Camavinga færdig for 2023
- Administrationen
- Emne forfatter
- Administrator
Eduardo Camavinga er færdig for resten af året og Real Madrid står dermed med et alvorligt midtbaneproblem.
Franskmanden har ifølge den franske lægestab pådraget sig en forstrækning af ledbåndene i højre knæ og han meldes nu ude i otte uger og dermed kommer han ikke på banen mere i år for Real Madrid.
Eduardo Camavinga vender i dag tilbage til den spanske hovedstad, hvor han skal gennem flere tests, men han vender sandsynligvis først tilbage i 2024, hvor også landsmanden Tchouaméni er retur fra sin skade.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
- Administrator
Normalt er vi ikke så meget for oneliners, men her er der ikke ret meget andet at sige. Det er virkelig skidt.elle44 post=169846 skrev: Fuck
Heldigvis er vi videre i Champions League og har et relativt overkommeligt LaLiga-program for resten af 2023, så det gælder om at hænge på i toppen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg er sgu ved at være godt træt af FIFA og UEFA. Stop nu det her pengegriske pis og lad spillerne hvile bare en gang imellem. Ingen fans gider se halvdelen af deres hold ude hele tiden. Og håndhæv så i øvrigt lige FFP når I alligevel er igang. Tak.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
En fiks idé kunne være at gå til en 4-3-3, med Jude på 6´eren (det kan han sagtens).
Vini - Joselu - Rodrygo
Kroos - Valverde
Bellingham
Boom.
Som Siempre skriver, er programmet heldigvis overkommeligt, så skulle man endelig mangle Tchouameni og Camavinga samtidigt, skulle det også være nu. Girona bør efter al logik smide point før eller siden, og Barcas gode kampe i ligaen kan tælles på en hånd. Derfor bør holdet stadig kunne bibeholde sin position i ligaen.
Men det er sgu satans med de fucking skader ..
Det er dybt godnat.Hamid8210 post=169850 skrev: er det ikke fuxking 3 gsng spillerne er på landsholdrejse?!? Og vi ikke engang færdig med november
Bellingham som 6'er lyder ikke som en god ide i mit hoved. 1 fordi han kommer ALT for langt væk fra modstanderens mål og 2 jeg ser ham bare ikke som et defensivt anker.NadaMás post=169851 skrev: Jeg gider ikke at se Kroos på 6´eren, selvom det må være sådan Carlo løser problemet.
En fiks idé kunne være at gå til en 4-3-3, med Jude på 6´eren (det kan han sagtens).
Vini - Joselu - Rodrygo
Kroos - Valverde
Bellingham
Boom.
Som Siempre skriver, er programmet heldigvis overkommeligt, så skulle man endelig mangle Tchouameni og Camavinga samtidigt, skulle det også være nu. Girona bør efter al logik smide point før eller siden, og Barcas gode kampe i ligaen kan tælles på en hånd. Derfor bør holdet stadig kunne bibeholde sin position i ligaen.
Mod hold hvor vi har bolden ser jeg slet ikke et problem i at Kroos spiller 6'er. Jeg er dog enig i at Kroos, Valverde og Bellingham på midten er vejen frem og med 3 i angrebet.
Det ville vel også blive kritiseret fra alle kanter, at ‘gemme’ holdets mest afgørende spiller væk dernede. Det er bestemt sidste alternativ.Kiwes post=169853 skrev:
Bellingham som 6'er lyder ikke som en god ide i mit hoved. 1 fordi han kommer ALT for langt væk fra modstanderens mål og 2 jeg ser ham bare ikke som et defensivt anker.NadaMás post=169851 skrev: Jeg gider ikke at se Kroos på 6´eren, selvom det må være sådan Carlo løser problemet.
Vini - Joselu - Rodrygo
Kroos - Valverde
Bellingham
Boom.
Mod hold hvor vi har bolden ser jeg slet ikke et problem i at Kroos spiller 6'er. Jeg er dog enig i at Kroos, Valverde og Bellingham på midten er vejen frem og med 3 i angrebet.
Jeg tror dog, at han vil gå lige så uprovokeret ind på 6’eren, som han gjorde på 10’eren, grundet hans alsidighed. Tror ikke der er en opgave på midtbanen, han ikke vil kunne håndtere.
Men ja, det bliver helt sikkert Kroos. Holdet møder mange mindre modstandere, så det bør også kunne gå.