Spansk presse: Pogba er den udvalgte

13 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Tidligere på dagen meldte vi, at Florentino Pérez i går sendte et privatfly til Verona for at hente faderen til et fransk stortalent ind til en snak om sønnikes fremtid og af artiklen fremgik det, at de mulige emner var Pogba, Niang, Kondogbia og Matuidi.

Nu melder spansk presse, at det drejer sig om førstnævnte, Paul Pogba, som spiller for Juventus. Den 20-årige franskmand kom før denne sæson til Torino-klubben fra Manchester United, som solgte ham for 3,5 mill. € og Pogba har fået et gennembrud, som også har ført til debut på det franske landshold.

I Real Madrid er Paul Pogba udset som alternativ til Xabi Alonso, som endnu ikke har forlænget sin kontrakt med klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #2 af JesperA
Thumbs up til en sådan handel herfra i hvert fald! Udover sin styrke og overblik har han også et killer langskud, desværre dummer han sig også ret ofte, men han er en usleben diamant!

13 år 3 måneder siden #3 af Real Madrid
Han er et exceptionel talent, men tvivler dog på, at han efter kun en sæson i Juventus allerede vælger at skifte. Men selvfølgelig kan det også være svært at sige nej til Real Madrid, især for så ung en spiller. Dog mener jeg også det er forkerte signaler han sender, ved alle de klub skifter. For mig at se har han attitude problemer og mangler ydmygheden, hvilket tiden i Manchester United var det bedst eksempel på. Han har dog potentialet til til at blive verdens bedste midtbanespiller, og han er langt mere komplet rent offensivt, end Alonso. Til den nysgerrige, så se nogle af hans videnunder mål for Juve i denne sæson.

Jeg vil dog byde ham velkommen med åbne arme, da jeg er stor fan af kun at have spillere under 30. Men Manchester United, Juvenstus og Real Madrid på cv'et i en alder af 20 år, hold da fast. Men har man allerede opgivet Casemiro??? og uden Alonso, er der med stor sandsynlighed kun tre spaniere i startopstillingen, vi skulle gerne have det antal op ikke det...

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Real Madrid.

13 år 3 måneder siden #4 af Realmadrid94
Ærgerligt, hvis han bliver hentet. Han er en OK spiller, med et kæmpe potentiale. Han har dog en tendens til at opføre sig som en anden spiller, der dog er begyndt at udfolde talentet i Milan. Han har scoret 1-2 gode mål, men folk har en tendens til at overdrive hans evner. Han spiller ikke altid de største kampe, hvilket kan skyldes flere ting,bl.a. hans mærkelige boldtab, som minder en smule om Arbeloa's mærkværdige ting :-).
Han er derudover heller ikke playmaker, som Alonso(Pirlo?). Forstår ikke hvor han skal spille henne, medmindre han vil hjælpe Castilla eller sidde på bænken. :)

13 år 3 måneder siden #5 af JesperA

Real Madrid skrev: Jeg vil dog byde ham velkommen med åbne arme, da jeg er stor fan af kun at have spillere under 30. Men Manchester United, Juvenstus og Real Madrid på cv'et i en alder af 20 år, hold da fast. Men har man allerede opgivet Casemiro??? og uden Alonso, er der med stor sandsynlighed kun tre spaniere i startopstillingen, vi skulle gerne have det antal op ikke det...

Det kan jo være at hans forbillede er Nicolas Anelka ;)

Casemiro er så vidt jeg har forstået slet ikke aktuel til førsteholdet, han er lejet til Castilla indtil sommer.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved JesperA.

13 år 3 måneder siden #6 af Real Madrid

Realmadrid94 skrev: Ærgerligt, hvis han bliver hentet. Han er en OK spiller, med et kæmpe potentiale. Han har dog en tendens til at opføre sig som en anden spiller, der dog er begyndt at udfolde talentet i Milan. Han har scoret 1-2 gode mål, men folk har en tendens til at overdrive hans evner. Han spiller ikke altid de største kampe, hvilket kan skyldes flere ting,bl.a. hans mærkelige boldtab, som minder en smule om Arbeloa's mærkværdige ting :-).
Han er derudover heller ikke playmaker, som Alonso(Pirlo?). Forstår ikke hvor han skal spille henne, medmindre han vil hjælpe Castilla eller sidde på bænken. :)

Pogba's rolle i Juventus er netop at tage over for Pirlo, og han har netop potentialet til at blive den spilstyrende playmaker. Et opgør i semifinalen mod Bayeren München, det ene opgør mod Celtic i kvartfinalen, med i den afgørende kamp i Shaktar, og en masse top opgør i Serie A :)

Derudover er det simpelthen mangel på viden, når du sammenligner hans mærkelige boldtab med Arbeloa???
Et af hans varemærker er netop hans elegance på banen. Til næste gang, vil det være ret med en ps. til slut, hvor du evt. kunne fortælle du har din viden ud for nogle få CL kampe mm :) fordi din viden er simpelthen minimal sorry to say!

Ps. Han starter inde for Juve i aften mod det lille Serie A hold Lazio ;)

Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Real Madrid.

13 år 3 måneder siden #7 af Real Madrid

Realmadrid94 skrev: der dog er begyndt at udfolde talentet i Milan.

Ja....... :)

13 år 3 måneder siden #8 af Realmadrid94
Real Madrid:
Jeg følger Serie A rimelig tit. Jeg ser sjældent andre ChL kampe end RM, da det ikke rigtig interesserer mig. Pogba er en OK spiller, men voldsomt overvurderet/hypet. Dermed ikke sagt han ikke besidder talentet, til at blive en af de bedste i verdenen, for det har han. Hans elegance har en tendens, til at munde ud i mærkelige boldtab, som kunne undgås, hvis han bare spillede den mand der var bag ham eller lign. Derfor sammenligningen med Arbeloa, som skulle forstås som en overdrivelse og en ironisk bemærkning, da alle sviner Arbeloa for tiden.
Men okay, jeg havde set ham som en spiller på pladsen foran Pirlo, altså en boks til boks spiller, og ikke en playmaker. My bad :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 3 måneder siden #9 af Real Madrid
Forstår bare ikke, hvordan du kan kalde ham "overvurderet/hypet". I en sæson, hvor han for bare en måned siden rundede de 20 år, og alligevel indtil videre har rundet de 30 kampe (For Juventus og Frankrig). Det skal lige i mente, at det jo ikke lige frem har været ligegyldige kampe på Frankrigs landshold, og han samtidig i Juventus har Vidal Marchisio Pirlo - i manges øjne verdens bedste midtbane - foran sig. Alligevel har det lykkedes ham at få en masse vigtige kampe, det får man ikke i Juventus, som overvurderet fodboldspiller ;)

13 år 3 måneder siden #10 af asp3200
Må være en joke, han er overhovedet ikke i samme klasse som alonso. Verrati er ham allerede overlegen og samme alder cirka, gå efter ham. Der følger heller ikke alt det som pogba viser til tider af dårlige ting og tacklinger.

13 år 3 måneder siden #11 af Realmadrid94
Hehe. Jeg mener simpelthen ikke Pogba er god nok til Real Madrid. Hans attitude er ikke lige min stil, omend den er fed - når det er andre fans der bliver aggressive og ikke mig. Holder lidt med asp3200. Veratti er dog langt foran de fleste på sin alder. Jeg siger jo heller ikke, at han ikke har fået et gennembrud efter sit flotte langskudsmål, men hvor tit køber Real Madrid en spiller, som først er verdensklasse om 2-3-4 år? :)

13 år 3 måneder siden #12 af Real Madrid
Først og fremmest skal det siges, at jeg hellere ser Verratti i Real Madrid fremfor Pogba, ikke fordi han er dygtigere, fordi de er nogenlunde lige store talenter, men på grund af hans spillestil, som simpelthen har forelsket mig i.

Derudover, så tror jeg du misforstår mig. Min plan med Pogba vil være, at have ham som 3. mand efter Khedira og Alonso, og inden for et par sæsoner evt. ville kunne overtage Alonso's rolle :)

Det er lige en tand for risikabelt at sætte alt ansvar over på så ung en gut.

Leveret af Kunena Forum