Officielt: Hazard er ny Real Madrid-spiller

7 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Så blev det endelig en kendsgerning: Efter lange og hårde forhandlinger kan Eden Hazard kalde sig Real Madrid-spiller.

Det har især været prisen, som har været den store tvist, men man er endt med en aftale, hvor Real Madrid angiveligt betaler 100 millioner € nu og så har klausuler for samlet 40 millioner €, som kan komme til  udbetaling undervejs.

Eden Hazard får en kontrakt af 5 års varighed i Real Madrid og bliver præsenteret på Estadio Santiago Bernabéu den 13. juni.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af Raul7-2880
Nogle der ved indeholdet af klausulerne?
Potentielt 1 milliard for en spiller man kunne hente gratis om 360 dage lyder en smule ekstremt.
Men igen, vi har også ekstrem meget brug for kvalitet fra den øverste hylde som Hazard i høj grad kan tilbyde!

7 år 1 måned siden #3 af JimmyBroe
Hvor er det bare pisse godt. Dios dit gamle røvhul. Du har været mere våd ved tanken om Hazard i Madrid end Zidane har været det. Hvis Verratti er Asp3200’s spiller, så er Hazard da vidst Dios’.

Tillykke til dig ihvertfald, og tillykke til alle os andre Madridistas. Jeg er overbevist om at han bliver en succes.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 1 måned siden #4 af Kiwes
Fantastisk! På mandag offentliggøres Mendy og så står den ellers bare på salg af spillere så vi kan få finansieret det næste stjernskud til den kommende sæson, om han så hedder Pogba, Eriksen, Mbappe eller Neymar. Så har vi for alvor en trup der kan spille med om det hele!
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Kiwes.

7 år 1 måned siden #5 af asp3200

JimmyBroe skrev: Hvor er det bare pisse godt. Dios dit gamle røvhul. Du har været mere våd ved tanken om Hazard i Madrid end Zidane har været det. Hvis Verratti er Asp3200’s spiller, så er Hazard da vidst Dios’.

Tillykke til dig ihvertfald, og tillykke til alle os andre Madridistas. Jeg er overbevist om at han bliver en succes.

Verratti er ikke i bogen mere. Hazard og Alaba;)

7 år 1 måned siden #6 af JimmyBroe

asp3200 skrev:

JimmyBroe skrev: Hvor er det bare pisse godt. Dios dit gamle røvhul. Du har været mere våd ved tanken om Hazard i Madrid end Zidane har været det. Hvis Verratti er Asp3200’s spiller, så er Hazard da vidst Dios’.

Verratti er ikke i bogen mere. Hazard og Alaba;)

Espalier-Espanyol :D

Jeg er her stadig XOXO

7 år 1 måned siden #7 af Fondo_Sur

Kiwes skrev: Fantastisk! På mandag offentliggøres Mendy og så står den ellers bare på salg af spillere så vi kan få finansieret det næste stjernskud til den kommende sæson, om han så hedder Pogba, Eriksen, Mbappe eller Neymar. Så har vi for alvor en trup der kan spille med om det hele!

Håber sku stadigt at Mendy ikke bliver hentet. Men hvis Zidane ønsker det sådan, så er det sådan det bliver.

7 år 1 måned siden #8 af madrid2000
Stærk signing.

Godt Florentino er i form. Jovic og Hazard er hjemme allerede. Det er gået ret stærkt.

Militao
Rodrygo
Jovic
Hazard
Mendy

God forstærkelse af truppen.

Selvom vi bliver kædet med Eriksen, så har jeg sku ikke det store fidus til ham. Vil heller have Pogba.

7 år 1 måned siden #9 af Real HWL
Svært at få armene ned i øjeblikket :D Og man ved bare der kommer mere- Perez er først lige begyndt. Nu skal vi fandme hente en spiller til en ordentlig olie pris.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Real HWL.

7 år 1 måned siden #10 af Fondo_Sur

Real HWL skrev: Svært at få armene ned i øjeblikket :D Og man ved bare der kommer mere- Perez er først lige begyndt. Nu skal vi fandme hente en spiller til en ordentlig olie pris.

Jeg sidder også med samme fornemmelse. Der er nogle frustrationer, der skal ud i dette vindue. Men det ser ikke ud til at man kan lave sådan en handel.

Har dog stadigt tanken: er der styrket nok offensivt? Vi fæster stadigt lid til unge spillere som Jovic, Vinicius og Rodrygo.

Vil gerne se at man henter en stabil god offensiv spiller som Fekir. Selvfølgeligt set i betragtning af, at Bale og James skal ud af klubben.

7 år 1 måned siden #11 af Ramos4

Raul7-2880 skrev: Nogle der ved indeholdet af klausulerne?
Potentielt 1 milliard for en spiller man kunne hente gratis om 360 dage lyder en smule ekstremt.
Men igen, vi har også ekstrem meget brug for kvalitet fra den øverste hylde som Hazard i høj grad kan tilbyde!

Markedet er markant anderledes end for bare få år siden. Ja han er gratis næste sæson, men som vi så med De Gea så er det ikke sikkert at en spiller bare lader sin kontrakt løbe ud. Det sker faktisk endda meget sjældent. Udover Rabiot kan jeg faktisk ikke komme i tanke om andre? Spilleren løber også den risiko at klubben bænker ham i et helt år fordi han ikke vil forlænge med dem.

100 mio. for Hazard giver fin mening. Når unge hollændere der har vist deres værd én sæson koster det samme og Koulibaly rygtes at have en værdi på 150, så synes jeg ikke 100 for VM's bedste spiller er meget - kontraktudløb i 2020 eller ej.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Evden

7 år 1 måned siden #12 af Dios
Jeg tror den her drøm er større for mig end for Hazard selv. Hold nu kæft hvor er jeg ovenud lykkelig for den her handel <3

@JimmyBroe.

Du ved det :D Det betyder Madrid tur, og hold kæft hvor jeg glæder mig til at se den frækkert i den hvide trøje krølle den ene forsvarspiller efter den anden :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe, BBB, Madrid1998

Leveret af Kunena Forum