Ancelotti: Det er svært at sige nej til Real Madrid

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti var i går gæst i Simona Ventura TV, hvor han blev spurgt ind til en mulig fremtid i Real Madrid. Til det svarede han:

- Det ved jeg ikke, tidligere var der et tidspunkt, hvor jeg var tæt på og så havnede jeg i Chelsea. Ingen kender fremtiden, men jeg har det godt i PSG og jeg kan fortsætte i lang tid. Nu ønsker jeg at vinde Ligue 1 og fejre titlen. Det er svært at sige nej til Real Madrid, men jeg har det godt i Paris.

Carlo Ancelotti skal angiveligt være Florentino Pérez´ førstevalg til trænerposten, hvis José Mourinho forlader Real Madrid til sommer, men i flere spanske menings-målinger scorer italieneren ikke topkarakterer, hvor han ved tidligere lejligheder er blevet overhalet af Laudrup og Benítez og senest af trænerne for de to CL-finalister, Klopp og Heynckes.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Mathiaska
Jeg ved meget lidt om Ancelotti. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få min horisont udvidet!

Er der er en fellow madridista som kan fortælle mig om ham? Jeg kunne foretage en søgning på nettet, men vil hellere have en "analyse" med madrilienske briller på.

Hvilken slags fodbold spiller han?
Jeg så Barca-PSG kampene, hvor PSG spillede meget disciplineret, hvor det var individualisterne det kom fra rent offensivt. Men spiller han kontrollerende fodbold? Frygter den italienske mentalitet minder meget om Mourinhos, men jeg ønsker at jeg tager fejl.
Jeg har kun set Barca kampene og her viste han stor taktisk snilde hvis man spørger mig.

Internt og eksternt?
Han må uden tvivl kunne håndtere både spillertrup og medierne godt. Han virker meget sympatisk på ChL pressemøderne og optrådte meget respektfuld overfor Barcelona - alt andet ville jo også være dumt i hans sted.
Han har fået Zlatan til at virke ydmyg (!!!) i sine udtalelser - det er vel første gang det er sket?
Derudover har han i PSG sammensat et mesterhold, på én sæson, ud af alle oliepengene? Det er en flot præstation i mine øjne, omend kvaliteten i den franske liga ikke kan sammenlignes med tilsvarende projekter i Spanien og England.

Historien
Jeg ved intet om hans tidligere bedrifter. Han blev ansat i Chelsea lidt efter Mourinho så vidt jeg husker, men ellers ved jeg intet om ham.

Ja, jeg lægger op til en Ancelotti debat og om han kan gavne vores klub!

God dag,
Mvh Mathias
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Mathiaska.

13 år 2 måneder siden #3 af LasseRMD
Det eneste jeg ved er at han har været yderst vigtig for Kaka. Han har været med til at gøre ham til en af verdens bedste fodboldspillere, og Kaka var vigtig for Ancelotti og Milan i sin tid.

Håber han kan få Kaka igang igen, for det er ved at være sidste chance. Dog taler meget også for at vi skal sælge ham nu og her. Bør vi gøre det? Eller satse på at Ancelotti kan få ham op i niveau?

13 år 2 måneder siden #4 af Real Madrid 7
jeg syntes ancelotti ikke passer til real madrid fordi han mener meget om Mourinho jeg vil hav Bayer træner han har mere erfaringe og han kan kontroller det stor stjerner og han taktik er bare ikke kontra defensivt som mourinho Bayer kontroller kampen 0g det dominer kampen og vil jeg have real madrid spiller på den måde bayer spiller det er fantastik
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Real Madrid 7.

13 år 2 måneder siden #5 af Siempre Madrid

LasseRMD skrev: Det eneste jeg ved er at han har været yderst vigtig for Kaka. Han har været med til at gøre ham til en af verdens bedste fodboldspillere, og Kaka var vigtig for Ancelotti og Milan i sin tid.

Håber han kan få Kaka igang igen, for det er ved at være sidste chance. Dog taler meget også for at vi skal sælge ham nu og her. Bør vi gøre det? Eller satse på at Ancelotti kan få ham op i niveau?

Kaká skal ud og det skulle være sket for længe siden. Han bliver ikke yngre og der er ikke grund til at han længere skal gå og optage en plads for yngre og bedre spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe

13 år 2 måneder siden #6 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Ancelotti
Kaka skal ud, og det er et år for sent!

Ancelotti og Mourinho er IKKE de samme typer. Jeg er ikke ekspert på Ancelotti-området, men jeg ved at hans hold ofte spiller flot fodbold.

Jeg håber da i øvrigt, at Ancelotti vil bruge energi på vores defensiv - for den har været for dårlig under Mou. Alle dødbolde til modstanderen har jo været som et straffespark.

Ancelotti er ikke den træner, som jeg selv ville have valgt. Men jeg tror, at han kan skabe harmoni i Real Madrid, og det er vigtigt. Jeg noterer mig, at Ancelotti altid har styr på sine omklædningsrum, uden at han virker som en hård type... Derudover har han jo vundet flere liga-titler og 2*CL, så den del har han også styr på...:)
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved M_linding.

13 år 2 måneder siden #7 af MMM
Besvaret af MMM på emne Ancelotti

M_linding skrev: Kaka skal ud, og det er et år for sent!

Ancelotti og Mourinho er IKKE de samme typer. Jeg er ikke ekspert på Ancelotti-området, men jeg ved at hans hold ofte spiller flot fodbold.

Jeg håber da i øvrigt, at Ancelotti vil bruge energi på vores defensiv - for den har været for dårlig under Mou. Alle dødbolde til modstanderen har jo været som et straffespark.

Ancelotti er ikke den træner, som jeg selv ville have valgt. Men han kan skabe harmoni i Real Madrid, og det tror jeg faktisk er vigtigt. Derudover har han jo vundet flere liga-titler og 2*CL, så den del har han også styr på...:)

Jeg er heller ikke den store Ancelotti ekspert, men jeg kan tydeligt huske Milan 2007 Champions League kampagne, som de bestemt ikke vandt på 'italiensk' manér, men med højt presspil og en midtbane i total kontrol. Det var noget helt andet end Mous Inter. Deres semifinale sejr over Man U på San Siro var ren underholdning og bare tanken får mig til at fælde en tåre for Kaká og den spiller han engang var.

Jeg forstår virkelig ikke, at der ikke er sket noget fremskridt på dødboldområdet i tiden under Mou. Det er bogstavligt talt flere år siden at det spanske landshold sidst har lukket et mål ind på en dødboldsituation og kernen af landsholdets forsvar i de situationer er den samme som Madrids, dog med Pique og Busquets istedet for Khedira og Pepe/Varane. Pique og Busquests lukker jo rigeligt med mål ind i Barcelona og jeg kan ikke se at det skulle være dem der gør forskellen, så jeg kan kun konkludere at det er træneren og hans metoder der gør forskellen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 2 måneder siden #8 af Real Madrid 7
jeg forstår ikke hvorfor i vil have ancelotti han mener meget om mourinho og i siger at i ikke vel have en mourinho type hvorfor vil i så have ancelotti han er en mourinho hvorfor ikke bayer træner han er en fantastik træner og han er mere en velkommen vis vi får bayer træner tror jeg vi kan vinde la liga cl copa del rey
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Real Madrid 7.

13 år 2 måneder siden #9 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Ancelotti

Real Madrid 7 skrev: jeg forstår ikke hvorfor i vil have ancelotti han mener meget om mourinho og i siger at i ikke vel have en mourinho type hvorfor vil i så have ancelotti han er en mourinho hvorfor ikke bayer træner han er en fantastik træner og han er mere en velkommen vis vi får bayer træner tror jeg vi kan vinde la liga cl copa del rey

Læs hvad vi skriver - Ancelotti og Mourinho er slet ikke det samme.

Heynckes stopper sin karriere, så den er ikke længere. I øvrigt er der vist nogen som kan huske sidst han var i Real, hvor han ikke havde helt styr på tingene...:)

13 år 2 måneder siden #10 af MMM

Real Madrid 7 skrev: jeg forstår ikke hvorfor i vil have ancelotti han mener meget om mourinho og i siger at i ikke vel have en mourinho type hvorfor vil i så have ancelotti han er en mourinho hvorfor ikke bayer træner han er en fantastik træner og han er mere en velkommen vis vi får bayer træner tror jeg vi kan vinde la liga cl copa del rey

Fordi Jupp Heynckes ikke er interesseret. Ancelotti er ikke nødvendigvis mit førstevalg, men alene det at han er italiener gør ham ikke til en 'Mourinho-type'. Jeg har ikke set meget til hans Chelsea eller Juventus hold, men hans successrige Milan hold var i den grad baseret på en midtbane, der dominerede og kontrollerede kampene.

13 år 2 måneder siden #11 af Real Madrid 7
hvis det mig der skal vælge en træner er det bayer træner selvom han stopper han kender alt til spansk og tysk og engelsk fodbold det vil være en drømme håber han kommer sted for ancelotti men tror ikk

13 år 2 måneder siden #12 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Ancelotti

M_linding skrev: Kaka skal ud, og det er et år for sent!

Ancelotti er ikke den træner, som jeg selv ville have valgt. Men jeg tror, at han kan skabe harmoni i Real Madrid, og det er vigtigt. Jeg noterer mig, at Ancelotti altid har styr på sine omklædningsrum, uden at han virker som en hård type... Derudover har han jo vundet flere liga-titler og 2*CL, så den del har han også styr på...:)

Han står for god fodbold, disciplineret og han har god mandskabspleje. Men han kan sagtens være en hård type som Verrati fik at føle da han fik rødt.

Leveret af Kunena Forum