Madridista.dk Podcast er tilbage

5 mÄneder 1 uge siden #1 af Administrationen
Madridista.dk Podcast er tilbage! 🙌
Oscar har inviteret Jesper og Nicklas...

Madridista.dk Podcast er tilbage! 🙌

Oscar har inviteret Jesper og Nicklas i studiet til en snak om Real Madrid lige nu. Her snakker vi sĂŠrligt om Xabi Alonso og Álvaro Arbeloa, men vi tager ogsĂ„ et kig frem mod Real Madrids muligheder i LaLiga og i Champions League 👀

Og sĂ„ er det quiz

Alt er ved det gamle, trygt og sikkert. Lyt med 🎧

Vi er tilbage - alt er ved det gamle

FĂžlgende bruger(e) sagde tak: husager, Kialpe

Venligst Log pÄ eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 mÄneder 1 uge siden #2 af Aesir
Besvaret af Aesir pÄ emne Madridista.dk Podcast er tilbage
Det er fantastiske nyheder, i har vĂŠret savnet

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
FÞlgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, husager, Madrid777, Estadio Santiago Bernabéu

5 mÄneder 1 uge siden #3 af Jona
Besvaret af Jona pÄ emne Madridista.dk Podcast er tilbage
Bedste nyhed lĂŠnge. I har vĂŠret savnet!
FÞlgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, husager, Madrid777, Estadio Santiago Bernabéu

5 mÄneder 1 uge siden #4 af Mr.Jensen
FEDT FEDT! 

5 mÄneder 1 uge siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu
​Tak Oscar, Jesper og Niklas.

Og her skal et skud ogsÄ lyde ud til Malthe som vi hÄber at fÄ igen pÄ podcasten!

5 mÄneder 1 uge siden #6 af elle44
Besvaret af elle44 pÄ emne Madridista.dk Podcast er tilbage
Lidt feedback. Jeg ved ikke om jeg er ene mand om det her, men quizzen er noget jeg springer let og elegant henover, jeg vil meget hellere lytte til samtalen, og quizzen lukker luften lidt ud af den.

5 mÄneder 1 uge siden #7 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg kan godt lide at podcasten er lidt anderledes. Den oser af personlighed.

5 mÄneder 1 uge siden #8 af Daniel
Besvaret af Daniel pÄ emne Madridista.dk Podcast er tilbage

elle44 post=193563 skrev: Lidt feedback. Jeg ved ikke om jeg er ene mand om det her, men quizzen er noget jeg springer let og elegant henover, jeg vil meget hellere lytte til samtalen, og quizzen lukker luften lidt ud af den.

​Tak for konstruktiv feedback!

Vi ved, at nogen kan li' det lille afbrÊk i vores podcast med en quiz og vi ved, at nogen springer det over - det kan jeg se i statistikkerne pÄ podcasten. Vi bruger i hÞj grad quizzen som et virkemiddel, sÄ vi kan have det lidt sjovt pÄ podcasten med hinanden - skulle gerne give et grin eller to til jer lyttere ditto :-) 

Det er en naturligvis en podcast til jer lyttere, men det er i lige sÄ hÞj grad en podcast til os selv. Vi havde mange snakke, inden vi relancerede os selv for..... tiende gang ;-) og her var der bred enighed om, at quizzen skulle leve videre - den giver os noget uforklarligt.... noget positiv energi om man vil. Vi er et persongalleri, som kender hinanden rigtig godt efter mange Är sammen i den virtuelle verden og det vil vi ogsÄ gerne have, at man kan mÊrke pÄ podcasten - her virker quizzen super godt for os. Det kan man forhÄbentlig ogsÄ mÊrke i de mere seriÞse snakke, hvor vi ogsÄ stikker lidt til hinanden nogle gange :-)

MÄske quizzen skal omtÊnkes a la Veloropa-style, men vi skal have quiz. Det skal vi. 
FÞlgende bruger(e) sagde tak: husager, elle44, Estadio Santiago Bernabéu

5 mÄneder 1 uge siden #9 af Jakobsif555
Elsker I er tilbage! Konceptet holder 100 og synes det er fedt at I er sÄ forskellige!

Eneste anke jeg har er jeres mikrofoner, udover Jesper og Oscar det fÞrste kvarter, sÄ synes jeg lyden er meget lav og mange gange kan jeg ikke hÞre alt da det bliver mumlende.

Synes generelt mest det har vĂŠret ved Niklas og Matle lyden har haltet, ved ikke om i anvender samme udstyr?

Sjovt at det er gammelfar som har bedst styr pĂ„ EDB'en 😉
FĂžlgende bruger(e) sagde tak: Daniel

5 mÄneder 1 uge siden #10 af Estadio Santiago Bernabéu

Daniel post=193565 skrev:

elle44 post=193563 skrev: Lidt feedback. Jeg ved ikke om jeg er ene mand om det her, men quizzen er noget jeg springer let og elegant henover, jeg vil meget hellere lytte til samtalen, og quizzen lukker luften lidt ud af den.

​Tak for konstruktiv feedback!

Vi ved, at nogen kan li' det lille afbrÊk i vores podcast med en quiz og vi ved, at nogen springer det over - det kan jeg se i statistikkerne pÄ podcasten. Vi bruger i hÞj grad quizzen som et virkemiddel, sÄ vi kan have det lidt sjovt pÄ podcasten med hinanden - skulle gerne give et grin eller to til jer lyttere ditto :-) 

Det er en naturligvis en podcast til jer lyttere, men det er i lige sÄ hÞj grad en podcast til os selv. Vi havde mange snakke, inden vi relancerede os selv for..... tiende gang ;-) og her var der bred enighed om, at quizzen skulle leve videre - den giver os noget uforklarligt.... noget positiv energi om man vil. Vi er et persongalleri, som kender hinanden rigtig godt efter mange Är sammen i den virtuelle verden og det vil vi ogsÄ gerne have, at man kan mÊrke pÄ podcasten - her virker quizzen super godt for os. Det kan man forhÄbentlig ogsÄ mÊrke i de mere seriÞse snakke, hvor vi ogsÄ stikker lidt til hinanden nogle gange :-)

MÄske quizzen skal omtÊnkes a la Veloropa-style, men vi skal have quiz. Det skal vi. 

​
Vi mangler en hjerte/heart synes godt om/like knap.
FĂžlgende bruger(e) sagde tak: Daniel

5 mÄneder 6 dage siden #11 af Daniel
Besvaret af Daniel pÄ emne Madridista.dk Podcast er tilbage

Jakobsif555 post=193567 skrev: Elsker I er tilbage! Konceptet holder 100 og synes det er fedt at I er sÄ forskellige!

Eneste anke jeg har er jeres mikrofoner, udover Jesper og Oscar det fÞrste kvarter, sÄ synes jeg lyden er meget lav og mange gange kan jeg ikke hÞre alt da det bliver mumlende.

Synes generelt mest det har vĂŠret ved Niklas og Matle lyden har haltet, ved ikke om i anvender samme udstyr?

Sjovt at det er gammelfar som har bedst styr pĂ„ EDB'en 😉

​
MÄske jeg bare lige skal ind i gamet igen med at redigere vores respektive lydspor ;-) jeg forsÞger lige at vÊre skarpere pÄ det i nÊste episode, sÄ vi rammer et bedre lydniveau pÄ alle tre spor. Vi har alle sammen den samme mikrofon i form af RÞdes 'NT-USB+ Mikrofon'. Vi optager imidlertid fra forskellige lokationer, forskellige rum mm., hvorfor vi ikke kan undgÄ lidt forskellighed. Vi vil dog gerne ramme et godt produkt pÄ lyddelen, fordi vi ved, at det er en vigtig del af selve oplevelsen for jer lyttere - ogsÄ for os selv :-)

Jeg kigger pÄ det. Det er forhÄbentlig skarpere allerede nÊste gang! 
FĂžlgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

4 mÄneder 3 uger siden #12 af Estadio Santiago Bernabéu
​Det er helt vildt sĂ„ stĂŠrk kombinationen med Nichlas + Malthe er pĂ„ podcasten. Det er uden at overdrive VERDENSKLASSE!

Malthe ville kunne gÄ direkte ind i startopstillingen pÄ enhver Real Madrid podcast derude pÄ dansk eller engelsk.

Eneste lille mikro minus er at jeg savner at der er 3 deltagere pÄ optagelserne i stedet for 2.

Leveret af Kunena Forum