Officielt: Ødegaard udlejet til Arsenal

5 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid melder...

Real Madrid melder på sin officielle hjemmeside, at Martin Ødegaard er skiftet på en lejeaftale til engelske Arsenal.

Dermed var der hold i rygterne, som i de seneste dage har sendt ham til den engelske hovedstad.

Aftalen gælder for resten af sæsonen og der er ikke indføjet en købsklausul i nordmandens lejeaftale. Det menes, at Arsenal betaler 2,8 millioner € for at leje Martin Ødegaard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #2 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Officielt: Ødegaard udlejet til Arsenal
Tænk at en træner som Zidane der har den baggrund som han har, kan formåe at spille så elendig fodbold og rage sig uklar med så mange spillere.

5 år 6 måneder siden #3 af Matamoro
Ødegaard bliver aldrig et hit i Madrid. Han har ikke personligheden.

5 år 6 måneder siden #4 af Sahinovic
Bedst for alle parter - håber han får en masse minutter og vender stærkere tilbage.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #5 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Officielt: Ødegaard udlejet til Arsenal
Ærgerligt at Zidane absolut skulle flå ham hjem fra Sociedad fordi han havde lyst til at ødelægge hans karriere. Kæmpe tillykke til Ødegaard med at slippe væk fra tyraniet. Lad os håbe at han kommer hjem til en ny træner som har lyst til at vinde kampe og spille offensivt fodbold.

Apropos de afgange: Truppen begynder vel efterhånden er værre ret smal med tanke på at der er mange gamle spillere, corona der kan true en del og stadig mange kampe tilbage. Spændende hvad det kommer til at betyde for sæsonen.

5 år 6 måneder siden #6 af Salix7

Brylle skrev: Ærgerligt at Zidane absolut skulle flå ham hjem fra Sociedad fordi han havde lyst til at ødelægge hans karriere. Kæmpe tillykke til Ødegaard med at slippe væk fra tyraniet. Lad os håbe at han kommer hjem til en ny træner som har lyst til at vinde kampe og spille offensivt fodbold.

Apropos de afgange: Truppen begynder vel efterhånden er værre ret smal med tanke på at der er mange gamle spillere, corona der kan true en del og stadig mange kampe tilbage. Spændende hvad det kommer til at betyde for sæsonen.

Bare rolig - vi har snart spillet os ud af alle turneringerne, hvorfor truppen til resten af sæsonen ikke har den store betydning alligevel.

Det bedste vi kan håbe på er en ny træner, som Perez giver mindst 2 fulde sæsoner og som får lov til at sætte holdet som han ønsker + han får lov til at hente og sælge spillere, som han ønsker (økonomien skal naturligvis ikke sættes overstyr, så jeg tænker ikke, at der bare skal købes ind).
Sidst men ikke mindst vil det være skønt at få en træner, som kan sætte struktur/spilsystemer, disciplin og spillerudvikling øverst på agendaen, også selvom det skal koste en sæson eller to uden helt fantastiske resultater.

Vi har så mange unge og gode spillere, som Zidane er ved at ødelægge, fordi han hopper tilbage til jordhulen og hiver de gamle spillere frem (ja, det virker måske lige nu og her, men der er ingen fremtid i det. Han er en levende katastrofe for holdets og klubbens udvikling).

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon, Brylle, Steen, Kialpe

5 år 6 måneder siden #7 af Salix7

Sahinovic skrev: Bedst for alle parter - håber han får en masse minutter og vender stærkere tilbage.

Jeg tror ikke at Ødegaard får specielt meget spilletid i Arsenal, men jeg håber da, at jeg tager fejl! Derudover er det underordnet, så længe Zidane stadig er vores træner - Ødegaard var blandt ligaens bedste i sidste sæson, men Zidane har ingen idé om, hvordan han skal bruge ham eller hjælpe ham til at performe bedst muligt, så han ødelægger ham i stedet for, tager tilliden og selvtilliden fra Ødegaard og sender ham derefter ud af klubben igen - håbløst!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

5 år 6 måneder siden #8 af Lars1991
Jeg synes det er mega skuffende at Ødegaard ikke bliver, og meget af skylden falder på Real Madrid og Zidane det er jeg helt enig i. Men det sagt, så er jeg også meget skuffet over Ødegaard. Hvad er det for en vattet attitude? Han har været her et halvt år, og fik fint med spilletid de første par måneder. Nu har han intet fået i lidt over et måned efter han kom tilbage fra sin skade? Det da både mærkeligt og skuffende at Zidane slet ikke har kunne bruge ham, men ligeså skuffende er det at Ødegaard vælger at give op, efter min mening. Det godt nok ikke meget han gad at kæmpe for det.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

5 år 6 måneder siden #9 af Bismo
Vattet? Jeg synes da omvendt, at det er et tegn på handlekraft, at han tager kontrol over sin udvikling og gør, hvad der er bedst for hans karriere, nu hvor Zidane tydeligvis ikke aner, hvordan han skal bruges.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Brylle, Zyconith, JesperThomsen, Kialpe, longwind

5 år 6 måneder siden #10 af Thomaskjensen
@Lars1991, VIkan ikke blive mere uenige om dette, det er mandigt at Martin tager snakken med ZZ, efter han ikke har fået spilletid i kampe hvor Kroos har spillet elendigt, og hvor Isco tydeligvis står før ham i jagten på spilletid.
Han blev hentet tilbage tidligt for det han havde leveret i LaLiga med en forventning om at blive en del af den gamle garde, det blev han ikke og han kan aldrig stille sig tilfreds med at være efter Isco.
Man har løjet for ham og så er det bare at komme videre.

Martin har dog altid blevet godt behandlet af klubben, også denne gang.

Dette falder med 100% tilbage på ZZ, OK vi ved ikke alle omstændigheder.

½ år i Arsenal bør om ikke andet blive en oplevelse. Så godt for ham og alle involveret (uden ZZ).
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

5 år 6 måneder siden #11 af DeLaRed

Lars1991 skrev: Jeg synes det er mega skuffende at Ødegaard ikke bliver, og meget af skylden falder på Real Madrid og Zidane det er jeg helt enig i. Men det sagt, så er jeg også meget skuffet over Ødegaard. Hvad er det for en vattet attitude? Han har været her et halvt år, og fik fint med spilletid de første par måneder. Nu har han intet fået i lidt over et måned efter han kom tilbage fra sin skade? Det da både mærkeligt og skuffende at Zidane slet ikke har kunne bruge ham, men ligeså skuffende er det at Ødegaard vælger at give op, efter min mening. Det godt nok ikke meget han gad at kæmpe for det.

Jeg er faktisk enig, synes det er vigtigt at man ogsaa kigger lidt mod Martin naar denne sag skal diskuteres. Jorge Valdano sagde det egentlig meget godt for et par dage siden "...he also lacked patience to continue at Real Madrid. In the end he competes with two stars like Modric and Kroos....It is not worthy of a Real Madrid player to leave your place, not have that patience. It’s not just any player ahead of him. I am surprised that he would leave the club and leave his spot open for others"

Nok saa god som han var sidste season saa maa man ogsaa erkende at hans direkte konkurrenter over tid har bevist sig at vaere nogle af verdens bedste paa deres pladser, og hverken Kroos eller Modric har vaeret betydeligt skadet i denne season, saa her har der heller ikke vaeret held i sproejten hos Martin. Men at give op, som jo er det han goer, efter 6 maaneder, naar han selv har vaeret skadet 2 gange, ser bare heller ikke super godt ud paa CV'et.

(Nu ved jeg naturlgvis ikke hvad der er blevet snakket om imellem ham og Zidane, men hvis Zidane har bedt Martin om at blive og hjaelpe holdet, og han saa har bedt om at komme vaek, saa kan jeg godt gaa med til at det er en smule "vattet")

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Lanagan, doven

5 år 6 måneder siden #12 af Lars1991

Bismo skrev: Vattet? Jeg synes da omvendt, at det er et tegn på handlekraft, at han tager kontrol over sin udvikling og gør, hvad der er bedst for hans karriere, nu hvor Zidane tydeligvis ikke aner, hvordan han skal bruges.

Ja vattet. Han er i en af verdens største klubber og fordi det ikke lige går hans vej efter 6 måneder, så vælger han at smutte. Det er sgu lidt weak, må i da også kunne se selvom i hader Zidane. Gå ind på transfermarkt og kig på hans spilletid. Det først da han kommer tilbage til fra sin skade i cirka midt december at han ikke får spilletid. Før det har han stort set spillet i hver kamp han har været klar.

Det er mange spillere i Real Madrid der ikke slog til i starten eller det første halve år. Det bedste eksempel er vel vores 35 årig herre som pt vel nok er vores bedste spiller og har vundet balon d'or.

Så ja, jeg er skuffet over alle parter i det her, inklusiv Ødegaard.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, doven, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum