Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, LaLiga, 26. spillerunde

3 år 3 uger siden #1 af Administrationen
Det nordlige...

Det nordlige Madrid danner i eftermiddag rammen, når El Derbi afvikles på Wanda Metropolitano i et opgør, som meget vel kan få stor indflydelse på mesterskabskampen i LaLiga.

Atlético Madrid har inden opgøret et forspring på 5 points og en kamp i baghånden og det giver naturligvis en fordel, men det er Real Madrid, som har de bedste minder fra de seneste opgør. Zidanes tropper har nemlig formået at holde Atlético Madrid fra at score siden man tabte hele 3-7 i en træningskamp i USA og december måneds opgør mellem de to hold, viste et Real Madrid-hold, som var markant bedre end naboerne og disse dyder skal man tage med ind på banen i dag.

Real Madrid kan glæde sig over, at Karim Benzema er tilbage i front. Selv om franskmanden kun har scoret fem mål i 35 kampe mod Atlético Madrid, så er hans tilstedeværelse alene langt mere værd end hvad Real Madrids øvrige offensive spillere kan præstere til sammen.

Omkring sig ventes Benzema at få Vinícius og så er der tvivl om, hvorvidt Isco eller Asensio skal have chancen og bedømt efter de seneste præstationer, så ligger den til førstnævnte, men også spillere som Rodrygo og Fede Valverde kan komme i spil.

Hos Atlético Madrid glæder man sig over, at den absurde karantæne til Trippier er overstået og samtidig er også Carrasco tilbage på holdet, som også byder på et gensyn med et par Real Madrid-canteranos, nemlig Mario Hermoso i forsvaret og Marcos Llorente i angrebet ved siden af målfarlige Luis Suárez.

Med Barcelonas sejr i går ude over Osasuna er der blevet lidt ekstra at spille for for begge mandskaber og der kan som altid ventes masser af spænding og dramatik og løjerne styres såmænd af Hernández Hernández på banen og González González i VAR-rummet.

Kampen kan ses på TV2 Sport X fra kl. 16.15.

Real Madrids forventede hold: Courtois, Lucas Vázquez, Varane, Nacho, Mendy, Casemiro, Kroos, Modric, Isco, Vinícius, Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #2 af DeLaRed
Hvad siger folks mave-fornemmelse idag ifht slut resultatet?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 3 uger siden #3 af 9eren
Håber vi vinder men tanken om, at vi får en flot velspillet kamp fra gutternes side eksisterer slet ikke. Jeg plejer at være tændt til kampen som jeg skulle spille med. Tror vi taber 2-1. Offensiven er for svag til at gøre sig gældende i dag.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved 9eren.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #4 af Lars1991
Det eneste der vækker noget optimisme er at vi var i en lignende situation sidste gang vi mødte dem, og der dominerede vi dem fuldstændig og vandt fortjent 2-0... og vores hold plejer generelt at steppe op til de store kampe.. og at vi har nogle skadede spillere tilbage til kamp

Men selv med de ting in mind, så det svært ikke at være meget nervøs med det spil vi har spillet de sidste par måndeder...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #5 af ElMadrid

DeLaRed skrev: Hvad siger folks mave-fornemmelse idag ifht slut resultatet?


Med tanke på at Zidane sjældent taber så vigtig en kamp, så tror jeg at vi vinder. ATM kommer til at pakke sig gevaldigt.

Får vi styr på kanibalen, så tror jeg at de bliver ret ufarlige.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #6 af Kiwes
Dumt Nacho dumt...det sådan ATM scorer deres mål.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #7 af longwind
Elendigt. 2 afleveringer og så er vi splittet åben. Kvaliteten er jo åbenbart bare ikke til mere, desværre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #8 af Dios
Hold nu kæft hvor jeg håber på Varane vil væk, så vi kan komme af med det affald. Hans psyke har taget et kæmpe knæk efter han blev ydmyget af City, og nu er han jo ikke engang i top 15 over de bedste på hans position. Elendig i opspillet og altid hamrende usikker. Hej hej!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #9 af ElMadrid

Dios skrev: Hold nu kæft hvor jeg håber på Varane vil væk, så vi kan komme af med det affald. Hans psyke har taget et kæmpe knæk efter han blev ydmyget af City, og nu er han jo ikke engang i top 15 over de bedste på hans position. Elendig i opspillet og altid hamrende usikker. Hej hej!


Absolut enig. Og så skal han altid spille den tilbage ved det mindste pres...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #10 af longwind

Dios skrev: Hold nu kæft hvor jeg håber på Varane vil væk, så vi kan komme af med det affald. Hans psyke har taget et kæmpe knæk efter han blev ydmyget af City, og nu er han jo ikke engang i top 15 over de bedste på hans position. Elendig i opspillet og altid hamrende usikker. Hej hej!


Varanes kvalitet har taget et dyk, men han er ikke problemet. Problemet er stadigvæk vores pivringe og pinlige offensiv. Har efterhånden svært ved at se en kamp uden at blive rasende på ledelsen over, at de har ladet det komme så vidt. Hvordan kan vi være så totalt blottet for kvalitet? Vi klamrer os til kvaliteten hos spillere der toppede for 4 år siden! Det er fuldstændig vanvittigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #11 af DeLaRed
Havde Benz været skarp idag, så stod Asensio med 2 assists nu!!!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #12 af Kiwes
Vi bliver nød til at sætte Valverde ind og nok Rodrygo ud. Vi skal have mere kontrol på kampen for at komme til chancer.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce