Vinícius ifølge DAZN: Det er bedst, at jeg rejser

9 måneder 1 dag siden #1 af Administrationen
Vinícius spillede en flot kamp for Real Madrid...

Vinícius spillede en flot kamp for Real Madrid i går, men da han blev udskiftet efter 72 minutters spil, slog det helt klik for ham.

På vej ud af banen gestikulerede han kraftigt og brokkede sig voldsomt over at skulle forlade banen og ifølge DAZN sagde han blandt andet:

- Du (Xabi Alonso, red.) skal ikke tage røven på mig. Jeg rejser. Det er bedst, at jeg rejser.

Xabi Alonso havde naturligvis vigtigere ting at tage sig til under opgøret, men slog efterfølgende fast, at han vil få sig en snak med Vinícius, som strøg direkte i omklædningsrummet efter udskiftningen og først et stykke tid efter vendte tilbage til udskiftningsbænken, hvor han satte sig til rette tydeligt utilfreds.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 1 dag siden #2 af elle44
Så må han jo smutte, hvem tror han at han er?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Dragam

9 måneder 1 dag siden #3 af Bismo

elle44 post=189041 skrev: Så må han jo smutte, hvem tror han at han er?

​Selv Ronaldo måtte lære at han ikke var hævet over klubben. Håber ledelsen støtter Xabi. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

9 måneder 1 dag siden #4 af Siempre Madrid
​Spillere har aldrig fået lov til at stå over klubben. Bare spørg Alfredo di Stéfano, Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos.

Når det er sagt, så er det hverken første eller sidste gang, at vi ser en spiller forlade banen skuffet og i sine følelsers vold. Her må man så forvente, at den pågældende spiller i sine næste kampe viser, hvorfor han så gerne vil være på banen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex

9 måneder 1 dag siden #5 af elle44

Siempre Madrid post=189043 skrev: ​Spillere har aldrig fået lov til at stå over klubben. Bare spørg Alfredo di Stéfano, Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos.

Når det er sagt, så er det hverken første eller sidste gang, at vi ser en spiller forlade banen skuffet og i sine følelsers vold. Her må man så forvente, at den pågældende spiller i sine næste kampe viser, hvorfor han så gerne vil være på banen.

​Men han kom med en udtalelse på sociale medier efter kampen, omkring det hele, ikke blot det med udskiftningen, og det var ikke en undskyldning, det var en slags: "den slags sker". Jeg synes ikke det er urimeligt at forlange en undskyldning når man laver sådan et tåbeligt stunt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

9 måneder 1 dag siden #6 af Realex

Siempre Madrid post=189043 skrev: ​Spillere har aldrig fået lov til at stå over klubben. Bare spørg Alfredo di Stéfano, Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos.

​Stod det til mig, ville han slet ikke få mulighed i de næste par kampe, for at vise noget som helst på banen. Håber Xabi sætter et statement.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

9 måneder 1 dag siden #7 af NachoFernández
​Jeg mangler at han undskylder for sit udbrud. Jeg synes, at det viser om han sætter sig selv over holdet eller om han retter ind og viser sig som en der også spille for logoet på brystet. Der skal virkelig ikke mere til end at han beklager. 

Jeg synes det er fuldkommen sindssygt at han går amok over at blive udskiftet og at hans holdkammerat skal have den reaktion med ind på banen. Det er helt okay at blive skuffet og ikke være enig i beslutningen men det er ikke måden at reagere på. Skuffende 

9 måneder 1 dag siden #8 af Ramos4
Det er problematisk at han stadig ikke tænker sig mere om. Det er ikke fair over for holdkammeraterne, at han er så demonstrativ i sin frustration.

Men jeg synes Vini har vist fremskridt på dén front denne sæson, så jeg forventer at han fortsætter med det.

Xabi ville nok gøre godt i at bænke ham i weekenden. Det er vel det eneste rigtige signal at sende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

9 måneder 1 dag siden #9 af -#7-
​Start ham, og skift ham ud efter 1 minut. Spøg til side, så må Alonso tage den med ham internt, som han også sagde han ville, og så må det også være dét, og så skal det selvfølgelig aldrig nogensinde ske igen. Problemet er også bare at Vinicius er 25 år, så han er nok bare som han er, på godt og ondt. Som jeg husker det havde Cristiano Ronaldo for længst lagt divanykkerne på hylden som 25-årig, blot som eksempel. 

DC19

9 måneder 1 dag siden #10 af Lars1991
​En ting er når han har været sur og frustreret over modstandere, dommere og publikum. Men begynder han at vende det imod holdet, så håber jeg Xabi har Perez velsignelse til at sige, ja Vini, det er bedst at du rejser. Og lige der vil jeg sige Perez plejer at være god. Ingen over holdet. Det har han vist overfor mange legender, der har haft større status end Vini har nu.

9 måneder 1 dag siden #11 af Dragam
Man bliver jo bare bekræftet hvergang i, at Vinicius skulle have været skudt afsted - ikke bare i sommers, men i forrige sommers.

Der skulle jo et helt hold special pædagoger til at håndtere Vinicius...

9 måneder 1 dag siden #12 af Estadio Santiago Bernabéu

Dragam post=189054 skrev: Man bliver jo bare bekræftet hvergang i, at Vinicius skulle have været skudt afsted - ikke bare i sommers, men i forrige sommers.

Der skulle jo et helt hold special pædagoger til at håndtere Vinicius...

Faktisk ikke.

Medmindre du kun kigger på de ting, som du ikke kan lide ved ham.

Håber han får lov til at sidde på tribunen til næste kamp. Derudover skal man..som jeg har sagt i mere end tre år..ansætte en mental coach til Vini.

Leveret af Kunena Forum