Enrique Riquelme bekræfter: Arbejder på kandidatur
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Det er fortsat ikke udelukket, at der kommer et decideret præsidentvalg i Real Madrid.
Enrique Riquelme har nemlig bekendtgjort, at han har bankgarantien på 187 millioner € klar og at han nu arbejder på et sportsligt projekt og at han vil melde mere ud i de kommende dage. Det fortæller han til spansk presse:
- Jeg forstår, at I er interesserede i at vide, hvad der kommer til at ske. Vi arbejder stadig på det. Vi har fået meget lidt tid til at organisere noget, der virkelig giver mening, og som er umagen værd. Noget, der er godt for Madrid. Vi tager ikke af sted for at spilde tiden. Vi træffer en beslutning i løbet af de næste dage. Og hvis vi tager af sted, bliver det for noget, der giver mening, og som er spændende for medlemmerne de næste 10, 15 eller 20 år.Planen er at arbejde, arbejde tre dage mere, og hvis vi er klar, tager vi af sted uden nogen tvivl.
Udover bankgarantien og et sportsligt spændende projekt, skal Enrique Riquelme også stable en bestyrelse på benene, som skal være på mindst 9 personer med en vicepræsident, som har været medlem af Real Madrid mindst 15 år, mens de øvrige personer skal have været medlemmer i 10 år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det skal man for eksempelvis at kunne betale en bod, hvis man begår noget ulovligt, som klubbens medlemmer ikke skal hæfte for.Real HWL post=196865 skrev: Nu spørg jeg måske dumt. Hvorfor er det at man skal kunne stille en bankgaranti på 187 millioner euro? Mig bekendt har Perez aldrig brugt en euro af sine egne penge i Real Madrid udover hans kontingent.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg tror faktisk Perez betalte af egen lomme, da han overtog Real i sin første periode. Det mindes jeg at have læst, han selv har udtalt.Real HWL post=196865 skrev: Nu spørg jeg måske dumt. Hvorfor er det at man skal kunne stille en bankgaranti på 187 millioner euro? Mig bekendt har Perez aldrig brugt en euro af sine egne penge i Real Madrid udover hans kontingent.
Jeg savner Pepe :(
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Real HWL post=196865 skrev: Nu spørg jeg måske dumt. Hvorfor er det at man skal kunne stille en bankgaranti på 187 millioner euro? Mig bekendt har Perez aldrig brugt en euro af sine egne penge i Real Madrid udover hans kontingent.
Aldrig brugt en Euro er måske lidt underdrevet nok når man tænker på han brugte 25 millioner Euro på at betale Real Madrid gæld til Roberto Carlos.
Estadio Santiago Bernabéu post=196883 skrev:
Real HWL post=196865 skrev: Nu spørg jeg måske dumt. Hvorfor er det at man skal kunne stille en bankgaranti på 187 millioner euro? Mig bekendt har Perez aldrig brugt en euro af sine egne penge i Real Madrid udover hans kontingent.
Aldrig brugt en Euro er måske lidt underdrevet nok når man tænker på han brugte 25 millioner Euro på at betale Real Madrid gæld til Roberto Carlos.
Modtaget. Det var jeg ikke klar over.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg var ikke klar over, at opstillingsbetingelse var så indviklede indtil nu, selvom der var klage hist der og her gennem tiden.
Hvis valget ender med at ingen stiller op mod Perez på grund af det, taber jeg kæben. Så agerer Florentino Perez som en eller anden beskidt hund som Saddam Hussein eller Moammar Gaddafi, der også fik 99% eller 100% af stemmer af komiske grunde.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
You’re going to see a project that you'll LOVE.”
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Enrique har hvad to uger(?) til at gøre sig kendt nok til at blive valgt, mens Florentino blokerer for hans finansiering i Spanien og lige sat et kæmpe banner op med en liste af CHL trofæer under ham foran Bernabeu.
Det er åbenbart på mode i de her år at agere som en eller anden diktator og konstant fabrikere falske nyheder for at opretholde sit regime.