Nachos karantæne reduceret – klar til El Clásico

2 år 9 måneder siden #1 af Benzeron
...

NACHO AV37977Thumb

Da Nacho kom bragende ind i Portu i de døende minutter i 3-0-sejren over Girona, var det fuldt forståeligt, at den ellers garvede forsvarsspiller blev udvist med en hård karantænedom til følge.

Den lød på tre dage, og uheldigvis for Real Madrid betød det, at han stod til at misse det kommende Clásico. Real Madrid appellerede efterfølgende dommen, og den har man haft held med. Således er Nachos karantæne blevet reduceret til kun to dage, hvorfor han kun sidder ude i den kommende weekend imod Sevilla, efter han allerede var ude af Osasuna-kampen før landsholdspausen.

Hvis Antonio Rüdiger undgår en karantænegivende advarsel imod Sevilla, kommer Carlo Ancelotti dermed til at have tre centerbacks til rådighed, da David Alaba også bør være klar til den tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #2 af Thomaskjensen
2 dage for at potentielt smadre en andens spillers karriere. 5 dage havde været fint, han skal da mindst være ude lige så lang tid den anden spiller er skadet.

2 år 9 måneder siden #3 af Fondo_Sur

Thomaskjensen post=168622 skrev: 2 dage for at potentielt smadre en andens spillers karriere. 5 dage havde været fint, han skal da mindst være ude lige så lang tid den anden spiller er skadet.

Modspilleren var lidt uheldig med sin skade. Selvom det var en voldsom takling, så blev han ikke skadet af den, men af det efterfølgende fald. Det skete selvfølgelig i relation til taklingen, men det havde været voldsommere, hvis det var Nachos støvler, der fx forstuvede hans ankel.

Tænkte også, at den mindst ville give tre dages karantæne, så reduceringen er ret overraskende. Det kunne være godt at høre om en forklaring. Er ret sikker på, at Nacho forsøgte at lave et professionelt frispark og stoppe kontraangrebet, det er bare svært at se på billederne…
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 9 måneder siden #4 af Madridista02
Negreia? Hvordan kan det kun være to dage. Korrupt

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Kimbo

2 år 9 måneder siden #5 af Kasillas
Da Nacho fik sine tre dages karantæne valgte Real Madrid ikke at foretage sig noget yderligere i første omgang. Men da det viste sig at Portus skade alligevel ikke var så slemt som først antaget og han spillede allerede efterfølgende dage/uge valgte Real Madrid at appellere. I og med Portus skade ikke var så slemt, blev Real Madrids appel heldigvis accepteret.

At Madridista.dk ikke uddyber denne detalje er da beklageligt, for der er ingen grund til alt det store ståhej. ;-)

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #6 af 9eren
Så længe Vinicius er blevet tacklet på samme måde 5-10 gange hvor modstanderen er gået fri hver gang, så vil jeg sige at Nacho har afsonet sin karantæne med 2
Spilledage.

2 år 9 måneder siden #7 af Estadio Santiago Bernabéu

Madridista02 post=168626 skrev: Negreia? Hvordan kan det kun være to dage. Korrupt

Vi må hellere ringe Negreira op. Det kan da ikke være rigtigt at der kan blive dømt til fordel for Real Madrid. Hvad skal undermenneskerne så gøre med deres historie om MSN kun var dødsensfarlige i Champions League pga Negreira agerede i Spanien?

2 år 9 måneder siden #8 af Matamoro
Undermennesker? Hvad er du så? et overmenneske? Måske du lige skulle få styr på din stavning inden du udnævner andre til at være undermennesker

2 år 9 måneder siden #9 af Thomaskjensen
Jeg er rasende!!!

Vist er det en dum takling, og vist er det et forsøg på en proff takling.

Men at mindske en i forvejen lav straf yderligere mod at han ikke blev skadet, ja det har jeg det meget svært ved.

5 kampe og det ikke engang for at statuere et eksempel.

Dette er bare brænde til bålet mod barca fanboyz, usmageligt helt enkelt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 9 måneder siden #10 af Estadio Santiago Bernabéu

Matamoro post=168636 skrev: Undermennesker? Hvad er du så? et overmenneske? Måske du lige skulle få styr på din stavning inden du udnævner andre til at være undermennesker

Du får det til at lyde som noget det ikke er.

Jeg forsøger ikke at få mig selv til at lyde sejere end jeg er.

Undermennesker er et begreb om dem, der ødelægger samfundet fordi de går imod strømmen og ikke følger de samme regler som os andre.

Dem der skriger Negreira før dommeren har dømt. Folk man ikke kan respektere eller må acceptere. Folk der laver deres egne regler og ødelægger systemet for flertallet. Så kan vi lige så godt opgive vores retssystem.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #11 af 9eren
Karantænen er sat ned fordi Girona spilleren kan spille ugen efter, og fordi at tacklingen ikke havde inflydelse på kampens resultat i og med det skete i de sidste minutter af kampen. Endvidere var Nachos aktion ikke for at skade spilleren og han gik hen for at sikre sig at der ikke var en alvorlig skade.

Der er en længere forklaring fra RFEF. Derfor er Nachos karantæne naturligvis sat ned fra 3 til 2 kampe.

2 år 9 måneder siden #12 af Kimbo
Ah ja, det var i slutningen af kampen og påvirkede ikke resultatet. De burde helt have fjernet karantænen, det havde været mest fair

Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum