El Confidencial: Callejón og Di María sættes til salg
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid vil angiveligt sætte både Ángel di María og José Callejón til salg, når sæsonen slutter.
Det melder spanske El Confidencial i dag, hvor man blandt andet skriver, at klubben er utilfreds med de to spilleres præstationer i denne sæson og derfor er indstillet på at lytte til bud på dem begge.
Ifølge El Confidencial har Ángel di María skuffet siden han fik sin kontraktforlængelse, både med en nedafgående formkurve spillemæssigt, men også med nogle aldeles unødvendige udvisninger i kampene mod Valencia og Deportivo.
Det forholder sig anderledes med José Callejón, som man mener har givet alt hvad han kan til førsteholdet og derfor vil man erstatte ham med en spiller fra La Fábrica.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes egentlig han har gjort det helt fint. Jeg ved godt, at han næppe bliver første man på holdkortet. Men det ses tydeligt, at han giver alt for holdet og har hjertet på rette sted. Samtidig har han bestemt niveauet til at være en hæderlig reserve med sin speed og gode afslutningsevner.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Mohammed186
- Gæst
-
Di Maria er alt for svingende og Callejon er ikke god nok. JA, Callejon har hjertet på det rette sted og giver alt for holdet og det er prisværdigt at se i en klub som Real Madrid. Men det gør ham altså bare desværre ikke god nok til at spille for Real Madrid, og jeg føler ikke at han kan udvikle sig mere end hans nuværende niveau. Som artiklen siger, så hiv en spiller fra La Fabrica (Jese) op på 1. holdet og erstat ham med Callejon.
"Det forholder sig anderledes med José Callejón, som man mener har givet alt hvad han kan til førsteholdet og derfor vil man erstatte ham med en spiller fra La Fábrica."
Det siger det egentlig meget godt - han giver ALT! Men han bliver aldrig en verdensklassespiller... Hvis han rejser, vil jeg sgu savne ham:)
Kan han løfte sit spil så har jeg intet i mod at beholde ham, men kan man erstattet ham med Bale, Silva, Cazorla eller en anden mere stabilt præsterende spiller fra øverste hylde, så vil jeg bestemt også bifalde det. Desuden vil jeg gerne påpege at jeg mener Özil har spillet højrekanten fremragende de gange han har fået chancen derude, det kunne måske åbne op for at man kunne benytte CR eller Bale som hængende angriber, dog mister man så en del defensivt, hvor Di Maria trods alt arbejder stenhårdt, hvilket især har vist sig vigtigt i kampene mod Barca, hvor jeg faktisk vil give ham ret meget kredit for sine præstationer. Hans aggressive pres på Valdes i Super-cuppen viste sig jo faktisk at være et trofæ værd.
- StefanR
- Gæst
-
Dét som irriterer mig mest ved Di Maria, er at han er alt for afhængig af sit venstreben, dog kan jeg godt lide hans evne til at udfordre, og det gør han næsten hver gang.
Samme følelse sad jeg med da Robben også var i klubben.
Ville på intet tidspunkt begræde et eventuelt salg af Di Maria, han havde sine store momenter, men der er alt for langt mellem snapsene.
Nyt blod på højresiden ville være det rigtige valg, efter min mening.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Real Madrid burde, som en af verdens bedste klubber, kunne løfte Di Marias bundniveau op. Når man ved, at man har en bare 25 årig spiller der har potentiale til at udføre ting på et så højt niveau, at man bare sidder og tænker "hvordan i alverden gjorde han det!", så burde man fandme gøre alt for at udvikle sådan en spiller.
Og de hjerneblødninger han har haft hist og her, er simpelthen fordi træneren hedder Mourinho, og det er ikke hans speciale at banke fornuft ind i spillerne.
Når vi nu til sommer får (forhåbeligvis) en træner der absolut vil have disciplin i vores kampe og en træner der værdsætter Real Madrids værdier, så skal Di Maria nok stråle igen.
Callejon vil jeg hellere ikke have skal sælges, han er simpelthen en for stor Madridista til at man bare skal lade gå. Som nævnt af andre, så har han hjertet på rette sted, også er han en fantastik udskifter IMO. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skal kunne bruge ham omkring de 70 minutter ind i en kamp. Starter han inde, så har han en tendens til at stinke en smule, men som udskifter kunne jeg sagtens godt se fungere.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Har valgt at takke af på forum!
Jeg er for et Di Maria salg, men realistisk set hvem kan tage over for ham? Man kan vælge at købe en offensiv midtbane spiller, Isco, Silva (eller en venstrekant fx. Bale som er blevet nævnt tit) osv, og sætte ham ind på højre kanten, men det er ikke optimalt. Er der egentligt noget rendyrket højrekant spillere, som kunne være interessante?
(Jesé kunne være en mulighed, men det kommer ikke til at ske)
- Morientes2012
- Gæst
-