Florentino Pérez holdt møde med Santiago Solari i nat
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse kan Santiago Solari være på vej mod en fyreseddel efter en uge, hvor alt er gået galt for ham og Real Madrid.
Florentino Pérez var en af de sidste personer til at forlade Estadio Santiago Bernabéu i nat og det skyldtes at han holdt møder med forskellige højtstående medlemmer af bestyrelsen.
Det skete efter, at han som vanligt havde været i omklædningsrummet for at tale med spillerne og efterfølgende fik han angiveligt en lang snak med Santiago Solari efter argentinerens pressemøde.
Med til mødet var også José Ángel Sánchez, Ramón Martínez og Pedro López Jiménez til en decideret krisesnak.
En fyring af Santiago Solari er dog ikke så ligetil, fordi afløseren ikke står klar i kulissen. Emner som Raúl og Xabi Alonso har nemlig ikke den nødvendige træner-uddannelse til at kunne træde til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg stemmer på Mourinho, Bielsa, Allegri, Jardim, eller Paco Jemez.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Allegri ville være fint. Endelig en taktisk-funderet træner. Det kunne sikkert også skabe vej for yderligere forhandlinger af Marcelo og Dybala mm.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg synes, det kunne være fedt, hvis man i Madrid gjorde det samme som i Monaco, hvor man fyrede Leonardo Jardim, ansatte Thierry Henry for så at finde ud af, at det ikke var træneren, der var problemet og genansatte Jardim.
Lopetegui bliver ikke genansat, men jeg synes det er en skam, at han ikke fik mere tid til at arbejde med holdet og få sat noget rigtig stort op, som det bestemt tegnede til.
@Zyconith
Det kunne være morsomt med Paco Jemez på trænerbænken i Madrid. Hovedet-under-armen-offensiv fodbold ville dog nok få Sergio Ramos til at bruge mere tid i modstandernes felt end i sit eget, hvis ikke dette allerede er tilfældet.
slb1995 skrev: @Zyconith
Det kunne være morsomt med Paco Jemez på trænerbænken i Madrid. Hovedet-under-armen-offensiv fodbold ville dog nok få Sergio Ramos til at bruge mere tid i modstandernes felt end i sit eget, hvis ikke dette allerede er tilfældet.
Ja det ville da være en skam hvis vores nuværende solide defensive fundament ikke længere bestod. :-)
DC19
Men i forhold til (forhåbentlig) ny træner, så kommer det jo an på Perez' planer.
Vil man gerne ansatte en allerede ledig træner; fx Mourinho.
Så vil jeg da mene det giver mening at han allerede tiltræder nu; så kan han arbejde med truppen de næste 3 måneder og man kan i løbet af disse 3 måneder gå igang med at planlægge sommerens transfervindue (som bliver travlt) - det kan da kun være en fordel for træneren at have arbejdet med den nuværende trup et stykke tid først. Ift vurdering af hvem der skal ud og hvem der skal fortsætte.
Vil man ansætte en træner der ikke er ledig nu;
I denne situation skal Solari selvfølgelig fortsætte indtil sommer, hvor han så kan skiftes ud med en ny..
PMO skrev: Det bliver jo mere og mere komisk. Solari havde en kort god periode hvor holdet vandt over en række lorte hold. Pludselig har manden en kontrakt til 2021. Jeg bliver seriøst træt.
Længden på kontrakten er vel ligegyldig. Det vigtige er hvad det koster at lade ham gå. Han kunne ikke fortsætte som midlertidig træner da det er imod reglerne, så han skulle have en kontrakt. At give ham 1 år havde været et svagt signal at sende.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Man kunne også bønfalde Zidane om at træde til - om ikke andet så interimt. Det ville være rart at se en reaktion - lige nu føles det lidt som om klubben ikke tager situationen alvorligt.
nono skrev: Jeg selvfølgelig klar over at det desværre aldrig bliver en realitet, MEN det var jo nu man burde teste Bielsa. Det giver ledelsen 6 gratis måneder til at se om man kan arbejde sammen med "galningen". Alt at vinde, intet at tabe nu hvor Raul ikke har den fornødne trænerlicens.
Den ville Bielsa aldrig gå med til. Han er på vej i Premier League med Leeds.
Zyconith skrev:
nono skrev: Jeg selvfølgelig klar over at det desværre aldrig bliver en realitet, MEN det var jo nu man burde teste Bielsa. Det giver ledelsen 6 gratis måneder til at se om man kan arbejde sammen med "galningen". Alt at vinde, intet at tabe nu hvor Raul ikke har den fornødne trænerlicens.
Er missionen så ikke netop fuldført?
nono skrev:
Zyconith skrev:
Er missionen så ikke netop fuldført?
Hvilke 6 måneder er der så tale om? For det første tror jeg aldrig at han ville træne Real Madrid, og for det andet ville han vel først skifte når sæsonen med Leeds var slut.