Real Madrids Champions League-gruppe fundet
Sæsonens Champions League-grupper er her til aften blevet fundet, og dermed kender Real Madrid de tre modstandere, man skal møde to gange hver i løbet af efteråret.
Real Madrid var selv i øverste seedningslag. Fra andet seedningslag trak man tysk modstand i form af RB Leipzig, mens man for tredje år i træk trak Shakhtar Donetsk fra tredje seedningslag. Det fjerde hold i puljen blev skotske Celtic.
Grupperne ser sådan ud:
Gruppe A: Ajax, Liverpool, Napoli, Rangers
Gruppe B: FC Porto, Atlético Madrid, Bayer Leverkusen, Club Brugge
Gruppe C: Bayern München, Barcelona, Inter, Viktoria Plzen
Gruppe D: Eintracht Frankfurt, Tottenham, Sporting CP, Marseille
Gruppe E: AC Milan, Chelsea, Salzburg, Dinamo Zagreb
Gruppe F: Real Madrid, RB Leipzig, Shakhtar Donetsk, Celtic
Gruppe G: Manchester City, Sevilla, Borussia Dortmund, FCK
Gruppe H: PSG, Juventus, Benfica, Maccabi Haifa
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ramos4 post=153645 skrev: Ronaldo får fine chancer for at gå videre med Sporting.
Den nyhed havde jeg misset, flot om han vender hjem og spiler til 1/10 del af hans løn i United og ja de kommer med CR7 at gå videre fra gruppespillet.
Ender barcelona i europa league igen;)Thomaskjensen post=153644 skrev: Gruppe c :) wow
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
asp3200 post=153649 skrev:
Ender barcelona i europa league igen;)Thomaskjensen post=153644 skrev: Gruppe c :) wow
Det er en mulighed som jeg ser det. Under alle omstændigheder er hver kamp i CL for dem utrolig vigtig, og med det program spillerne har de næste 10 måneder er enhver kamp man kan hvile spillere vigtig.
Så dette er et kæmpe problem for Barca.
Eneste grund til at de slutte af stærkt i LaLiga var Xavi, LOL, hahaha, nej det var nok mere at de bare havde 1 kamp i ugen at forberede sig til.
Donde está la biblioteca?
Lets see… Inter har altså bare et rigtig godt hold med Simone Inzaghi. Tror at de havde en lidt off-season sidste år efter flere gode år. Det skal da nok blive spændende. Barca ligner et tophold i år, men Bayern er bare et rigtig dårlig match for dem.DeLaRed post=153654 skrev: Barca går videre på en 2. plads (en første plads hvis Bayern kollapser i Europa uden Lewa), Inter er på ingen måde en trussel OG så er Barca gode til at tanke “selvtillid” mod hold som Plzen, så de går naturligvis videre, om det så stopper derefter afhænger af hvem de møder efter jul.
Uden lewa synes jeg faktisk at Bayern har flere målscore og spiller meget bedre sammen. Jeg tror de når langt i turneringen.DeLaRed post=153654 skrev: Barca går videre på en 2. plads (en første plads hvis Bayern kollapser i Europa uden Lewa), Inter er på ingen måde en trussel OG så er Barca gode til at tanke “selvtillid” mod hold som Plzen, så de går naturligvis videre, om det så stopper derefter afhænger af hvem de møder efter jul.
Mané er en rigtig fin ankomst i det sydtyske.mohbar post=153658 skrev:
Uden lewa synes jeg faktisk at Bayern har flere målscore og spiller meget bedre sammen. Jeg tror de når langt i turneringen.DeLaRed post=153654 skrev: Barca går videre på en 2. plads (en første plads hvis Bayern kollapser i Europa uden Lewa), Inter er på ingen måde en trussel OG så er Barca gode til at tanke “selvtillid” mod hold som Plzen, så de går naturligvis videre, om det så stopper derefter afhænger af hvem de møder efter jul.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Stakkels Viktoria Plzen
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Og stakkels Barcelona. Lige netop i denne sæson kunne de godt have brugt en nem gruppe.
Bellingham Camavinga Tchouameni