L´Equipe: Ny pris på Neymar

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge franske...

Ifølge franske L´Equipe har Neymar endegyldigt fortalt Paris SG, at han vil væk fra klubben og den franske klub skal derfor have sat ham til salg for 180 millioner €.

Det er en pris, som menes at gøre Real Madrid alvorligt interesserede i at købe brasilianeren og man skal angiveligt have en fordel i forhold til Barcelona, som også meget gerne vil have Neymar.

Real Madrid er nemlig klar til at betale beløbet på 180 millioner € for Neymar, mens Barcelona hele tiden har været interesseret i en handel, hvor man kunne få lov til at sende spillere den anden vej. Det har Paris SG dog på ingen måde ønsket og derfor kan Real Madrid være vejen for den franske klub til at komme af med Neymar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne L´Equipe: Ny pris på Neymar
Ja tak - giv dem 140 mio + en skarp Bale. Så er den ged barberet

6 år 11 måneder siden #3 af Monour
Besvaret af Monour på emne L´Equipe: Ny pris på Neymar
140 + Bale ?
Det er jo det de afviser Barca for
De vil kun have penge!
Jeg synes at det er problematisk hvis de køber neymar der hans plads allerede er besat af hazard og Vinicius.
Det vil også være utrolig dumt af Barcelona hvis de køber ham for så vil de står med Dembele, suarez, cottinho, Messi, Griezmann og neymar til kun tre pladser, Det vil være et problem for dem

6 år 11 måneder siden #4 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne L´Equipe: Ny pris på Neymar
1) Hvor skal Hazard så spille?

2) Så får vi ikke forstærket midtbanen går jeg ud fra.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 11 måneder siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne L´Equipe: Ny pris på Neymar
Man sparker Vinicius alvorligt tilbage i køen med et køb af Neymar, men jeg synes vi skal passe på med, at gøre Vinicius bedre og mere moden end han egentlig er. Han besidder et enormt potentiale, som alle Madridistas elsker, da vi netop har savnet en spiller med de brasilianske gener i offensiven. Han er trods alt kun 19 år, og jeg synes han indtil videre har bevist, at han ikke er der nu, og det nok heller ikke kommer i løbet af meget kort tid. Det samme gør sig gældende med Rodrygo, som dog også viser et enormt potentiale.

Når alt det er sagt, så er der ingen tvivl hos mig overhovedet. Jeg vil egentlig skide på hvad Neymar har lavet af ballade i Psg. Den Neymar så vi ikke i Barcelona, og jeg skal virkelig se det før jeg overhovedet vil tænke tanken om, at Neymar vil tage den opførsel med sig til Real Madrid.
Kan han hentes til den pris, så er det simpelthen bare med at slå til! Det lader til vi har pengene, og ja det bliver nok præcis samme midtbane som sidste sæson, men med Neymar i angrebet sammen med Hazard og Benzema, så skal Kroos eller Modric på ingen måde bekymre sig om at være kreative i offensiven, selvom de overhovedet ikke har haft held med det.
De skal vel i bund og grund bare være spilstationer fra forsvar til angreb, og i utrolig mange kampe kan de bruge lidt ressourcer på at komme i feltet, selvom vi egentlig altid har manglet den type, men ellers kommer Neymar med resten. De behøver ikke at komme ud af position, og kan i princippet bare stå safe centralt på banen, og skabe lidt overtal, men ellers blive i position og holde balancen på holdet, som er vores absolut største udfordring, som i den grad hæmmer vores spil og de manglende mål.

Det er lidt imod min normale holdning, at spille folk ude af position, men nogle spillere er bare så gode, at der sagtens kan komme et kompromis, og Neymar er én af de meget få spillere, som vil have kvaliteten til at indordne sig, og det er Hazard også i min bog. Med Neymar har vi sikret os kvalitet her og nu, og længere væk vil en Vinicius trods alt heller ikke være væk fra holdet, da han som udgangspunkt kæmper med Lucas som eneste mand på kanterne, som det ser ud nu.
Den ideelle er selvfølgelig, at tilbyde Bale med i handlen, og jeg kan egentlig ikke se hvorfor den handel ikke skulle kunne lade sig gør medmindre Barnett eller Tuchel er helt imod den vej. Bale tjener lige under det halve af Neymar, og vil i den grad have råd til at betale hans løn, og måske endda lidt mere.
Vi kunne jo sagtens byde €140-150 millioner plus Bale, så får de trods alt et pænt beløb ind på kontoen, og en spiller som godt nok er en lottokupon, men stadig har den erfaring i Chl Psg hungre efter, og Bale kan trods alt blive spillet på venstrekanten, hvor han vel egentlig har præsteret bedst i hans karriere, og en direkte og billig erstatning for Neymar. Det er også win for os, da vi alligevel får de 250-300 millioner kr. for ham.
Neymar's løn bliver dog interessant og måske det største problem. Vi skal på ingen måder derop og leje med Psg og Barca med de lønninger, så hvis Neymar virkelig vil væk, så skal han som min. gå €12 millioner ned om året.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, mohbar

6 år 11 måneder siden #6 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne L´Equipe: Ny pris på Neymar
Husk på at både Neymar og Hazard kan spille flere pladser. Og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at langt de fleste i truppen inkl. Hazard ville byde Neymar et stort velkommen til klubben, da han har x faktor til at kunne ændre en kamp fuldstændig til vores fordel.

Han er en must have, og sådan en skal der altid (ALTID) findes plads til på et hold.

Så er det lønnen (som DIos også skriver om). Mon ikke han vil gå på kompromis med den eftersom et klubskifte til Real vil sikre ham langt højere status, bedre popularitet ikke mindst hos brasilianerene, samt Ballonen!?

Og vigtigst af alt :-) : Det ville være et kæmpe spark i løgene på Barcelona !

6 år 11 måneder siden #7 af Ramos4

mohbar skrev: Husk på at både Neymar og Hazard kan spille flere pladser. Og jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at langt de fleste i truppen inkl. Hazard ville byde Neymar et stort velkommen til klubben, da han har x faktor til at kunne ændre en kamp fuldstændig til vores fordel.

Han er en must have, og sådan en skal der altid (ALTID) findes plads til på et hold.

Så er det lønnen (som DIos også skriver om). Mon ikke han vil gå på kompromis med den eftersom et klubskifte til Real vil sikre ham langt højere status, bedre popularitet ikke mindst hos brasilianerene, samt Ballonen!?

Og vigtigst af alt :-) : Det ville være et kæmpe spark i løgene på Barcelona !

Ja Hazard kan spille 10'er og så Neymar og Benz på toppen. Det kræver så endnu et formationsskifte.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 11 måneder siden #8 af Ramos4
Meldingerne går på at Neymar helst vil tilbage til Barcelona, så jeg ved ikke hvor fedt det er for os at være andet valg.

Men under alle omstændigheder vil jeg tage imod en spiller af hans kvalitet med kyshånd. Hvis Casemiro begynder at være 6'er igen og Isco kan holde Modric og Kroos til ilden, så er der muligheder. Men midtbanen ser tynd ud. Meget tynd.

Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

6 år 11 måneder siden #9 af PMO
Besvaret af PMO på emne L´Equipe: Ny pris på Neymar
Hazard—Benzema/Jovic — Neymar

Hazard og Neymar i frie roller. Det lyder da ikke tosset - kræver dog Bale bliver solgt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

6 år 11 måneder siden #10 af Ramos4

PMO skrev: Hazard—Benzema/Jovic — Neymar

Hazard og Neymar i frie roller. Det lyder da ikke tosset - kræver dog Bale bliver solgt.

Det lyder fint med frie roller, men der er stadig en af dem der skal have udgangspunkt i højresiden eller mere mod højre om man vil.

6 år 11 måneder siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne L´Equipe: Ny pris på Neymar

Ramos4 skrev:

PMO skrev: Hazard—Benzema/Jovic — Neymar

Det lyder fint med frie roller, men der er stadig en af dem der skal have udgangspunkt i højresiden eller mere mod højre om man vil.

Det bliver vel først et rigtigt "problem", hvis de står og kridter stregen på den højrekant. Træder de derimod ind centralt, så tror jeg absolut ikke det har betydning, at de er til højre eller venstre på den centrale midtbane.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

6 år 11 måneder siden #12 af Ramos4
Forhåbentlig.

Noget skal der hvertfald ske - og det lader til at Neymar er eneste bud på en reel offensiv forstærkning. Kan vi så samtidig slippe af med den forfærdelige 4-3-3 med fløje, så er det jo bare en bonus.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum