Bale misser Osasuna-kamp

4 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Gareth Bale er...

Gareth Bale er alligevel ikke med på bænken i aftenens udekamp mod Osasuna.

Waliseren, der i skrivende stund har 1716 timer tilbage af sin kontrakt med Real Madrid, bliver altså den 9. spiller, som Carlo Ancelotti må se bort fra.

Real Madrid melder ikke noget om fraværets årsag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #2 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Bale misser Osasuna-kamp
Ufattelig klam og usmaglig spiller han er udviklet sig til.

Jeg kan slet ikke være i mine sko når jeg mine tanker går på bale.

Han er jo decideret blevet til ham den møg irriterende dreng i klassen

4 år 3 måneder siden #3 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Bale misser Osasuna-kamp

Elto92 post=148411 skrev: Ufattelig klam og usmaglig spiller han er udviklet sig til.

Jeg kan slet ikke være i mine sko når jeg mine tanker går på bale.

Han er jo decideret blevet til ham den møg irriterende dreng i klassen

​Hvordan er han ufattilig klam og usmagelig? Fordi han ikke vil lade sig kue af klubben? Ja føj for satan en klam person.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

4 år 3 måneder siden #4 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Bale misser Osasuna-kamp
Hvem har behandlet bale forkert? Jeg synes Real Madrid har handlet ekstraordinært pænt.
Forstil dig han opførte sig sådan i andre klubber som psg eller United. han var jo blevet pillet fra hinanden af alle og enhver.

Jeg må sige at han virkelig har opført sig barnligt de seneste sæsoner.

Istedet for at fokuser på banen hvor han fortsat har helt fantastiske egenskaber på en bane, som vi kunne drage fordel af.

Han er ligeglad, vil ikke kæmpe for holdet. jubler tilmed ikke med sine holdkammerater, og man kan se at det ikke gør dem noget at bale er sådan. Ja man har nærmest vegnet sig til, at han bare er ren luft i klubben.

Forstil dig lige Vini-Benz-Bale
(En bale med det der løve mindset)
Wauw.

Nu har manden så meldt fra til kampen af uforklarlige årsager.

Jeg er feed up. Og dejligt at vi nu kan tælle dage ned til hans spark ud af klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

4 år 3 måneder siden #5 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Bale misser Osasuna-kamp
Hvordan kommer I egentlig til at huske Bale? Jeg kan ikke mindes en spiller som har delt vandene så meget iblandt alle os fans. For nogle vil hans kampafgørende mål i især Copa del Rey og to CL finaler stå som det mest lysende, mens andre vil huske ham for alle hans mange skader, og hans mere eller mindre skjulte stikpiller til klubben.

Og det er jo stadigvæk en spiller som har spillet over 250 kampe for klubben og scoret over 100 mål, det er jo noget som de fleste klubber ville bifalde, men vilkårene er selvfølgelig anderledes i Madrid end så mange andre steder. Det er godt nok en speciel situation synes jeg, og det bliver spændende at se hvad Bale selv har at sige om klubben når/hvis han udgiver en bog eller giver et langt interview.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Elto92, Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 3 måneder siden #6 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Bale misser Osasuna-kamp

Elto92 post=148414 skrev: Hvem har behandlet bale forkert? Jeg synes Real Madrid har handlet ekstraordinært pænt.
Forstil dig han opførte sig sådan i andre klubber som psg eller United. han var jo blevet pillet fra hinanden af alle og enhver.

Jeg må sige at han virkelig har opført sig barnligt de seneste sæsoner.

Istedet for at fokuser på banen hvor han fortsat har helt fantastiske egenskaber på en bane, som vi kunne drage fordel af.

Han er ligeglad, vil ikke kæmpe for holdet. jubler tilmed ikke med sine holdkammerater, og man kan se at det ikke gør dem noget at bale er sådan. Ja man har nærmest vegnet sig til, at han bare er ren luft i klubben.

Forstil dig lige Vini-Benz-Bale
(En bale med det der løve mindset)
Wauw.

Nu har manden så meldt fra til kampen af uforklarlige årsager.

Jeg er feed up. Og dejligt at vi nu kan tælle dage ned til hans spark ud af klubben.

​Tror vi skal passe på med kun, at fordømme Bale i den her situation. Det er sandt at Bales attitude de seneste par sæsoner, har været virkelig frustrerende og pinligt, som fan, at se på. Men jeg mindes også, at have læst, at Bale i sin tid, havde sagt ja til at tage til Kina og spille, men at Perez i sidste øjeblik, sagde nej til den handel. Og i sådan en situation, må det være enormt svært, mentalt, at skulle acceptere og forstå, at du ikke alligevel skal rejse. 
Jeg synes det er en svær situation at bedømme hvem der er værst, men ingen tvivl om, at jeg også er gået amok over Bales attitude, der tydeligt udstråler, at han er lige glad. 

Jeg savner Pepe :(

4 år 3 måneder siden #7 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Bale misser Osasuna-kamp

-#7- post=148415 skrev: Hvordan kommer I egentlig til at huske Bale? Jeg kan ikke mindes en spiller som har delt vandene så meget iblandt alle os fans. For nogle vil hans kampafgørende mål i især Copa del Rey og to CL finaler stå som det mest lysende, mens andre vil huske ham for alle hans mange skader, og hans mere eller mindre skjulte stikpiller til klubben.

Og det er jo stadigvæk en spiller som har spillet over 250 kampe for klubben og scoret over 100 mål, det er jo noget som de fleste klubber ville bifalde, men vilkårene er selvfølgelig anderledes i Madrid end så mange andre steder. Det er godt nok en speciel situation synes jeg, og det bliver spændende at se hvad Bale selv har at sige om klubben når/hvis han udgiver en bog eller giver et langt interview.

​Jeg vil dele mit minde om ham op i 2 perioder, foer sommeren 2018 og efter. i perioden fra han ankom til klubben og inditl 2018 har han spillet sig ind i Real Madrid's historie som en utrolig vigtig spiller, uden Bale havde vi ikke haft vores BBC angreb, og selvom han maaske var det svageste led i den trio, saa har han bidraget med utrolig meget, og vaeret en fundamental skiggelse i de fleste af vores titler i den periode og han har ogsaa givet nogle fine minder (bl.a. de to du selv naevner). Faktum er at der er ufattelig faa fodbold spillere der naar at udrette det han har gjort, i deres tid i Madrid, og det maa man tage hatten af for.

Perioden efter 2018 har vaeret skidt, ingen tvivl om det, og personligt synes jeg det giver et rids i lakken for de spillere der ikke formaar at forlade klubben naar tiden er inde, men her er Bale dog ikke alene i min bog, det selv samme kan siges om Marcelo, som naturligvis har udvist en helt anden form for respekt overfor klubben (han er dog ogsaa blevet behandlet anderledes end Bale), men som har haft en yderst kritisabel nedgang i niveau og ham havde jeg personligt ogsaa husket anderledes hvis han havde forladt Madrid da tiden var inde i 2018. Saa jeg synes ikke noedvendigvis Bale staar i en helt unik situation, men derimod har vi tidligere set spillere blive i klubben efter lukke-tid, og det vil for mig altid vaere et minus. Hans ageren udenfor banen er for mit vedkomne ikke acceptabelt i visse situationer, men nu ved jeg saa heller ikke hvordan klub og ledelse har ageret overfor ham, saa synes det er svaert bare at pege fingeren mod Waliseren, mit stoerste problem kommer ifht det han har leveret (eller ikke leveret) paa banen siden Ronaldo forlod klubben, for jo han har kaempet med skader, men allerede i 18/19 seasonen var der tydelige tegn paa at han ikke ville ansvaret og klubben nok, og derfor burde han ogsaa have takket af den gang, istedet for at slaebe sig selv og klubben igennem det seje traek det har vaeret siden.

Saa helt overordnet, saa er jeg personligt glad for at vi har faaet lov til at opleve en Prime-Bale i Madrid, det ville jeg ikke vaere foruden, hans tid i Madrid efter sommeren 2018 er dog yderst kritisabel, MEN helt generaliseret ser jeg den ikke som unik!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

4 år 3 måneder siden #8 af Dragam

DeLaRed post=148417 skrev:

-#7- post=148415 skrev: Hvordan kommer I egentlig til at huske Bale? Jeg kan ikke mindes en spiller som har delt vandene så meget iblandt alle os fans. For nogle vil hans kampafgørende mål i især Copa del Rey og to CL finaler stå som det mest lysende, mens andre vil huske ham for alle hans mange skader, og hans mere eller mindre skjulte stikpiller til klubben.

​Jeg vil dele mit minde om ham op i 2 perioder, foer sommeren 2018 og efter. i perioden fra han ankom til klubben og inditl 2018 har han spillet sig ind i Real Madrid's historie som en utrolig vigtig spiller, uden Bale havde vi ikke haft vores BBC angreb, og selvom han maaske var det svageste led i den trio, saa har han bidraget med utrolig meget, og vaeret en fundamental skiggelse i de fleste af vores titler i den periode og han har ogsaa givet nogle fine minder (bl.a. de to du selv naevner). Faktum er at der er ufattelig faa fodbold spillere der naar at udrette det han har gjort, i deres tid i Madrid, og det maa man tage hatten af for.

Perioden efter 2018 har vaeret skidt, ingen tvivl om det, og personligt synes jeg det giver et rids i lakken for de spillere der ikke formaar at forlade klubben naar tiden er inde, men her er Bale dog ikke alene i min bog, det selv samme kan siges om Marcelo, som naturligvis har udvist en helt anden form for respekt overfor klubben (han er dog ogsaa blevet behandlet anderledes end Bale), men som har haft en yderst kritisabel nedgang i niveau og ham havde jeg personligt ogsaa husket anderledes hvis han havde forladt Madrid da tiden var inde i 2018. Saa jeg synes ikke noedvendigvis Bale staar i en helt unik situation, men derimod har vi tidligere set spillere blive i klubben efter lukke-tid, og det vil for mig altid vaere et minus. Hans ageren udenfor banen er for mit vedkomne ikke acceptabelt i visse situationer, men nu ved jeg saa heller ikke hvordan klub og ledelse har ageret overfor ham, saa synes det er svaert bare at pege fingeren mod Waliseren, mit stoerste problem kommer ifht det han har leveret (eller ikke leveret) paa banen siden Ronaldo forlod klubben, for jo han har kaempet med skader, men allerede i 18/19 seasonen var der tydelige tegn paa at han ikke ville ansvaret og klubben nok, og derfor burde han ogsaa have takket af den gang, istedet for at slaebe sig selv og klubben igennem det seje traek det har vaeret siden.

Saa helt overordnet, saa er jeg personligt glad for at vi har faaet lov til at opleve en Prime-Bale i Madrid, det ville jeg ikke vaere foruden, hans tid i Madrid efter sommeren 2018 er dog yderst kritisabel, MEN helt generaliseret ser jeg den ikke som unik!

​Nu skal det jo lige tilføjes, at Bale gerne ville væk, og var ved at skifte til Kina, men at Perez saborterede det i sidste øjeblik, samt at Bale accepterede at blive udlejet. Så synes ikke man kan klandre Bale for noget som helst. Real skulle bare have accepteret at sælge ham langt tidligere, men det ville Perez stolthed nok ikke tillade.

4 år 3 måneder siden #9 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Bale misser Osasuna-kamp

Dragam post=148582 skrev:

​Nu skal det jo lige tilføjes, at Bale gerne ville væk, og var ved at skifte til Kina, men at Perez saborterede det i sidste øjeblik, samt at Bale accepterede at blive udlejet. Så synes ikke man kan klandre Bale for noget som helst. Real skulle bare have accepteret at sælge ham langt tidligere, men det ville Perez stolthed nok ikke tillade.

​Enig, netop det jeg mener med at han ikke er blevet behanldet helt som andre spillere er, af klubben. Men nu maa vi heller ikke glemme at det var i 2019,og problemerne med Bale opstod allerede i 18/19 seasonen, hvor han isaer igennem sit spil paa banen, lignede en spiller der ikke ville vaere i klubben, der var ogsaa skriverier omkring problemer til traening og udeblivelse fra en udekamp (hvor han var skadet), om det alt samme bare er falske historier fra sladder pressen skal jeg ikke kunne sige, men problemerne startede foer sagen med Kina...(det var ogsaa i den season vi fandt ud af at Bale havde store problemer med at kommunikere paa Spansk, hvilket jeg personligt finder yders kritisabelt efter saa lang tid i klubben, det er respektloest overfor arbejdsgiveren imo)...men jeg er enig, tror helt sikkert den daarlige situation er skabt fra begge sider af, og derfor er det ogsaa svaert bare at Pege paa Bale og give ham skylden, naar der er saa mange ting vi ikke ved omkring hvad der egentlig er foregaaet. Uanset hvad, havde det bedste dog vaeret at han havde forladt klubben i sommeren 2018, det havde vaeret paa toppen, og saa ville han ikke have haft perioden efter paa sit CV.

Donde está la biblioteca?

4 år 3 måneder siden #10 af Dragam

DeLaRed post=148583 skrev:

Dragam post=148582 skrev:

​Enig, netop det jeg mener med at han ikke er blevet behanldet helt som andre spillere er, af klubben. Men nu maa vi heller ikke glemme at det var i 2019,og problemerne med Bale opstod allerede i 18/19 seasonen, hvor han isaer igennem sit spil paa banen, lignede en spiller der ikke ville vaere i klubben, der var ogsaa skriverier omkring problemer til traening og udeblivelse fra en udekamp (hvor han var skadet), om det alt samme bare er falske historier fra sladder pressen skal jeg ikke kunne sige, men problemerne startede foer sagen med Kina...(det var ogsaa i den season vi fandt ud af at Bale havde store problemer med at kommunikere paa Spansk, hvilket jeg personligt finder yders kritisabelt efter saa lang tid i klubben, det er respektloest overfor arbejdsgiveren imo)...men jeg er enig, tror helt sikkert den daarlige situation er skabt fra begge sider af, og derfor er det ogsaa svaert bare at Pege paa Bale og give ham skylden, naar der er saa mange ting vi ikke ved omkring hvad der egentlig er foregaaet. Uanset hvad, havde det bedste dog vaeret at han havde forladt klubben i sommeren 2018, det havde vaeret paa toppen, og saa ville han ikke have haft perioden efter paa sit CV.

​Han har jo nok ønsket at ville væk allerede i 18/19, hvilket så er kommet til udtryk sådan. 

Mht det spanske... ikke alle har lige nemt ved at lære nye sprog (prins Henrik, hvis det ringer nogen klokker) - personligt har jeg haft spansk i 4 år, og kan på ingen måde tale det, som i overhovedet ikke. Så det synes jeg ikke siger særlig meget, udover at Bale nok bare ikke har øre for at lære nye sprog.

Men helt enig i, at det havde været klart bedst for alle parter, hvis vejene var skiltes i 2018. Men igen... det ville Perez stolthed ikke have tilladt. Men Bale ville helt sikkert gerne have været taget hjem til UK.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Dragam.

4 år 3 måneder siden #11 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bale misser Osasuna-kamp
Bale vil for mig blive husket ligesom Reyes. En total ligegyldig spiller, som alligevel er kommet i historiebøgerne. Det her handler ikke om niveau, men vurderet som helhed. Han har været i klubben i 9 år, og selvfølgelig vil hans mål imod Barca i Cdr og hans saksesparksmål imod Liverpool stå ret højt i hukommelsen, og det værdsætter jeg højt. Præcis ligesom jeg også værdsætter hvad Reyes gjorde D.17/06-2007. Helhedsindtrykket bliver bare aldrig godt, og jeg har altid siddet med følelsen af at være skuffet, fordi det aldrig blev til mere, men minderne er der stadig. 
Skulle han huskes som noget større end blot få minder og ligegyldighed, så skulle man måske overveje at have ændret indstilling de sidste 4 år. Jeg forstår godt hvorfor Bale ikke gider at spille i Real Madrid, men tænk hvis man selv dukkede op med den indstilling til dem der betalte ens løn. Han satte dog selv sin underskrift på en ny kontrakt tilbage i 2016, og den kontrakt føler jeg på ingen måder er blevet respekteret af ham, og derfor vil mit indtryk af ham også altid være negativt. Han har jo stort set ikke været til rådighed for klubben siden 2017, og det er bare ikke okay.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn, Elto92

4 år 3 måneder siden #12 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Bale misser Osasuna-kamp
Jeg vil huske Bale for tre ting og i denne rækkefølge:

1) Hans evige skader. Hver gang han var på vej ind i en god periode, blev han skadet igen. Flere sæsoner startede han med mål fra starten, men man kunne aldrig stole på ham.

2) Hans dårlige indstilling de senere år og hans åndssvage agent.

3) Målene i finalerne.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum