Truppen mod Manchester City, CL, ottendedelsfinale, 2. kamp
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Álvaro Arbeloa har udtaget truppen til morgendagens CL-kamp mod Manchester City.
Her kan man glæde sig over, at Jude Bellingham og Kylian Mbappé er med igen, men herudover er der fortsat plads til de unge Canteranos, som gør det så godt i øjeblikket.
Truppen mod Manchester City:
Målmænd: Courtois, Lunin, Fran González.
Forsvar: Carvajal, Trent, Rüdiger, Huijsen, Alaba, Aguado, Carreras, Fran García, Mario Rivas.
Midtbane: Tchouaméni, Camavinga, Fede Valverde, Arda Güler, Bellingham, Thiago, Cestero, Manuel Ángel, Palacios.
Angreb: Vinícius, Mbappé, Gonzalo, Brahim, Mastantuono.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Courtois
Trent Rudiger Huijsen Garcia
Valverde Pitarch Tchou Camavinga
Brahim Vinicius
Det ville være et meget løbestærkt hold. City skal løbes ned.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Jeg tror ikke Arda bliver bænket i dag. Cama starter ude.Matamoro post=194586 skrev: Jeg tror at opstilling mod City bliver
Courtois
Trent Rudiger Huijsen Garcia
Valverde Pitarch Tchou Camavinga
Brahim Vinicius
Det ville være et meget løbestærkt hold. City skal løbes ned.
Hvis Guler skal i startopstillingen bliver det nok mere på bekostning af Diaz har dog farten som sin fordel. Han kan true i dybden.
Mathiaska post=194592 skrev: Hvis han starter Pitarch igen er jeg officielt på Arbeloa-vognen.
Jeg tror helt klart han starter, også fordi han var en af dem der blev pillet ud i sidste kamp. Mon ikke han får 60-70 minutter igen, medmindre holdet sejler.
Ingen af de tre starter. Det er jeg ret sikker på.Lars1991 post=194593 skrev: Det svært at forudsige, fordi man ikke ved hvor klar Carreras, Bellingham og Mbappe er. Jeg håber ikke alle 3 starter i hvert fald, når de lige er kommet tilbage fra skader. Det nok vigtigt at have spillere med momentum. Jeg så helst Carreras starte, både fordi han ikke har været ude så længe, og han vil nok være den største 1:1 opgradering for holdet.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Virkelig?Mathiaska post=194592 skrev: Hvis han starter Pitarch igen er jeg officielt på Arbeloa-vognen.
Hvad hvis han starter i aften (hvilket han gør) og så ryger direkte på bænken når Mbappé og Jude er 100% klar?
Stadig på Arbeloa-vognen da?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Brahim var dygtig i midtugen og pivringe i weekenden. Tænker han starter igen og jeg håber det hvis alternativet er en invalid Mbappe. Jeg så en video fra træning hvor han igen tog sig til knæet. Jeg håber virkelig ikke at vi forcerer noget…
Og så håber jeg for guds skyld ikke at vi stiller med tog luksusdyr som lader 8 andre forsvare en 3-0 føring. Så bliver det langt og usikkert.
Hvis Jude er klar på en af de to forreste vil det også være fint. Et andet bud er om Mastantuonos mange højintense løb også kunne give os noget. Han er heller ikke helt off i duellerne
Men jeg tænker egentlig at det bliver ligesom sidste uge afhængig af hvor Jude og Carreras er. Camavinga tror jeg ikke på og jeg ville slet ikke føle mig sikker i en kamp der kunne foregår på egen halvdel med hans boldtab og for sene tacklinger…