Overraskelse: Zidane henter Martin Ødegaard hjem

3 år 8 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS har...

Ifølge spanske AS har Real Madrid valgt at bryde aftalen med Real Sociedad om Martin Ødegaard og nordmanden vender dermed retur til den spanske hovedstad et år før planlagt.

Real Sociedad havde ellers udtaget Martin Ødegaard til sæsonforberedelserne i forventning om, at Real Madrid ville bekræfte, at lejeaftalen også er gældende for den kommende sæson, men Zinedine Zidane skal angiveligt have bedt om, at få ham hentet hjem så han selv kan gøre brug af ham.

Martin Ødegaard er i øjeblikket ude med en knæskade, så han møder ikke op til Real Madrids indledende træning i fuldt vigør, men ventes dog at være klar relativt hurtigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #2 af madrid2000
Det er en god nyhed. Jeg tror vi sukker efter ny energy i truppen. Han kan spille højre siden i 4-3-3 eller centralt istedet for Modric ved siden af Kros og Casemiro. Han bringer mere kreativitet og nye ideer som vi har savnet. Jeg håber han kan tage næste skridt modsat f.eks. Isco, der er gået fuldstændig i stå.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Fondo_Sur, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 8 måneder siden #3 af 9eren
Det var da fedt. Så håber jeg at Benzema og resten af offensiven lærer at spille i dybden og løbe i dybden

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #4 af Kiwes
Hvis man henter ham hjem, så må man gå ud fra at planen er at han skal spille en rolle i den kommende sæson. Han er god nok til at begå sig i truppen og det vigtigste må være at han får regelmæssig spilletid. Jeg synes den er svær. Er det det rigtige tidspunkt nu, det kan jeg godt være i tvivl om. Fint hvis han allerede nu kan begynde at vende sig til at spille for klubben, men samtidig synes jeg man havde en fin løsning i La Real.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #5 af nono
Mon ikke det betyder at Isco (eller Modric) er fortid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #6 af El Siete

nono skrev: Mon ikke det betyder at Isco (eller Modric) er fortid.


Tror og håber det er Isco. Vi får mere for ham og han viser alt for lidt henover en sæson.
Modric derimod har spillet en god sæson og har efter pausen lignet sit gamle jeg. Han fortjener en sæson mere i klubben - måske den sidste.

Ifht Ødegaard, så er det en positiv overraskelse og glæder mig til at se den type spiller i truppen.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #7 af Taxii89
Har nogen af jer set ham spille her efter coronapausen? De gik jo lidt i stå, men ved faktisk ikke hvordan han har gjort det personligt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #8 af Jakobsif555

El Siete skrev:

nono skrev: Mon ikke det betyder at Isco (eller Modric) er fortid.


Tror og håber det er Isco. Vi får mere for ham og han viser alt for lidt henover en sæson.
Modric derimod har spillet en god sæson og har efter pausen lignet sit gamle jeg. Han fortjener en sæson mere i klubben - måske den sidste.

Ifht Ødegaard, så er det en positiv overraskelse og glæder mig til at se den type spiller i truppen.

Jeg tror og håber nu mere det er i stedet for Bale, James, Brahim og Mariano. De har hver især ikke spillet meget, men dog en del minutter til sammen. Mon ikke han overtager dem, samt færre minutter til Modric grundet alder.

Det betyder både spilletid centralt, offensiv midt og højrekanten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #9 af Matamoro
Ødegaards stikninger i dybden og Rodrygos dybdeløb kan blive virkeligt giftigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #10 af El Siete

Jakobsif555 skrev:

El Siete skrev:

nono skrev: Mon ikke det betyder at Isco (eller Modric) er fortid.


Tror og håber det er Isco. Vi får mere for ham og han viser alt for lidt henover en sæson.
Modric derimod har spillet en god sæson og har efter pausen lignet sit gamle jeg. Han fortjener en sæson mere i klubben - måske den sidste.

Ifht Ødegaard, så er det en positiv overraskelse og glæder mig til at se den type spiller i truppen.

Jeg tror og håber nu mere det er i stedet for Bale, James, Brahim og Mariano. De har hver især ikke spillet meget, men dog en del minutter til sammen. Mon ikke han overtager dem, samt færre minutter til Modric grundet alder.

Det betyder både spilletid centralt, offensiv midt og højrekanten.


Jo klart, det var også mere hvis valget stod mellem Isco og Modric, hvem jeg så helst så blive solgt. Men Bale, James, osv, skal selvfølgelig også helst skippes videre.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #11 af Mathiaska
Modric tager naturligvis det sidste år med på sin kontrakt, som han udtalte for nyligt.

Det bliver voldsomt interessant om Zidane har tænkt sig at benytte Ødegaard som en del af en 3-mands midtbane eller om han bringer ham i spil som vi typisk ser med Isco, på en af de 3 forreste pladser. Jeg så ham gerne blive brugt på højre kanten med frihed ind i banen og Dani til at skabe bredden.

Uanset hvad der sker bliver det fantastisk at se ham i truppen. Helt optimalt at kalde ham hjem nu og lade ham integrere i ro og mag og komme sig over sine problemer. Fantastisk nyhed - og fantastisk spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 8 måneder siden #12 af DeLaRed
1. Odegaard kommer ikke til at mangle spilletid, hvis vi faar sagt farvel til spillere som Bale og James. Og saa maa vi ogsaa gaa ud fra at en spiller som Modric nok ikke faar +2.600 minutter hvis der er en reel back-up til ham, imo tror jeg ZZ brugte Modric mere end forventet efter Nytaar, da Fede havde svaert ved at finde tilbage til sit top-niveau. Det kommer baade til at gavne de andre spillere paa midtbanen, men ogsaa til at gavne Modric tror jeg.

2. Tror vi skal forvente at ZZ kommer til at proeve Odegaard af paa flere postioner i loebet af naeste season, ikke noedvendigvis fordi han er tvunget til det (maaske pga skader etc.) men mere for at se hvor Martin passer bedst ind, lidt som vi har set det med Fede. Tror baade han kommer til at deles om hoejre kanten med Asensio og Vasquez, bliver proevet af paa midten i en Modric rolle, og saa tror jeg ogsaa sagtens han kan komme i spil til en Isco rolle i en 4 mands midtbane, isaer hvis Isco fortsaetter sit svingende niveau. (Tror dog ikke vi skal forvente af Isco takker af denne sommer, selvom jeg ikke ville have noget imod det)

3. IMO vil det vaere bedst langsigtet hvis vi kan koere ham i stilling som Modric' afloeser i en lidt dybere rolle, for det kommer vi immervaek til at mangle om 12 maaneder. Ville ogsaa vaere spaendene at se om ham og Valverde kan klarer de 2 offensive midtbane pladser i en 3-mands mindtbane, en lidt anderledes men maaske ogsaa hurtigere mindtbane end vi ser med Modric og Kroos. Det nytter ikke rigtig at koerer ham i stilling til hoejre kanten hvis vi paa sigt henter Kubo hjem, samt ogsaa har taenkt os at Koebe Mbappe, det giver dog meneing at soerge for han kan klarer pladsen i naeste season hvis vi faar brug for det.

I om med vi maa forvente at klubben ikke bruger store penge denne sommer, saa haaber jeg dette rygte er sandt, det er oplagt at give Odegaard en season med Modric som laerer-mester, og derved faa ham spillet langsomt ind paa holdet, istedet for at kaste alt ansvaret i nakken paa ham om et aar, ud over det maa vi ogsaa haabe at vores laege stab kan tage bedre haand om hans knae-skade end de har gjort med Hazards ankel, ihvertfald tror jeg der er mindre chance for at han bliver forceret tilbage i kamp da vi har andre spillere der kan spille hans plads, som man maaske godt kunne forvente ville ske i Sociedad da han har vist sig at vaere en af de baerende kraefter.

Og nu vi er igang saa lad os ogsaa velkomme Odriozola tilbage i klubben, det er uden tvilv bedre end ikke at have en direkte afloeser for Dani...naar vi nu staar og skal spare penge!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum