Unge spillere får chancen i morgen

3 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Zinedine Zidane og...

Zinedine Zidane og Real Madrid står over for en kæmpe udfordring til morgendagens kamp mod Getafe.

Her mål den franske træner nemlig se bort fra næsten to håndfulde spillere og det er især defensiven, som er hårdt ramt. Derfor er der også indkaldt en række Canteranos, hvor flere vil komme i kamp i morgen.

I forsvaret mangler Real Madrid nemlig folk som Carvajal, Odriozola, Lucas Vázquez, Ramos og Militao, mens man på midtbanen og i angrebet mangler karantæneramte Toni Kroos, og de skadede Fede Valverde, Eden Hazard og Rodrygo.

Det har betydet, at der er genvalg til Víctor Chust, som sandsynligvis glider ind i det centrale forsvar, mens Nacho kommer ud som højre back. Herudover trænede Marvin Park, Miguel Gutiérrez, Sergio Arribas, Antonio Blanco og Hugo Vallejo også med i dag og flere af dem ventes at være med i truppen til kampen i morgen.

Isco er blevet klar efter sin skade og er med i morgen også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2 af Thomaskjensen
Goalkeepers: Courtois, Lunin and Altube.
Defenders: R. Varane, Nacho, Marcelo, F. Mendy, Chust and Miguel.
Midfielders: Modrić, Casemiro, Isco, Marvin, Arribas and Blanco.
Forwards: Benzema, Asensio, Vini Jr. and Mariano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #3 af longwind
En skam at alle de lovende unge spillere er udlejet :D

Svært ikke at grine efterhånden.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #4 af Fondo_Sur
Zidanes tilgang i sæsonen indtil videre:

1: Satser på at nogle unge herunder Jovic skal slå igennem.

2: Rotationssytem.

3: De gamle spiller alle kampe
(flere unge udlejes)

4: De gamle bliver trætte og der forekommer moderat rotation.

5: Ligaen synes tabt og derfor spilles der med unge spillere igen.

6: ?
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #5 af Fondo_Sur
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #6 af DeLaRed

Fondo_Sur skrev: Zidanes tilgang i sæsonen indtil videre:

1: Satser på at nogle unge herunder Jovic skal slå igennem.

2: Rotationssytem.

3: De gamle spiller alle kampe
(flere unge udlejes)

4: De gamle bliver trætte og der forekommer moderat rotation.

5: Ligaen synes tabt og derfor spilles der med unge spillere igen.

6: ?


#kontext

1. Da Jovic får chancen i starten af seasonen er han kontinuerligt banens dårligste spiller og følger hans horrible spil om med skader og Corona karantæne og er derfor sjældent tilgængelig!

2. Man taber den ene kamp efter den anden med rotationerne i seasonens første 2 måneder og Zidane må falde tilbage på den sikre opstilling for ikke at miste sit job!

3. De 2 unge spillere valgte selv at forlade klubben (for at sidde på bænken i hhv England og Tyskland) Zidane bad derimod om at ingen spillere forlod klubben fordi han han havde forudset det skades helved klubben pt står i, hvor de unge spillere med stor sandsynlighed havde fået deres chance(vel og mærke hvis de begge var skadesfri, hvilket ikke nødvendigs har været deres styrke denne season)!

4. Det er ikke træthed men derimod skader der fremtvinger rotationen hos Real pt!

5. Ligaen er tabt men de unge spiller kun pga Skader til stort ser alle de værende kræfter på holdet!

6. Madrid ender på en 3. plads, Marvin Park blir La Liga topscorer og Zidane forlader klubben til sommer, hvorefter klubben i penge nød henter Jovic, Vallejo, Bale og Ceballos hjem og forlænger med Marcelo, Vasquez og Isco for at sikre klubben en top 7 placering næste season!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, ElMadrid, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #7 af 9eren
Der er flere talenter som bliver rost af Alvaro Benito og Raúl. Er der nogen som ved noget om talent afdelingen så er det Alvaro Benito. Jeg håber Zizou begynder at være lidt flinkere mod de unge i den kommende tid. Også hvis han sidder på træner posten til næste sæson.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #8 af DeLaRed

9eren skrev: Der er flere talenter som bliver rost af Alvaro Benito og Raúl. Er der nogen som ved noget om talent afdelingen så er det Alvaro Benito. Jeg håber Zizou begynder at være lidt flinkere mod de unge i den kommende tid. Også hvis han sidder på træner posten til næste sæson.


Er vi ikke oppe paa 3 Castilla spillere der har faaet debut under Zidane i denne season, og de har alle spillet minimum 2 kampe, det er da vel ikke helt skidt set fra Castilla's synspunkt, saa har lidt svaer ved at se hvorfor Zidane ikke har vaeret flink, ogsaa taget i betragtning af at der er en stor fanskare (som jeg ikke er en del af) der mener at spillere som Militao, Jovic, Oedegaard og Fede ikke har faaet nok spilletid iaar.

Jeg mener dog at traeneren generelt skal goere brug af hans 25 mand trup foerst, med mindre der er et talent man ikke kan se bort fra ved Castilla (som vi jo baade saa det med Vini og Rodrygo som begge blev rykket op hurtigere end hvad man maaske havde planlagt). Her er det saa op til klubben generelt samt traeneren af vaelge en eller flere spillere fra Castilla til at indgaa i de 25 mand over sommeren, men det skal jo vaere paa grundlag af at kvaliteten er der til foerste holdet.

Jeg synes selv det kunne vaere fint hvis vi fik indlemmet en eller to castilla spillere i vores foerste holds trup over sommeren, men det skal vaere paa positioner hvor vi mangler reserver og saa skal de naturligvis have kvaliteten til det. Haaber personligt vi faar baade chust og blanco at se et par gange mere over de kommende maander, da jeg mener der kan vaere et grundlag for at indlemme dem til naeste aar, da vi maaske faar problemer med reserverne paa deres pladser, vel og maerke hvis de kan bevise sig selv iaar.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #9 af 9eren

DeLaRed skrev:

9eren skrev: Der er flere talenter som bliver rost af Alvaro Benito og Raúl. Er der nogen som ved noget om talent afdelingen så er det Alvaro Benito. Jeg håber Zizou begynder at være lidt flinkere mod de unge i den kommende tid. Også hvis han sidder på træner posten til næste sæson.


Er vi ikke oppe paa 3 Castilla spillere der har faaet debut under Zidane i denne season, og de har alle spillet minimum 2 kampe, det er da vel ikke helt skidt set fra Castilla's synspunkt, saa har lidt svaer ved at se hvorfor Zidane ikke har vaeret flink, ogsaa taget i betragtning af at der er en stor fanskare (som jeg ikke er en del af) der mener at spillere som Militao, Jovic, Oedegaard og Fede ikke har faaet nok spilletid iaar.

Jeg mener dog at traeneren generelt skal goere brug af hans 25 mand trup foerst, med mindre der er et talent man ikke kan se bort fra ved Castilla (som vi jo baade saa det med Vini og Rodrygo som begge blev rykket op hurtigere end hvad man maaske havde planlagt). Her er det saa op til klubben generelt samt traeneren af vaelge en eller flere spillere fra Castilla til at indgaa i de 25 mand over sommeren, men det skal jo vaere paa grundlag af at kvaliteten er der til foerste holdet.

Jeg synes selv det kunne vaere fint hvis vi fik indlemmet en eller to castilla spillere i vores foerste holds trup over sommeren, men det skal vaere paa positioner hvor vi mangler reserver og saa skal de naturligvis have kvaliteten til det. Haaber personligt vi faar baade chust og blanco at se et par gange mere over de kommende maander, da jeg mener der kan vaere et grundlag for at indlemme dem til naeste aar, da vi maaske faar problemer med reserverne paa deres pladser, vel og maerke hvis de kan bevise sig selv iaar.


"Er vi ikke oppe paa 3 Castilla spillere der har faaet debut under Zidane i denne season, og de har alle spillet minimum 2 kampe, det er da vel ikke helt skidt set fra Castilla's synspunkt, saa har lidt svaer ved at se hvorfor Zidane ikke har vaeret flink, ogsaa taget i betragtning af at der er en stor fanskare (som jeg ikke er en del af) der mener at spillere som Militao, Jovic, Oedegaard og Fede ikke har faaet nok spilletid iaar."

Det svarer lidt til, at du sætter en hund uden foran kødbutikken, viser den at du køber kødboller og efterlader den ved butikken, indtil en sød dame begynder at efterspørge hvem der ejer hunden. Der skal langt mere til end blot at give nogle kampe når der er en helveds masse skader. Zidane har ikke været flink, han har været nødt til!

"Jeg mener dog at traeneren generelt skal goere brug af hans 25 mand trup foerst"

Vores trup er ikke på 25 mand.

"Jeg synes selv det kunne vaere fint hvis vi fik indlemmet en eller to castilla spillere i vores foerste holds trup over sommeren, men det skal vaere paa positioner hvor vi mangler reserver og saa skal de naturligvis have kvaliteten til det."

Der skal vel altid kun indlemmes spillere der hvor der er behov for det. Uanset om det er indkøb eller unge talenter medmindre det er et talent der er den nye top spiller i verden.

Chust, Sergio Arribas og måske en mere kan være en del af truppen.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #10 af DeLaRed

9eren skrev:

DeLaRed skrev:

9eren skrev: Der er flere talenter som bliver rost af Alvaro Benito og Raúl. Er der nogen som ved noget om talent afdelingen så er det Alvaro Benito. Jeg håber Zizou begynder at være lidt flinkere mod de unge i den kommende tid. Også hvis han sidder på træner posten til næste sæson.


Er vi ikke oppe paa 3 Castilla spillere der har faaet debut under Zidane i denne season, og de har alle spillet minimum 2 kampe, det er da vel ikke helt skidt set fra Castilla's synspunkt, saa har lidt svaer ved at se hvorfor Zidane ikke har vaeret flink, ogsaa taget i betragtning af at der er en stor fanskare (som jeg ikke er en del af) der mener at spillere som Militao, Jovic, Oedegaard og Fede ikke har faaet nok spilletid iaar.

Jeg mener dog at traeneren generelt skal goere brug af hans 25 mand trup foerst, med mindre der er et talent man ikke kan se bort fra ved Castilla (som vi jo baade saa det med Vini og Rodrygo som begge blev rykket op hurtigere end hvad man maaske havde planlagt). Her er det saa op til klubben generelt samt traeneren af vaelge en eller flere spillere fra Castilla til at indgaa i de 25 mand over sommeren, men det skal jo vaere paa grundlag af at kvaliteten er der til foerste holdet.

Jeg synes selv det kunne vaere fint hvis vi fik indlemmet en eller to castilla spillere i vores foerste holds trup over sommeren, men det skal vaere paa positioner hvor vi mangler reserver og saa skal de naturligvis have kvaliteten til det. Haaber personligt vi faar baade chust og blanco at se et par gange mere over de kommende maander, da jeg mener der kan vaere et grundlag for at indlemme dem til naeste aar, da vi maaske faar problemer med reserverne paa deres pladser, vel og maerke hvis de kan bevise sig selv iaar.


"Er vi ikke oppe paa 3 Castilla spillere der har faaet debut under Zidane i denne season, og de har alle spillet minimum 2 kampe, det er da vel ikke helt skidt set fra Castilla's synspunkt, saa har lidt svaer ved at se hvorfor Zidane ikke har vaeret flink, ogsaa taget i betragtning af at der er en stor fanskare (som jeg ikke er en del af) der mener at spillere som Militao, Jovic, Oedegaard og Fede ikke har faaet nok spilletid iaar."

Det svarer lidt til, at du sætter en hund uden foran kødbutikken, viser den at du køber kødboller og efterlader den ved butikken, indtil en sød dame begynder at efterspørge hvem der ejer hunden. Der skal langt mere til end blot at give nogle kampe når der er en helveds masse skader. Zidane har ikke været flink, han har været nødt til!

"Jeg mener dog at traeneren generelt skal goere brug af hans 25 mand trup foerst"

Vores trup er ikke på 25 mand.

"Jeg synes selv det kunne vaere fint hvis vi fik indlemmet en eller to castilla spillere i vores foerste holds trup over sommeren, men det skal vaere paa positioner hvor vi mangler reserver og saa skal de naturligvis have kvaliteten til det."

Der skal vel altid kun indlemmes spillere der hvor der er behov for det. Uanset om det er indkøb eller unge talenter medmindre det er et talent der er den nye top spiller i verden.

Chust, Sergio Arribas og måske en mere kan være en del af truppen.


"Zidane har ikke været flink, han har været nødt til!"
- Det har du helt ret i (paa naer seasonens foerste kamp), men det afhaenger jo ogsaa af hvordan disse spillere praestere til traening, for Zidane er ikke for fin til at indlemme Castilla spillere i foerste hllds traeningen og her maa man jo gaa ud fra at de ikke goer det bedre en deres direkte kokurrenter...(medmindre man er konspirations teoretikker og tror Zidane hader alle under 25 og at jorden er flad ;-)

"Vores trup er ikke på 25 mand."
- Nej saa vidt jeg ved er den paa 23 (uden skader) men de sidste 2 pladser maa vel anses som at vaere meget perifaerer, og er ogsaa 2 nye pladser som er opstaaet i Januar, saa set med de briller er 2 kampe til hhv Chust, Arribas og Park paa 3 uger vel ikke helt daarligt. Forinden Januar, havde Zidane stadig dybde nok i truppen til de fleste kampe, til at man kan argumentere for at Castilla spillere ikke noedvendigvis skulle have spilletid, det gaelder jo i sidste ende om at stille med det bedste hold (vi kan naturligvis godt diskutere hvorvidt nogle af Castilla spillerne potentielt er bedre end reserverne fra foerste holdet, men det har Zidane jo bare ikke set paa den maade)
- Ifht. de resultater Holdet skabte i starten af seasonen, er jeg uenig i at Zidane har en pligt til at dele tjenester ud til Castilla spillerne, han skal stille med det hold han mener kan skaffe 3 point, det har han maaske ikke altid vaeret lige god til i denne season, men det er langt fra sikkert at tingende havde vaeret bedre med Castilla spillere paa holdet (se for eksempel Chust mod Alcoyano, han goer det jo egentlig meget godt og spiller en "sikker" kamp, men holdet taber jo alligevel)

"Der skal vel altid kun indlemmes spillere der hvor der er behov for det. Uanset om det er indkøb eller unge talenter medmindre det er et talent der er den nye top spiller i verden."
- Det er vi jo saa enige om.

Chust, Sergio Arribas og måske en mere kan være en del af truppen.
- Enig i at vi maaske har noget talent der kan bruges paa foerste holdet, isaer ogsaa med en sommer hvor der potentielt ikke er "mange" penge. Men hvem det skal vaere afhaenger jo i foerste omgang af hvem Madrid kommer af med, samt ogsaa hvem man koeber/henter hjem fra leje. For vi maa ikke glemme at vi ogsaa har noget kvalitet paa diverse lejemaal som kunne staa for dybden i truppen, og det kan saa desvaerre blive paa bekostning af Castilla spillere.

Vi er ikke uenige i at der er noget potentiale paa Castilla mandskabet som maaske vil kunne give foerste holdet en bedre dybde. Jeg er dog uenig med dig i at den haandfuld Castilla spillere skulle have haft flere chancer i denne season, fremfor mere erfarene spillere, det har der desvaerre meget sjaeldent vaeret plads til, maaske i de 2 Cup kampe man tabte, men i CHL og La Liga kaemper Zidane for sin egen overlevelse, saa forstaar godt han vaelger det "sikre" valg. Derimod hvis holdet paa banen nu engang imellem kunne komme foran med 3 maal efter en times spil, kunne der maaske ogsaa vaere plads til at tage nogle smaa chancer, men det ser vi bare aldrig i denne season, og derfor er det forstaaeligt at Zidane vaelger som han goer, isaer ogsaa taget i betragning at han med stor sansynlighed ikke er at finde i klubben naeste aar, han skylder ikke den naeste traener i Real noget som helst!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #11 af 9eren
Det helt essentielle problem omkring ungdomstalenterne er jo ikke “Zizou” selvom han aldrig har været den træner som er god til at udvikle de unge spillere. Så en del af skylden har han. Klubbens indkøbs politik har altid været, at indkøb er den bedste løsning til første holdet, i mens man råber højt om, at man har det bedste akademi i verden og at det er en guldgrubbe med mere. Det ender tit med ikke at blive vores guld, men noget vi sælger væk og måske køber tilbage dyrt. Resultatet af den politik er svingdøren kører ligeså hurtigt som en centrifuge.

Lige nu handler det om, at den røde tråd er væk og der er længere imellem snapsene. Kunne Chust og Arribas blive til noget skal man indlemme dem til sommer, og ikke lade dem synke i dybet. Skær ned på de overflydige spillere og giv de unge chancen noget mere. Vi har jo aldrig haft noget udover start11eren som ikke kunne undværes.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 1 måned siden #12 af 9eren
De la red. Apropos vores samtale om at give de unge chancen. Så fik Theo Zidane lov til at træne med i dag. Godt Ødegaard er lejet ud :)

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce