Spansk presse: Real Madrid har tilbudt to spillere til Valencia

7 år 1 måned siden #1 af Daniel

Ifølge enkelte kilder i den spanske presse er Real Madrid begyndt tilbyde spillere til forskellige klubber, da man gerne vil sætte fut i den store sommerudrensning, der har fået en lidt træg start, hvor det kun er blevet til et enkelt stort millionsalg i form af Marcos Llorentes skifte til bysbørnene, Atletico Madrid.

Det har således fået Real Madrid til at tage skeen i den anden hånd, og den spanske hovedstadsklub skulle, ifølge den spanske journalist, Gerard Romero, have tilbudt Valencia at leje både Lucas Vázquez og Sergio Reguilón.

Valencia har imidlertid afslået Real Madrids tilbud med den begrundelse, at begge spillere vil hive for meget hjem i løn, ligesom man heller ikke ville kunne garantere dem fast spilletid.

Skal man tro det spanske medie Bernabéu Digitals kilder, så er Unai Emery svært begejstret for Vázquez. Således forsøgte den spanske Arsenal-træner allerede at lokke højrekanten til London i sommeren 2018, men det afviste spanieren i sin tid.

Emery har imidlertid ikke opgivet håbet om at lande Vázquez, da han ser ham som den perfekte spiller i hans 3-5-2 system, hvorfor han angiveligt vil gøre et nyt forsøg igen i år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af Doc.juego
Leje Lucas V ? J så han kan få nogle minutter i benene (som han jo viiiirkelig har manglet) og kan udløse hans enorme fremtids-potentiale ? Så han forhåbentligvis kommer tolbage om et år eller 2 som 29-30 årig og er steget voldsomt i værdi mhp. Videresalg med fortjeneste ? Eller så vi har en spiller til fløjene om 1-2 år hvor vi jo er meget tyndt besat med potentielle kandidater ? (Vini, rodrygo, Hazard, asensio, Bale, ødegaard)

Er salgsstrategien gået helt af ave ? Hvad er formålet med et lejeophold ?

Kan slet ikke se ideen. Nogen der har overvejet noget smart ved dette ?
Han udvikler sig formentlig ikke så meget mere som spiller, han mangler ikke minutter, med stigende alder falder han formentlig i værdi, om 1-2 år har han formentlig ingen plads i truppen, den er allerede tynd nu, så hvad er ideen med ikke at sælge ?
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Doc.juego.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

7 år 1 måned siden #3 af JK

Doc.juego skrev: Kan slet ikke se ideen. Nogen der har overvejet noget smart ved dette ?

Håber ikke det er derfor - og det kan næppe kaldes smart - men kan kun komme på, at man i så fald vil have ham i baghånden, hvis alle de unge talenter fejler én efter én..

I øvrigt skal Reguilón naturligvis et sted hen, hvor der er fast spilletid.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved JK.

7 år 1 måned siden #4 af Ramos4
Jeg kan ikke lade være med at tænke over hvordan det er i Football Manager. Nogen spillere er bare ikke til at komme af med. Hvem i hele hulen skulle købe Lucas Vasquez? Nogle middelklubber i La Liga kunne sikkert være interesserede, men de har hverken råd til transfersum eller hans løn. Kan vi smide ham for 20 til Napoli eller et andet obskurt hold, så er vi heldige.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 1 måned siden #5 af Real HWL

Ramos4 skrev: Jeg kan ikke lade være med at tænke over hvordan det er i Football Manager. Nogen spillere er bare ikke til at komme af med. Hvem i hele hulen skulle købe Lucas Vasquez? Nogle middelklubber i La Liga kunne sikkert være interesserede, men de har hverken råd til transfersum eller hans løn. Kan vi smide ham for 20 til Napoli eller et andet obskurt hold, så er vi heldige.

Der må da være et hav af engelske klubber der har råd til Lucas Vasquez. Han arbejder altid sten hårdt, det må da være lige noget de kan bruge i England et eller andet sted.

7 år 1 måned siden #6 af PMO
Man kunne jo starte med ikke at udstede hvad der minder om livstidskontrakter til revl og krat i klubben så undgår man disse situationer hvor man står med middel til under middel spillere som ingen giver at have og de som vil, ikke kan give den fine gage RM betaler.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Siempre fiel, Ramos4

7 år 1 måned siden #7 af Ramos4

Real HWL skrev:

Ramos4 skrev: Jeg kan ikke lade være med at tænke over hvordan det er i Football Manager. Nogen spillere er bare ikke til at komme af med. Hvem i hele hulen skulle købe Lucas Vasquez? Nogle middelklubber i La Liga kunne sikkert være interesserede, men de har hverken råd til transfersum eller hans løn. Kan vi smide ham for 20 til Napoli eller et andet obskurt hold, så er vi heldige.

Der må da være et hav af engelske klubber der har råd til Lucas Vasquez. Han arbejder altid sten hårdt, det må da være lige noget de kan bruge i England et eller andet sted.

Hårdtarbejdende spillere kan de finde rigeligt af i England. Det er vel nærmest eneste kvalitet de har derovre. Når de leder efter spillere i sydeuropa og sydamerika, så er det tekniske spillere der kan gøre en forskel på sidste 3. del. Det ville være skørt at lade Vasquez tage en home-grown spillers plads når han ikke kan noget som de ikke har i forvejen :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 1 måned siden #8 af Ramos4

PMO skrev: Man kunne jo starte med ikke at udstede hvad der minder om livstidskontrakter til revl og krat i klubben så undgår man disse situationer hvor man står med middel til under middel spillere som ingen giver at have og de som vil, ikke kan give den fine gage RM betaler.

Enig. Omvendt kan man jo så ikke sælge en spiller der allerede er ude af kontrakt. Så der er en gylden mellemvej der.

7 år 1 måned siden #9 af BBB

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev:

Hårdtarbejdende spillere kan de finde rigeligt af i England. Det er vel nærmest eneste kvalitet de har derovre. Når de leder efter spillere i sydeuropa og sydamerika, så er det tekniske spillere der kan gøre en forskel på sidste 3. del. Det ville være skørt at lade Vasquez tage en home-grown spillers plads når han ikke kan noget som de ikke har i forvejen :)

Alligevel har Pedro spillet mere end blot et par sæsoner i Chelsea.

7 år 1 måned siden #10 af Ramos4

BBB skrev:

Ramos4 skrev:

Real HWL skrev:

Alligevel har Pedro spillet mere end blot et par sæsoner i Chelsea.

Ej come on, manden er cirka ti gange bedre teknisk end Vasquez og kan både score og drible.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
7 år 1 måned siden #11 af Brylle
Jeg bliver sgu lidt irriteret hver gang jeg læser alle de svinere rettet mod Lucas Vazquez. Ikke bare det ævl der skrives i denne tråd, men også under mange andre nyheder og emner, hvor han nærmest udstilles som Real Madrids største fjende. Jeg forstår det virkelig ikke. Det er som om at han har været den nemmeste syndebuk i år. Selvfølgelig har han ikke haft en god sæson, hvilket også er tilfældet med alle andre, men jeg begriber ikke at man kan tale en mand så meget ned efter de 3 gode år, hvor han har stået for rigtig mange oplæg hver sæson, spillet store kampe og vigtige kampe for klubben, hvor han i den grad har leveret varen og også løst nogle virkelig svære opgaver på mange vigtige tidspunkter. Blandt andet i sidste sæsons to semifinalekampe, hvor størstedelen handlede om at lukke Ribery ned, hvilket han overraskende lykkedes med, mens han i nogle af de andre topkampe har leveret både mål og assist, har udfordret på livet løs, været god til at komme ned i mellemrummet og hjælpe forsvaret med possession samt trukket mange frispark når der har været pres på.

Jeg synes derfor at tonen omkring Lucas er til at brække sig over, og jeg ville i den grad skamme mig, hvis jeg på ingen måde satte pris på hans bidrag eller negligerede hans evner i så overdreven grad.

7 år 1 måned siden #12 af Ramos4

Brylle skrev: Jeg bliver sgu lidt irriteret hver gang jeg læser alle de svinere rettet mod Lucas Vazquez. Ikke bare det ævl der skrives i denne tråd, men også under mange andre nyheder og emner, hvor han nærmest udstilles som Real Madrids største fjende. Jeg forstår det virkelig ikke. Det er som om at han har været den nemmeste syndebuk i år. Selvfølgelig har han ikke haft en god sæson, hvilket også er tilfældet med alle andre, men jeg begriber ikke at man kan tale en mand så meget ned efter de 3 gode år, hvor han har stået for rigtig mange oplæg hver sæson, spillet store kampe og vigtige kampe for klubben, hvor han i den grad har leveret varen og også løst nogle virkelig svære opgaver på mange vigtige tidspunkter. Blandt andet i sidste sæsons to semifinalekampe, hvor størstedelen handlede om at lukke Ribery ned, hvilket han overraskende lykkedes med, mens han i nogle af de andre topkampe har leveret både mål og assist, har udfordret på livet løs, været god til at komme ned i mellemrummet og hjælpe forsvaret med possession samt trukket mange frispark når der har været pres på.

Jeg synes derfor at tonen omkring Lucas er til at brække sig over, og jeg ville i den grad skamme mig, hvis jeg på ingen måde satte pris på hans bidrag eller negligerede hans evner i så overdreven grad.

Ribery kørte Vasquez rundt på røv og albuer? Kun en fantastisk Navas reddede os på Bernabéu.

Jeg ved ikke hvem du ser, der gør ham til klubbens fjende ligefrem.

Leveret af Kunena Forum