Spansk medie: Lucas Vázquez skifter ikke til Arsenal
Det er under en uge siden, at den spanske sportsavis AS rapporterede, at Arsenal og Real Madrid var i dialog om Lucas Vázquez.
Nu melder El Transistor på Onda Cero imidlertid, at der slet ikke har været en dialog mellem klubberne om den spanske højrekant, ligesom mediet videre hævder, at London-klubben heller ikke har lagt et bud på den 28-årige offensivspiller.
Ifølge El Transistor har Arsenal slet ikke Vázquez på ønskelisten.
Vázquez rejser da også med resten af truppen til Canada i dag, hvor forberedelserne frem mod den nye sæson starter, men rygterne om et salg af højrekanten vil utvivlsomt fortsætte med at florere i den spanske presse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Venter vi 1-2 år på Mbappé?
Det er langt vigtigere for mig at få Bale væk. Kan ikke døje ham.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Vinicius og Rodrygo må lære at spille højrekant og så venter vi på Mbappe ja. Men jeg har egentlig ikke noget imod at Vasquez agerer backup igen. Han er hårdtarbejdende og brokker sig ikke. Men han står bagerst i køen.
Hvad gør vi, hvis Rodrygo er så vanvittig som han gøres til? Hvad gør vi, hvis Vinicius bliver ved med og udvikle sig, og allerede i en alder af 19 år bliver betragtet som noget der minder om fast mand. Vi har stadig Hazard, som i sæsonen 2020/2021 kommer til at dominere, som i denne sæson. Har vi så vitterligt brug for Mbappé? Enig i, at manden er fuldstændig vanvittig, men det regnes jo allerede med sikkerhed, at Rodrygo bliver indlemmet i førsteholdstruppen i løbet af denne sæson, og med 3 med nogenlunde samme kompetencer, som alle foretrækker at ligge i venstreside i truppen på samme tid med den kvalitet og potentiale, så er der måske ikke engang plads til Mbappé, eller?
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at man 100% tror på Vinicius og Rodrygo, og indtil videre har Vinicius også været et pragteksempel og bevist der skal satses på ham, men vi får selvfølgelig langt flere svar i slutningen af næste sæson. For vinder holdet ligaen og Chl, eller bare får det til og spille max, så er prioriteringen af Mbappé måske ikke så stor, som den er nu.
Min pointe er vel egentlig bare, at vi måske slet ikke har behov for Mbappé :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Mht. Hazard glæder jeg mig meget til at se ham på højeste niveau. Jeg ser ikke mange Chelsea-kampe skal jeg indrømme, men jeg regner med at han kan præstere endnu bedre med et hold der ikke er så sløjt offensivt som deres.
Ramos4 skrev: Vi har brug for nogen der kan ramme målet hvertfald. Nu må vi se om Rodrygo har fødderne skruet bare 2000% bedre på end Vini.
Mht. Hazard glæder jeg mig meget til at se ham på højeste niveau. Jeg ser ikke mange Chelsea-kampe skal jeg indrømme, men jeg regner med at han kan præstere endnu bedre med et hold der ikke er så sløjt offensivt som deres.
Vi manglede 30 mål ift. sæsonen før med Ronaldo på holdet. Mon ikke Hazard, Jovic og en forhåbentlig meget bedre Vinicius kan få hamret dem i kassen? Spørgsmålet er så om Benzema kan fortsætte sin målscoring, som jeg desværre tvivler lidt på, men synes nu det ser fornuftigt ud.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Problemet med de manglende mål er imo ikke chancerne men viljen/troen på at det skal lykkeds uden Ronaldo, ingen har taget ansvar, eller har manglet kvaliteten.
Jeg basere det på hvad jeg har set når Vinicius har været på banen, her kommer bolden jo frem og der skabes chancer på hans kant, men der manglede opbakning for det jeg så var at Benzema var for langsom og højre kant kom aldrig med, så det bliv ofte spil til Modric eller i bedste fald en aflevering mod toppen af feldet.
En rigtig winger der kommer ind fra højre og som går efter at modtage bolden i fart, samt en ung sulten angriber der tager de tunge løbninger og skaber plads er hvad vi manglede.
Og ja, kan vi leve uden Mbappé, og lade Vin slås med Bale og Rodrygo om spilletid på højre kanten, ja det er ikke utænkeligt at vi kan få et rigtigt farligt angreb med Jovic på toppen og så Hazard, Benzema, Vinicius/Rodrygo bag ved, men Benzema som en falsk 9'er.
Man kan fundere meget på dette, men med Vinicius, Jovic, Rodrygo og gerne Mbappé har vi et fundament for fremtiden, med 4 af de 10 største talenter der findes pt i angrebet. Ikke at glemme Assensio om han skulle vågne op og vise hvad vi alle ved han kan...
Dios skrev:
Ramos4 skrev: Vinicius og Rodrygo må lære at spille højrekant og så venter vi på Mbappe ja. Men jeg har egentlig ikke noget imod at Vasquez agerer backup igen. Han er hårdtarbejdende og brokker sig ikke. Men han står bagerst i køen.
Hvad gør vi, hvis Rodrygo er så vanvittig som han gøres til? Hvad gør vi, hvis Vinicius bliver ved med og udvikle sig, og allerede i en alder af 19 år bliver betragtet som noget der minder om fast mand. Vi har stadig Hazard, som i sæsonen 2020/2021 kommer til at dominere, som i denne sæson. Har vi så vitterligt brug for Mbappé? Enig i, at manden er fuldstændig vanvittig, men det regnes jo allerede med sikkerhed, at Rodrygo bliver indlemmet i førsteholdstruppen i løbet af denne sæson, og med 3 med nogenlunde samme kompetencer, som alle foretrækker at ligge i venstreside i truppen på samme tid med den kvalitet og potentiale, så er der måske ikke engang plads til Mbappé, eller?
Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at man 100% tror på Vinicius og Rodrygo, og indtil videre har Vinicius også været et pragteksempel og bevist der skal satses på ham, men vi får selvfølgelig langt flere svar i slutningen af næste sæson. For vinder holdet ligaen og Chl, eller bare får det til og spille max, så er prioriteringen af Mbappé måske ikke så stor, som den er nu.
Min pointe er vel egentlig bare, at vi måske slet ikke har behov for Mbappé :)
Det er en god pointe, for lige nu er Mbappe drømmen for alle Madridistas, men man sidder nok i ledelsen og venter spændt på Vinicius og Rodrygos udvikling, for eksploderer de, jamen så er der, som du siger, jo måske ikke behov for Mbappe i 2020 eller 2021. Planen er nok at han skal købes om nogle år, men kan man spare de 200M+ så gør man da det, det er jo derfor strategien har været at købe unge lovende talenter. Jeg håber virkelig han kommer til klubben, for hans loft er skyhøjt, men det er jo også fordi han er en garanteret succes, så jeg er virkelig også spændt på de to brasilianere de kommende år.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Thomaskjensen skrev: Man kan fundere meget på dette, men med Vinicius, Jovic, Rodrygo og gerne Mbappé har vi et fundament for fremtiden, med 4 af de 10 største talenter der findes pt i angrebet. Ikke at glemme Assensio om han skulle vågne op og vise hvad vi alle ved han kan...
Er Vinicius blandt de 10 største angrebstalenter der findes? Er Rodrygo? Det virker meget hurtigt at kalde den.