Truppen mod Liverpool, CL, ottendedelsfinale, første kamp
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Carlo Ancelotti har udtaget truppen til morgendagens CL-kamp ude mod Liverpool.
Her må man se bort fra både Aurélien Tchouaméni og Toni Kroos på midtbanen, men til gengæld er Lucas Vázquez tilbage og der er også blevet plads til tre Castilla-spillere, nemlig Mario Martín, Sergio Arribas og Álvaro Rodríguez.
Truppen mod Liverpool:
Målmænd: Courtois, Lunin, Luis López.
Forsvar: Carvajal, Lucas Vázquez, Odriozola, Militao, Alaba, Rüdiger, Vallejo, Nacho.
Midtbane: Camavinga, Modric, Fede Valverde, Ceballos, Mario Martín, Sergio Arribas.
Angreb: Benzema, Vinícius, Rodrygo, Asensio, Álvaro Rodríguez, Hazard.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kunne godt gå hen og blive en kamp der går meget frem og tilbage
- Brylle
- Gæst
-
Heldigvis har Camavinga været virkelig god på det sidste! Af den grund er jeg ikke så bekymret, men det er klart at hvis han endnu engang trækker et tidligt gult kort, så kan det godt blive farligt. Især når det, som du siger, kan blive en kamp der får fuldt fart fra felt til felt.Mas post=158731 skrev: damn.. Uden Aurélien Tchouaméni. Jeg er stor fan af Eduardo Camavinga, men han er stadig mere utilregnelig en Tchouaméni.
Kunne godt gå hen og blive en kamp der går meget frem og tilbage
- 9eren
- Gæst
-
Men det kan jo være, at Camavinga lukker munden på mig igen. Intet skal udelukkes, når hans udvikling går så godt.
9eren post=158735 skrev: Alvaro med men hvor meget tid han får, afhænger selvfølgelig af kampens forløb.
Han får præcis 0 minutter. Hvis Benzema bliver skadet på Anfield, så bliver slutter Rodrygo kampen på toppen. Hvis han ikke bliver skadet, spiller han 90 minutter.
Alvaro var en fryd i Pamplona, men jeg ser ikke trænerstaben bringe ham i spil i aften. Det ville for mig være Ancelottis største overraskelse siden Ramos på midtbanen for efterhånden mange år siden.
- 9eren
- Gæst
-
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det kan potentielt vise sig at være en stor fejl ikke at starte Nacho, især på højre back hvor vi alle ved at Dani pt ikke er 100%, men også i opspillet hvor Nacho er betydeligt bedre på bolden end Rudi og Mili. Et højt pres fra Liverpool kan gå hen at blive et stort problem for Real fra kampens start.Madrid777 post=158754 skrev: Det er selvfølgelig kampe som disse Rudiger skal vi hvorfor han er blevet købt til Real Madrid, men jeg er ikke spor tryg med ham dernede i en kamp som denne. Havde hellere set Nacho set spille, som aldrig spiller under niveau og altid er bundsolid
Donde está la biblioteca?
Ramos4 post=158752 skrev: Overrasket over at Valverde ikke starter på kanten.
Det var jeg også i starten, men når man så kigger på bænken forstår man godt hvorfor. Det eneste andet valg var Ceballos på midten. Tror Ancelotti er langt tryggere ved at putte ham ind senere.