Ancelotti: Jeg er glad i Madrid
Brasilien var inden VM-slutrunden i Qatar favoritter til at tage titlen, men sådan gik det som bekendt ikke. Samba-nationen spillede godt i starten af turneringen, men måtte se sig slået af Luka Modric' Kroatien i kvartfinalen.
Det betød naturligvis også, at Brasiliens træner, Tite, er færdig som landstræner, og efter sigende skulle Carlo Ancelotti være i spil til jobbet fra sommeren 2023.
Italieneren har tidligere fortalt, at han vil lade sig pensionere, når hans tid i Madrid er slut, men et job som landstræner i Brasilien må alligevel friste enhver.
- Jeg ved ikke hvad fremtiden byder på for mig, jeg lever fra dag til dag. Jeg er glad i Madrid. Der vil være tid til at tænke på min fremtid. Jeg har en kontrakt til d. 30. juni 2024, og hvis Real Madrid ikke sparker mig ud inden da, så skal jeg ingen steder, lyder det fra Ancelotti som svar på rygterne.
Real Madrid spiller næste kamp fredag d. 30. december, hvor Valladolid venter på udebane.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Det kan jo næsten ikke tælles på 1 hånd og hvis jo så ikke 2.
Sikke engang jubeloptimist vås!
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Hven er de "Det kan jo næsten ikke tælles på 1 hånd og hvis jo så ikke 2." ?
9eren, vi elsker jo samme klub, hvorfor kan vi ikke have en fed diskussion, at "landet ligger", hvad mener du med det?
Kom ind i samtalen kammerat, vi elsker samme klub, og jeg ved at jeg personligt ikke behøver at have ret eller være provokerende for andre medlemmer af dette forum.
Så hvorfor er du så sur?
- 9eren
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
"Det er bare ikke lige sådan landet ligger."
Skal vi ikke lige komme op på et nivå over at min far kan banke din far...
Eller mener du at den kommentar er normal i en diskussion. Eller er det bare sådan at du har ret, og alle andre er jubeloptimister?
- 9eren
- Gæst
-
Undskyld mig, men det er dig der ligger ud med en gang snak om vores legender der overhovedet ikke hænger sammen og så ikke engang kan reddegøre for din udtalelser.
Det kalder jeg for en jubel optimist holdning. Det var faktisk ikke engang et forsøg på at komme i dialog med dig, for du rokker dig ikke og kommer tilbage med koldbøtte indlæg bagefter. Jeg reagerer tit når folk bare lukker vås ud!
- Brylle
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-