæve det betydeligt når man netop tænker på det er hans første sæson over Segunda B.
Tja. Man kan spørge sig selv, hvis han er 22, hvorfor er han så først rykket op nu? Og han er jo kun rykket op fordi Perez ikke vil hente en reserve for Marcelo og Theo er lejet ud. Hvis Reguilon var så god, så havde vi vel aldrig hentet Theo til at starte med.
Jeg tror som sagt, at han kan blive en rigtig værdifuld breddespiller og et rigtig fin back up, men jeg ser ham aldrig blive god nok til at være starter.
Ramos4 skrev:
Lars1991 skrev: Hvorfor har folk så lidt tiltro til Reguilón? Det kan godt være han er 22 allerede, men det stadig hans første sæson på det her niveau. Synes han viser et helt fint niveau, og tror på han stadig kan hæve det betydeligt når man netop tænker på det er hans første sæson over Segunda B.
Tja. Man kan spørge sig selv, hvis han er 22, hvorfor er han så først rykket op nu? Og han er jo kun rykket op fordi Perez ikke vil hente en reserve for Marcelo og Theo er lejet ud. Hvis Reguilon var så god, så havde vi vel aldrig hentet Theo til at starte med.
Spillere når deres potentiale på forskellige måder, der kan være mange grunde til han ikke har udviklet sig mere i hans teenage år. Der er mange eksempler på verdensklasse spillere der har været slået igennem sent.