Hazard ude hele januar også
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er nu en måned siden, at Eden Hazard måtte udgå af CL-kampen mod Paris SG og der er fortsat ikke sat dato på hans tilbagevenden.
I første omgang kæmpede man for at få ham klar til El Clásico, men da det viste sig umuligt, satte man den forestående spanske Super Cup som nyt mål, men det ser nu heller ikke ud til at kunne lade sig gøre.
Faktisk går de seneste bulletiner på, at han først vil være tilbage i slutningen af januar eller starten af februar og derfor kan et nyt mål være at få ham klar til El Derbi, som spilles på Estadio Santiago Bernabéu den 1. februar. I januar måned har man kun tre LaLiga-kampe, nemlig ude mod Getafe og Valladolid, mens Sevilla kommer på besøg i den spanske hovedstad.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev: Forhåbentlig blive Hazard ikke vores nye “Bale” angående glasben - synes det er noget bekymrende med ham i hans første sæson hos os :(
Så længe det ikke er muskelskader en masse, han får, er jeg ikke bekymret. At han bliver sparket over anklen og vrider uheldigt i den, giver vel ingen indikationer på, at han skulle blive den nye glasben.
slb1995 skrev:
Salix7 skrev: Forhåbentlig blive Hazard ikke vores nye “Bale” angående glasben - synes det er noget bekymrende med ham i hans første sæson hos os :(
Så længe det ikke er muskelskader en masse, han får, er jeg ikke bekymret. At han bliver sparket over anklen og vrider uheldigt i den, giver vel ingen indikationer på, at han skulle blive den nye glasben.
Jeg ville ikke være bekymret, hvis det havde været hans første skade. Men han startet skidt med at være for tung, hvilket måske var medvirkende til hans skader i sommeren/efteråret.
Skal man tro medierne, så kommer Hazard til at spise sig større igen til sommer, og så kan møllen starte forfra, hvis vi er “heldige” - samtidig lader han til at være langsom til at komme sig over skader:(
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Og så var der også en kamp han missede pga. fødsel af barn. Som jo var kampen mod Mallorca som vi tabte.
Og det er altså en man købt til 100-130 mio euro. Der sikkert tjener som top 3 i klubben.
Han er heller ikke 23 mere, så han er der, hvor det hele går ned herfra. Klubben skal ihvertfald gør klart for ham, at han skal møde i kampvægt næste sæson.
Florentino Pérez
Ret skal være ret, hvis det havde været Bale, så var han bandet langt væk - Ikke at han ikke fortjener det, men Hazard møder op halvfed. Bruger 3-4 måneder på at komme i form, derefter har vel 1 måned, hvor han er god, og derefter bliver han skadet igen, hvor han er ude i 3-4 måneder.
Og du synes ikke Hazard blev bandet langt væk herinde? Som Sahinovic også skriver, så kan det jo ikke sammenlignes med Bale på nogen måde. Havde Bale bare fået lignende skader som den Hazard lige har fået og skader som Neymar har været plaget meget af, så ville det være én ting, men det er jo ikke sandheden. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår Bale nogensinde er blevet skadet i en kamp, fordi han bliver sparket ned, eller får et uheldigt vrid. Det er altid muskelskader etc..
Det er jo direkte usagligt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Når du bliver købt af Madrid kommer du i dit livs form ikke et par kilo for meget.
Kan i overhovedet forestille jer CR7 komme lidt for overvægtig? Ved jeg godt man ikke må lave for mange sammenligner MEN det at vi ikke må lave NOGEN, den holder bare heller ikke.
Håber og tror han nok skal ende med at blive en succes..... Men må ærlig talt indrømme jeg er begyndt at sætte nogle spørgsmål tegn ved om han har den vindermentalitet Real Madrid kræver.
Og hazard er endda den dyreste Madrid spiller nogensinde
Jeg synes det mere og mere er begyndt at blive en trend blandt fodboldfans, og er derfor nødt til at spørge - ser du også fodbold igennem livescore?Jona skrev: Man må jo bare konstatere at hans start i Madrid har været skuffende og lidt af et flop hvilket skader men også han selv er skyld i.
Har du set hvordan Real Madrid spiller med Hazard, og har du så set dem spille uden - vi kunne f.eks. bare lige tage de seneste seks kampe, synes du der er noget der sådan lige umiddelbart ser anderledes ud, og hvis ja(hvilket jeg da håber) hvad tror du så det eventuelt kunne være? Det virker ihverfald til at den spanske avis Marca ikke gør sig brug af livescore, og ikke basere deres konklusioner på om der står om en spiller enten har scoret eller lagt en assist.
Hvis du rent faktisk ser fodbold, og stadig kan komme frem til at Hazard har været et flop i Real Madrid, så er cricket måske en bedre sport for dig.In their last six games without the forward, Real Madrid have scored just eight goals. In the six games before that, with Hazard involved, they scored 20 goals.Hazard has contributed to five goals (one goal and four assists) this season, but his influence goes a lot further than statistics.
Florentino Pérez
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: madrid2000 skrev:
Ret skal være ret, hvis det havde været Bale, så var han bandet langt væk - Ikke at han ikke fortjener det, men Hazard møder op halvfed. Bruger 3-4 måneder på at komme i form, derefter har vel 1 måned, hvor han er god, og derefter bliver han skadet igen, hvor han er ude i 3-4 måneder.
Og du synes ikke Hazard blev bandet langt væk herinde? Som Sahinovic også skriver, så kan det jo ikke sammenlignes med Bale på nogen måde. Havde Bale bare fået lignende skader som den Hazard lige har fået og skader som Neymar har været plaget meget af, så ville det være én ting, men det er jo ikke sandheden. Jeg kan faktisk ikke huske hvornår Bale nogensinde er blevet skadet i en kamp, fordi han bliver sparket ned, eller får et uheldigt vrid. Det er altid muskelskader etc..
Det er jo direkte usagligt.
Min hensigt med mit indlæg var ikke, at kritisere Hazard fordi han er skadet. Men sammenholdt med, at han kom totalt ude af form til start af sæsonen, så begynder hans første år i Madrid, at ligne et flop.
Han spiller hans første rigtig gode kamp ultimo oktober ude mod Galasataray. Herefter er han rigtig god, og man begynder at se, hvorfor Hazard regnes som en af verdens bedste spiller i 6 kampe mere eller mindre indtil mod PSG, hvor han bliver skadet.
Nu er han meldt ude i mere end 3 måneder, og det er ikke hans skyld, men vi er i februer når han er tilbage, og lur mig om ikke han skal bruge 1-2 måneder igen på at være 100%. Derfor kommer kritikken. Han kan ikke gøre for, at han bliver skadet, men han kan lade være med at spise sig fed, når han lige er kommet til REAL MADRID og er vores dyrste spiller nogensinde. Det er vel ikke USALIGT at forvente det?
Og der ikke fordi, at han kommer til en ny klub og skal vænne sig til omgivelserne/systemet osv. Han spiller hans fortrukne plads, men det var klart for en hver, at han ikke var i fysisk form.
Tilmed for vi at vide, at det er en vane, derfor mener jeg, at klubben skal gøre klart for ham, at det ikke går i RM. Det er vel ikke for meget forlangt.
Jeg har set næsten alle Real Madrid kampe siden 2003 så du lukker bare med din live score kommentar. At du er så spydig over for min ærlige mening finder jeg ikke kun uforståelig men også yderst usmagelig.
Hazards start har været et flop. Han kom for overvægtig og da han endelig begyndte at finde den gamle form blev han skadet. Hvis du ikke er enig i den udlægning så er det da i hvertfald DIG som ser livescore. Og hvis du er enig i det men uenig i at det betyder hans start har været et flop så vil jeg gerne have en uddybning som jeg ikke rigtig fik i din tidligere kommentar i din iver efter at svine mig til. 6 kampes statistik kan du stikke op hvor solen ikke skinner blandt andet fordi det kun er 6 kampe men også fordi min kritik jo blandt andet går på at han jo netop ikke har været med i de kampe. Og hvad prøver du egentlig at sige med den statistik? at han KUNNE have spillet og KUNNE have spillet godt og dermed KUNNE have haft en bedre sæsonstart der dermed ikke kunne betegnes som flop start? Det er alt sammen meget fint.... han KUNNE også have lavet et hattrick i hvert eneste kamp men ved du hvad? Det gjorde han ikke så hvad skal jeg bruge den statistik til?
Og de 6 kampe kan forresten også lige så godt have været et formdyk i skarpheden på hele holdet, en påstand Bilbao kampen ikke ligefrem afviser hvilket ej heller hazards statistik på 1 mål og 4 assist gør. Egentlig en okay statistik i 15 kampe. Det er ikke den statistik jeg brokker mig over. Det er nu mere den der hedder 15 kampe ud af 26 mulige og nu måske også ude hele januar og februar. Og ud af de 15 måske 4 kampe på noget der lignede hans gamle niveau.
Det kan jo bare ikke være andet end en flopstart for den dyreste Madrid spiller nogensinde.
Så mener jeg self skader har været skyld i hans dårlige start MEN også ham selv da han jo som sagt kom overvægtig.
Change my mind
Syntes også det er sjovt hvordan du først anklager mig for at bruge livescore for derefter at basere dit eneste argument på statistik fra en avis. Lidt meget hyklerisk
Hvis kritikken går på, at han lige mangler det sidste før han reelt er der hvor vi alle gerne vil have ham, ja så synes jeg egentligt det er meget fair, men at kalde ham et flop er da tåbeligt.
Hvis du nu forsøger at scrolle op igen, og læse citatet fra Marca så læg lige mærke til hvad det er jeg har understreget med fed og som nok var hele pointen; (but his influence goes a lot further than statistics.)Jona skrev: Syntes også det er sjovt hvordan du først anklager mig for at bruge livescore for derefter at basere dit eneste argument på statistik fra en avis. Lidt meget hyklerisk
Florentino Pérez