L´Equipe: Benzema forlænger med Real Madrid

3 år 4 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge franske L´Equipe spiller...

Ifølge franske L´Equipe spiller Karim Benzema også i Real Madrid i den kommende sæson.

Den 36-årige veteran-angriber har kontraktudløb til sommer, men han mødtes angiveligt for nogle dage siden med Florentino Pérez og her blev man hurtigt enige om betingelserne for en forlængelse af et års varighed.

Det bliver dog sandsynligvis den sidste kontrakt-forlængelse til Benzema, som til den tid vil have været i klubben i 15 år. I 2024 afløses han af Endrick, som allerede er sikret på kontrakt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 4 måneder siden #2 af Ramos4
Har svært ved at se os købe en angriber til sommer i såfald. Håber vi henter en højrekant så.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 4 måneder siden #3 af Dragam
Synes ærligt at det er det forkerte træk at forlænge med benz, da han er dalet drastisk i niveau det seneste år, som det ofte er tilfældet, når man når den alder.
Vi burde netop anskaffe en ny topklasse angriber - men det må vel være fordi den / dem man gerne vil have, først kan anskaffes i 2024...

3 år 4 måneder siden #4 af Mas
Jeg er nu glad for at Real Madrid forlænger med Karim Benzema :) Han kan være en enmandshær på dagen og han er ikke typen der skaber for meget polemik hvis han ikke spiller hver kamp.

Han er en superstjerne og en holdspiller. Han kunne hjælpe den næste angriber med at falde på plads i klubben. 
Og så synes jeg bare grundlæggende at han har fortjent det. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #5 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne L´Equipe: Benzema forlænger med Real Madrid
​Det kan ikke være til diskussion om man skal forlænge Benzemas kontrakt. Det letter også presset og giver mere tid til den angriber som enhver ansvarlig klub vil købe til sommer (eller hvis man tror nok på Alvaro). 

Dejlig nyhed.

3 år 4 måneder siden #6 af Ramos4

Brylle post=159928 skrev: ​Det kan ikke være til diskussion om man skal forlænge Benzemas kontrakt. Det letter også presset og giver mere tid til den angriber som enhver ansvarlig klub vil købe til sommer (eller hvis man tror nok på Alvaro). 

Dejlig nyhed.

​Hvem tænker du vi køber til sommer, som vil være tjent med at spille backup til Benzema en hel sæson?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 måneder siden #7 af Lars1991
​Selvfølgelig skal vi forlænge med Benzema! Han er stadig verdensklasse. Bare se hans stats for denne sæson, hvor han har bøvlet med så mange skader og skavanker. Er sikker på næsten sæson bliver endnu bedre fra ham. Så kan vi fokusere på andre pladser til sommer (højre-kant, backs).

3 år 4 måneder siden #8 af Raul7-2880

Lars1991 post=159931 skrev: ​Selvfølgelig skal vi forlænge med Benzema! Han er stadig verdensklasse. Bare se hans stats for denne sæson, hvor han har bøvlet med så mange skader og skavanker. Er sikker på næsten sæson bliver endnu bedre fra ham. Så kan vi fokusere på andre pladser til sommer (højre-kant, backs).

​Det tror jeg bestemt ikke. Han fylder 37 år næste år, så regn med flere skader og mindre niveau samt færre mål. 
Det vil simpelthen være en brøler og decideret skandaløst hvis vi ikke henter en kompetent angriber til sommer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 4 måneder siden #9 af Lars1991
​Det regner jeg ikke med. I år har været specielt med forkortet sommerferie og vinter VM. Tror på at der ville blive mindre skader generelt i topfodbold næste år, men også hos Benzema. Han er utrolig disciplineret med træningen! Men vi må da vente og se :)

3 år 4 måneder siden #10 af zizou21

Mas post=159924 skrev: Jeg er nu glad for at Real Madrid forlænger med Karim Benzema :) Han kan være en enmandshær på dagen og han er ikke typen der skaber for meget polemik hvis han ikke spiller hver kamp.

Han er en superstjerne og en holdspiller. Han kunne hjælpe den næste angriber med at falde på plads i klubben. 
Og så synes jeg bare grundlæggende at han har fortjent det. 

​Det er sjovt du naevner det - jeg kunne ikke lade vaere med at taenke paa den anden dag, hvor stor en forskel der er omkring Benze i Real og paa landsholdet.

Meget stille i Real.

Meget larm omkring landsholdet. 

Hala

3 år 4 måneder siden #11 af DeLaRed
Det havde vaeret det rene selvmord ikke at forlaenge med Benz, selvfoelgelig skal han ogsaa vaere i klubben naeste season, det eneste han mangler er konkurrence!

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #12 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne L´Equipe: Benzema forlænger med Real Madrid

Ramos4 post=159929 skrev:

Brylle post=159928 skrev: ​Det kan ikke være til diskussion om man skal forlænge Benzemas kontrakt. Det letter også presset og giver mere tid til den angriber som enhver ansvarlig klub vil købe til sommer (eller hvis man tror nok på Alvaro). 

Dejlig nyhed.

​Hvem tænker du vi køber til sommer, som vil være tjent med at spille backup til Benzema en hel sæson?

​Det behøver ikke at være decideret backup. Se hvor mange kampe han misser og hvor mange han ikke er klar. Det er ikke en Jovic-rolle vi bør lede efter. Alternativt en spiller der også er god på højre. Jeg har ikke tænkt over er navn endnu. Men jeg tænker lige så meget på den bløde overgang så Endrick ikke er den eneste angriber fra dag 1. Så i min verden skal der en dygtig målscorer ind. Men det er bestemt ikke nemt. Lautaro, Osimhen, et par år med Kane. Jeg synes det er svært at svare på hvem det lige skal være.

Leveret af Kunena Forum