Real Madrid er i Monaco for at lukke Tchouameni-handel

4 år 6 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske Marca...

Ifølge spanske Marca er Juni Calafat i disse dage i Monaco for at lukke handlen, som til sommer sender Aurélien Tchouameni til den spanske hovedstad.

Forhandlingerne har været i gang i flere måneder, men man skal angiveligt nu være så tæt på at nå til enighed, at man er mødt op for at få de sidste detaljer på plads.

Den 22-årige midtbanespiller er udset som alternativ til Casemiro og han er da også fast mand på Monacos hold, ligesom han er en fast del af det franske landshold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 6 måneder siden #2 af Madridista02
Nogen der kender noget til hans niveau? Har ikke set nogen kampe med Monaco og ham. Uanset hvad, er det alfa omega med en kompetent konkurrent til Casemiro, hvis vi skal konkurrere med de bedste i Europa. Og en konkurrent til Carvajal for den sags skyld også !

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 år 6 måneder siden #3 af Ramos4
Lyder som en god handel.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 6 måneder siden #4 af Salix7
Nogen der ved, hvad der blev af en spiller som Blanco, der efter min mening er en rigtig fin erstatning for Casemiro? Vi har bare det problem i vores klub, at næsten ingen trænere tør give de unge spilletid :(

Mourinho var en kæmpe favorit hos mig, fordi han klart havde en A og en B kæde, hvor alle spillerne fik en rimelig mængde spilletid til, at vi spillede med om alt og de unge blev udviklet :D

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

4 år 6 måneder siden #5 af DeLaRed

Madridista02 post=145259 skrev: Nogen der kender noget til hans niveau? Har ikke set nogen kampe med Monaco og ham. Uanset hvad, er det alfa omega med en kompetent konkurrent til Casemiro, hvis vi skal konkurrere med de bedste i Europa. Og en konkurrent til Carvajal for den sags skyld også !

​Ikke det store kendskab, men har set ham spille for Frankrig. Som type ser jeg ham som meget defensivt orienteret 6'er, staerk i de fysiske dueller og daekker et stort omraade, jeg mindes dog ikke at han ser besyndeligt meget bedre ud med bolden i foedderne end Casemiro, saa paa mange maader en rigtig god "direkte" reserve/konkurrent til Casemiro. En af de ting jeg dog ofte ser folk her i forum'et beklage sig over ved Casemiro er hans offensive spil, og her er jeg usikker paa om den unge franskmand er bedre, skal man give ham en lille fordel saa ser han ud til at vaere hurtigere i loeb end Case. Saa hvis folk er med paa at vi faar en spiller der minder om Casemiro til 6'eren (Hvilket jeg personligt er stor fan er) saa tror jeg han er et godt bud, men til dem der gaar og savner Xabi paa den defensive midtbanen, saa er mit foerste indtryk at de blir slemt skuffet over Tchouameni, hvis han altsaa kommer til Madrid.

Donde está la biblioteca?

4 år 6 måneder siden #6 af DeLaRed

Salix7 post=145261 skrev: Nogen der ved, hvad der blev af en spiller som Blanco, der efter min mening er en rigtig fin erstatning for Casemiro? Vi har bare det problem i vores klub, at næsten ingen trænere tør give de unge spilletid :(

Mourinho var en kæmpe favorit hos mig, fordi han klart havde en A og en B kæde, hvor alle spillerne fik en rimelig mængde spilletid til, at vi spillede med om alt og de unge blev udviklet :D

​Jeg forstaar hvad du mener, men tror ogsaa det afhaenger en smule af niveau, jeg vil til hver en tid vaelge Mourinho's trup fremfor den nuvaerende, mener bredden var paa et helt andet niveau. Det er jo ikke Ancelotti's job at Talent udvikle, men derimod at vinde kampe, og hvis han ikke mener at vores "B" Kaede er god nok til det (Som vi vel baade har set imod Alcoyano og seneste Elche) saa er det vel fair nok at han ikke benytter dem saa meget.

(Synes dog personligt ogsaa det er aergeligt at vi ikke har set mere til Blanco iaar, da han er en spaendene type, men det er stadig svaert at sige om han har niveauet til 1. holdet, isaer naar Camavinga ogsaa skal have spilletid)

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
4 år 6 måneder siden #7 af Brylle
​Giv nu bare Camavinga de minutter på den defensive midtbane, når Casemiro skal have pause. Ellers ender vi bare med endnu flere midtbanespillere som ikke kommer til at spille nok minutter. Camavinga har bestået når han har ligget dybt i banen, og det skal man bygge videre på når Casemiro ikke er klar. 

4 år 6 måneder siden #8 af Dios
​Da Camavinga spillede i Rennes så jeg en helt del kampe med ham, og var virkelig imponeret. Noget jeg dog ikke lagde skide meget mærke til var, at spillet går markant stærkere i Spanien. Spillerne rykker simpelthen bolden langt hurtigere, og i Real Madrid synes jeg det ser rigtig farligt ud når Camavinga kommer glidende efter bolden når den lige er hoppet lidt fra ham. 
Jeg har ikke set særlig meget til Tchoumani, men jeg har set hvor mange glidende og satsede taklinger han kommer med. Det kunne jeg godt frygte, da hele hans spil er bygget på taklinger fra alle vinkler. Når man ser hvor store problemer Casemiro oftest havner i med alle hans taklinger, så kan jeg sagtens se for mig en kommende spiller som tager rekorden med flest kort end Ramos i Real Madrid. 
Jeg er nu også mere til Camavinga skal spille den dybe rolle som 6'er, så jeg håbede egentlig på det var ham man kørte i stilling til netop den position. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 år 6 måneder siden #9 af Salix7

DeLaRed post=145263 skrev:

Salix7 post=145261 skrev: Nogen der ved, hvad der blev af en spiller som Blanco, der efter min mening er en rigtig fin erstatning for Casemiro? Vi har bare det problem i vores klub, at næsten ingen trænere tør give de unge spilletid :(

​Jeg forstaar hvad du mener, men tror ogsaa det afhaenger en smule af niveau, jeg vil til hver en tid vaelge Mourinho's trup fremfor den nuvaerende, mener bredden var paa et helt andet niveau. Det er jo ikke Ancelotti's job at Talent udvikle, men derimod at vinde kampe, og hvis han ikke mener at vores "B" Kaede er god nok til det (Som vi vel baade har set imod Alcoyano og seneste Elche) saa er det vel fair nok at han ikke benytter dem saa meget.

(Synes dog personligt ogsaa det er aergeligt at vi ikke har set mere til Blanco iaar, da han er en spaendene type, men det er stadig svaert at sige om han har niveauet til 1. holdet, isaer naar Camavinga ogsaa skal have spilletid)

​Det var ikke niveauet på de to mandskaber, men mere tanken om, at B-kæden skal have nok muligheder for rent faktisk at kunne levere, når A-kæden bliver ramt af skader, sygdom, karantæne osv.
På det punkt var Mourinho bare klasse i min verden. Angående din pointe om deres muligheder mod Alcoyano og Elche, er jeg ikke helt uenig, da Ancelotti stillede i nærmest stærkeste opstilling i begge kampe - i min verden fejler han big time, fordi han bruger de samme spillere igen og igen og igen - det er både risikabelt og ikke særlig fremmende for særligt reservespillerne.
Heldigvis er han blevet lidt bedre til at lave indskiftninger, men der er stadig mulighed for forbedring, som jeg ser det.
Hvad blev der fx af vores unge venstreback (Miguel Gutierrez) som gjorde det overraskende godt, og som Ancelotti roste til at starte med? Han er bare død nu eller?

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Sidste redigering: 4 år 6 måneder siden ved Salix7.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 6 måneder siden #10 af 9eren
Hvor meget troværdighed er der i de her rygter?

Det er efterhånden blevet meget svært at vide om noget af det er sandt

4 år 6 måneder siden #11 af DeLaRed

Salix7 post=145272 skrev:

DeLaRed post=145263 skrev:

​Det var ikke niveauet på de to mandskaber, men mere tanken om, at B-kæden skal have nok muligheder for rent faktisk at kunne levere, når A-kæden bliver ramt af skader, sygdom, karantæne osv.
På det punkt var Mourinho bare klasse i min verden. Angående din pointe om deres muligheder mod Alcoyano og Elche, er jeg ikke helt uenig, da Ancelotti stillede i nærmest stærkeste opstilling i begge kampe - i min verden fejler han big time, fordi han bruger de samme spillere igen og igen og igen - det er både risikabelt og ikke særlig fremmende for særligt reservespillerne.
Heldigvis er han blevet lidt bedre til at lave indskiftninger, men der er stadig mulighed for forbedring, som jeg ser det.
Hvad blev der fx af vores unge venstreback (Miguel Gutierrez) som gjorde det overraskende godt, og som Ancelotti roste til at starte med? Han er bare død nu eller?

​I forhold til de 2 kampe naevnt saa starter hhv Marcelo, Mariano, Jovic og Vazquez (Og Vallejo og Ceballos kommer ind fra baenken), netop denne bredde er langt fra god nok imo, paa ingen maade i naerheden af den bredde Mourinho havde paa de fleste positioner (han havde ogsaa et problem paa hojere back'en som jeg husker, hvor vi ikke havde en decideret backup til Arbeloa). Saa min pointe er, smider du Blanco ind i en start-opstilling med de 3-4 foernaevnte spillere, saa har jeg ingen tiltro til at det bliver bedre og jeg tror som saadanne heller ikke man goer Blanco nogen tjeneste. Havde man haft en bedre bredde i truppen, var det ogsaa nemmere at forsvare tid til blanco i Copa del Rey for eks. men naar nu man stort set bliver tvunget til at starte med Jovic og Co saa bliver man imo ogsaa noed til at fylde paa med folk fra start 11'eren, ellers har Ance stort set ingen chance for at vinde kampene, som nu i foerste omgang er hans prioritet (netop min pointe med at vi har utrolig svaert ved at vinde over Alcoyano og Elche naar bare 3 bredde spillere kommer paa banen, det blir paa ingen maade bedre af at ham saette hele start 11'eren paa baenken).

Og lige ifht Miguel, saa har du misset en tidligere kommentar jeg har skrevet (hvilket er helt fair), men han har saa vidt jeg ved kaempet med en sygdom siden efteraaret, jeg kender ikke til detaljerne, men det her er hvad en hurtig soegning paa google kommer med "ongoing fight with inflammatory bowel disease", det betyder at han eftersigende skulle have tabt en del muskel masse og har svaert ved at holde vaegten og derfor er han slet ikke klar til at spille for 1. holdet (og dermed ogsaa helt fair at Ancelotti ikke har ham med paa hold-kortet for tiden). Saa vidt jeg ved saa kaemper han stadig for at komme igennem sygdoms forloebet for igen at komme paa tale til 1. holdet, men tvivler paa vi ser meget til ham i denne season, taenker det tager et par maaneder at komme sig over naar han foerst er erklaeret sygdoms-fri igen. (men det er bare et loest gaet)

Nu afhaenger vores debat selvfoelgelig ogsaa af hvad du mener med at Mourinho var bedre til at udvikle de unge spillere, for maaske jeg misforstaar. Hvis vi kigger paa de unge talenter i 11/12 seasonen, saa ser deres kamp antal ud som foelger:
Jese: 2
Nacho: 1
Morata: 1
Joselu: 1
Casado: 1
Mendes: 1
Pacheco: 1

Under Ancelotti i denne season:
Miguel: 4
Blanco: 2
Peter: 2
Santos: 1

Saa maaske Mourinho i 11/12 gave flere spillere en enkelt chance, men overordnet set synes jeg ikke at tallene viser at han samlet set gav flere chancer til de unge talenter end hvad Ancelotti har givet (og seasonen er ikke slut endnu).

Som tidligere naevnt, problemet er ikke at vores unge talenter ikke faar nok spilletid lige nu, men derimod at de spillere der staar lige foran dem i koen til spilletid paa ingen maade har niveauet til Real. Hvis vi taenker paa hvad Ancelotti staar og har brug for lige nu og her (uden at taenke paa fremtiden), saa byttede jeg meget gerne Higuain for Jovic, og Kaka for Hazard, og Lass for Camavinga, og Granero for Isco, og Albiol for Vallejo, og Di Maria for Rodrygo osv...Bredden under Mourinho var nu engang bare paa et helt andet niveau, hvilket gav ham muligheden for at rotere, en luksus som Ancelotti imo ikke har.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 5 måneder siden #12 af 9eren
Florian Wirtz er også på radaren

Leveret af Kunena Forum