Officielt: Karim Benzema udtaget til EM
Rygterne har svirret hele dagen, men nu er det endelig officielt: Karim Benzema er tilbage på det franske landshold.
Den franske landstræner, Didier Deschamps, har her til aften udtaget sin 26 mand store trup til sommerens EM, og den inkluderer altså både Raphaël Varane og Karim Benzema, mens Ferland Mendy desværre ikke når at blive sin skade kvit.
Karim Benzema debuterede for Frankrig 2007 og nåede 81 kampe og 27 mål, inden hans udelukkelse fra holdet i oktober 2015.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
For ham altså.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Benzema bliver snart 34 år. Hvis han skal vedblive med at holde sig i topform, så er et fravalg af landsholdet vel det optimale for Real Madrid
Enig. Vi har rigeligt gamle og/eller trætte spillere.Kiwes post=137891 skrev: Godt for Benzema - ærgeligt for os at han ikke får en pause til sommer, og hvis han nu også skal afsted fremover til pisse ligegyldige landsholdskampe næste sæson.
Jeg fik lort for at brokke mig over at Ramos blev skadet på landsholdstur, da han skulle spille sin kamp nummer nihundrede noget.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
I øvrigt har Mbappe lagt et billede på IG med Benz allerede. De flyver nok begge til Madrid efter slutrunden :)
- Brylle
- Gæst
-
Der er ingen tvivl om at det er en helt rigtig betragtning, men altså han har ikke fået lov at repræsentere sit land i 6 år. Det er en nobrainer hvis han drømmer om at spille en VM-slutrunde som de faktisk har en god chance for at vinde. Generelt ville jeg tænke det samme, men jeg er egentlig bare glad for at se ham tilbage og jeg glæder mig til at se ham trylle sammen med Pogba, Mbappe og Griezmann (hvis han finder sig selv på landsholdet), for det kan blive virkelig smukt. Benzema har altid gjort alt for klubben og er for mig en kæmpe legende selvom hans præstationer gennem årene har været meget svingende. Siden Ronaldo smuttede har han taget resten på ryggen og båret offensiven meget langt. Så det er bare mega fedt at se ham blive taget til nåde og få chancen igen hvis du spørger mig!Raul7-2880 post=137893 skrev: Kunne være fedt hvis han afviste Frankrig - ligesom de har afvist ham i 6 år efterhånden.
Benzema bliver snart 34 år. Hvis han skal vedblive med at holde sig i topform, så er et fravalg af landsholdet vel det optimale for Real Madrid
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Hvis han havde stået totalt udenfor den sag tror jeg den var afsluttet for længst. Er det ikke kommet frem, at han var indblandet i kontakten mellem Valbuena og de folk, der afpressede ham? Uanset om hans kendes skyldig eller ej, er den slags ikke okay og imo nok til at der ikke er plads til dig i et fællesskab.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Zidane har overtalt Deschamps: Benzema har fået lov til at gå på Mbappé-mission! Ud med fiskekrogen, Karim.
Nu fik jeg lige set de udtaget og jeg er sikker på, havde Mendy ikke været skadet, så var han udtaget.
Desuden mærkeligt at man ikke har udtaget ham forsvarsklippen fra Leipzig? Nu kan jeg ikke udtale hans navn, upacampo (something something...)