Bedømmelse af truppen mod Girona
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (24 brugere)
Hele holdet 3.3
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
Næ, han gjorde det fint nok da han kom ind. Var med i et mål, spillede generelt piv langsomt og fik sat antallet af dumme boldtab lidt ned. Ikke noget bemærkelsesværdigt hverken positivt eller negativt.Fondo_Sur skrev: Jeg kunne ikke se andet end slutningen af kampen. Var Isco elendig igen?
Benzema kan fint fortsætte som 9er i næste sæson (forudsat han holder samme niveau resten af sæsonen), han spiller fandme godt for tiden. Jeg ønsker mig dog stadig endnu en 9'er i klubben til bredden.
- Brylle
- Gæst
-
På den anden side er han 18 år gammel, så der kommer også udsving på et tidspunkt. Måske er det fint at lade de to konkurrere på den plads og så lade Vinicius få ro til at vokse? Skulle han fortsætte disse takter, så må Hazard ind på en 10'er eller noget, for så kan man jo ikke komme udenom ham, men mon ikke han svinger lidt gennem sæsonenKiwes skrev: Jeg kan umuligt være den eneste der har svært ved at finde ud af, hva faen vi lige gør med Vini når Hazard kommer i sommer. Vi skal simpelthen have plads til begge. 4-4-2 eller 4-3-1-2 (Hazard bag Benz og Vini) kunne måske være en løsning. Spørgsmålet er så, er der nok mål i disse? Vi lukker godt nok også mange dumme mål ind, så hvis vi nu kunne lade vær med det (kommer jo aldrig til at ske haha) var behovet for flere mål heller ikke så trængende.
Benzema kan fint fortsætte som 9er i næste sæson (forudsat han holder samme niveau resten af sæsonen), han spiller fandme godt for tiden. Jeg ønsker mig dog stadig endnu en 9'er i klubben til bredden.
Kiwes skrev: Jeg kan umuligt være den eneste der har svært ved at finde ud af, hva faen vi lige gør med Vini når Hazard kommer i sommer. Vi skal simpelthen have plads til begge. 4-4-2 eller 4-3-1-2 (Hazard bag Benz og Vini) kunne måske være en løsning. Spørgsmålet er så, er der nok mål i disse? Vi lukker godt nok også mange dumme mål ind, så hvis vi nu kunne lade vær med det (kommer jo aldrig til at ske haha) var behovet for flere mål heller ikke så trængende.
Du har ret. Real Madrid kommer til at stå i et stort dilemma, hvis man lykkes med at hente Hazard i sommerens transfervindue. Og det kommer ikke kun til at stå mellem Vini og Hazard - der skal også findes plads til Rodrygo i samme ligning. Jeg kunne derfor godt forestille mig, at Rodrygo kommer til at spille 9'eren i skyggen af Benzema i næste sæson og Vini venstrekanten i skyggen af Hazard. Belgieren skal i hvert fald være starter. Alternativt må man smide Vini over på højrekanten et par sæsoner - han skal nok skabe ravage uanset. For man sælger vel Bale? Og Vini er IMO klart mere interessant end Lucas Vázquez allerede.
Så vil man stå med et trekløver i front i form af Hazard, Vini og Benzema i en eller anden flydende form, så de ikke spiller låste positioner. Det ville være ganske potent i min verden. Så kan man altid diskutere, om disse vil score nok mål, men ingen ved, hvordan Hazard vil transformere sit spil til spansk fodbold (kan sagtens ske, han går mål bananza i den spanske liga) og så må man videre forvente, at Vini får bygget endnu mere på sine allerede fine kvaliteter til næste sæson.
Daniel skrev: Alternativt må man smide Vini over på højrekanten et par sæsoner - han skal nok skabe ravage uanset.
Enig. Der er normalt en idé med at have en højrebenet på venstre kant, så personen kan sparke på mål, men med Vinicius' skud kan det vel være lige meget, hvilken side han spiller i ;-)
Daniel skrev:
Kiwes skrev: Jeg kan umuligt være den eneste der har svært ved at finde ud af, hva faen vi lige gør med Vini når Hazard kommer i sommer. Vi skal simpelthen have plads til begge. 4-4-2 eller 4-3-1-2 (Hazard bag Benz og Vini) kunne måske være en løsning. Spørgsmålet er så, er der nok mål i disse? Vi lukker godt nok også mange dumme mål ind, så hvis vi nu kunne lade vær med det (kommer jo aldrig til at ske haha) var behovet for flere mål heller ikke så trængende.
Du har ret. Real Madrid kommer til at stå i et stort dilemma, hvis man lykkes med at hente Hazard i sommerens transfervindue. Og det kommer ikke kun til at stå mellem Vini og Hazard - der skal også findes plads til Rodrygo i samme ligning. Jeg kunne derfor godt forestille mig, at Rodrygo kommer til at spille 9'eren i skyggen af Benzema i næste sæson og Vini venstrekanten i skyggen af Hazard. Belgieren skal i hvert fald være starter. Alternativt må man smide Vini over på højrekanten et par sæsoner - han skal nok skabe ravage uanset. For man sælger vel Bale? Og Vini er IMO klart mere interessant end Lucas Vázquez allerede.
Så vil man stå med et trekløver i front i form af Hazard, Vini og Benzema i en eller anden flydende form, så de ikke spiller låste positioner. Det ville være ganske potent i min verden. Så kan man altid diskutere, om disse vil score nok mål, men ingen ved, hvordan Hazard vil transformere sit spil til spansk fodbold (kan sagtens ske, han går mål bananza i den spanske liga) og så man videre forvente, at Vini har bygget endnu mere på sine allerede fine kvaliteter til næste sæson.
Det kunne være fedt hvis man kunne spille med alle 3 oppe foran, om det så vil virke er jeg usikker på. Vini er helt sikkert foran Lucas i køen. Jeg kender simpelthen ikke nok til Rodrygo til at kunne vide om han vil fungere som en backup til Benz - måske. Jeg kan overhovedet ikke se hvad vi skal bruge Bale til, og han er derfor forhåbentlig fortid i klubben til sommer sammen med Isco, som helt sikkert skal til en anden klub for at finde formen.
Min holdning til indkøb ændrer sig hele tiden føler jeg - passer vel egentlig meget godt nok man tænker på hvor svingende vores præstationer er. TIdligere havde jeg sagt at man skulle afskaffe Modric til sommer, nu er jeg pludselig ikke så sikker længere. Cebellos gør det også virkelig godt. Som tingene ser ud lige nu, i mit hovedet, så køber man Hazard og en venstreback til sommer (evt. laver en Carvajal og hiver Achraf Hakimi hjem). Det er det vigtigste.
BBB skrev:
Daniel skrev: Alternativt må man smide Vini over på højrekanten et par sæsoner - han skal nok skabe ravage uanset.
Enig. Der er normalt en idé med at have en højrebenet på venstre kant, så personen kan sparke på mål, men med Vinicius' skud kan det vel være lige meget, hvilken side han spiller i ;-)
Hold kæft hvor jeg grinte af det indlæg haha :D
Jeg har det helt fint med, at Vinicius egentlig skal agere backup for Hazard, eller generelt bare være tæt på startopstillingen, men hvis man udelukkende ser på hans niveau, så er der immervæk langt vej endnu. Og helt fair, da han kun er 18 år, men jeg synes det er lidt uambitiøst fra næste sæson at sige han skal have en plads i startopstillingen, for så god synes jeg nemlig ikke han er.
Han giver helt klart håb for fremtiden, og han har vel allerede bevist, at der skal regnes med ham, men jeg synes ihvertfald, at han mangler alt for meget i sit spil til at skulle regne ham som en nøglespiller.
Jeg elsker der bliver satset på ungdommen, men sæsonen i år har vist, at der simpelthen skal hentes kvalitet ind fra øverste hylde af, og her er Hazard jo simpelthen bare ikke nok. Rodrygo skal jo ikke gå direkte ind på Real Madrid's hold.
Personligt håber jeg stadig meget på, at Asensio udløser sit fulde potentiale resten af sæsonen, så man har et fremragende alternativ indtil Mbappé er mulig. Ellers er jeg mere end varm på Ødegaard. Han er langtfra så hurtig og eksplosiv som de andre, men derimod kommer han bare med så meget kreativitet og fremragende pasninger, så han kan give vores forreste noget at arbejde med.