Eugenio Martínez Blanco vil gerne opstille til præsident-valg

13 år 2 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Præsidenten for Real Madrids interesse-gruppe Plataforma Blanca, Eugenio Martínez Bravo, erkender nu at han har lyst til at stille op til præsident-valget i klubben, men ved også at det bliver mere end svært. Til spanske Cadena Cope siger han:

- Jeg ønsker at stille op til valget, men det afhænger af, om jeg kan stille garantien. Jeg vil forsøge. Jeg mener, at det er godt at der bliver en debat i Real Madrid. Så vidt jeg ved, er der ingen andre, som ønsker at stille op til valget.

Eugenio Martínez Bravo har altid haft en kritisk holdning til Florentino Pérez, således også denne gang:

- Florentino har ikke noget projekt. Det er kuldsejlet.

Om sit eget mulige projekt siger han:

- Hvis jeg stiller op, vil jeg forsøge at få Fernando Hierro og Raúl tilbage, som vil være en ekstra-ordinær træner for Real Madrid. En anden træner, jeg gerne ville have, er Michael Laudrup.

Eugenio Martínez Bravo er 43 år gammel og en succesfuld forretningsmand. Han har været medlem af Real Madrid i 31 år og de nye regler kræver, at man har været medlem i mindst tyve år, men til gengæld skal han selv hæfte for bank-garantien, som udgør 15% af budgettet, hvilket netop nu betyder at garantien er på 76 mill. €.

Plataforma Blanca har mere end 1.400 medlemmer og deres vision er at fastholde Real Madrid som verdens bedste klub, men med stor respekt for klubbens historie og værdier.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af nono
Ja tak!

Jeg trænger sgu til noget pladder-romantik ovenpå Mourinho's thriller.

Hvor ville det være skønt med Hierro som sportsdirektør, Butragueno og Zidane fastholdt i deres nuværende roller og Raul/Laudrup på bænken. Man får nærmest tårer i øjnene. Sikke smukt man kan male verdenen med fantasiens pensel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, Mathiaska, Henrik--

13 år 2 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Et eller andet sted håber jeg, at han kan stille bank-garantien, så vi får et reelt valg.

Om jeg reelt håber på ham som præsident er et mere åbent spørgsmål. Han har mange rigtig gode pointer, men han virker også en anelse populistisk. Altså, hvilken Madridista sidder ikke og klapper i hænderne over udsigten til Raúl og Hierro tilbage i klubben.

Spørgsmålet er bare, om det ikke mere er på baggrund af navnene og ikke deres reelle kompetencer (Hierro lidt undtaget, idet han med stor succes har været sportsdirektør i RFEF).

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, MMM

13 år 2 måneder siden #4 af Roesen7
Uanset hvad synes jeg, at man må være begejstret over en modkandidat så man ikke får enevælde tilstande. Umiddelbart lyder han mere som "min mand" end Perez, men lad ham nu stille op og redegøre med detaljeret for sine planer.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

13 år 2 måneder siden #5 af Dios
Husker jeg helt forkert, hvis det var ham, som for 7 år siden også stillede op, og lovede et Real Madrid som blev præget af spillere fra egen avl og spanske spillere? Jeg mindes der var en kandidat som ville indføre Bilbao lignende tilstande, men med spillere fra Spanien, og ikke kun Madrid by eller omegn. Kan det passe?

Ihvertfald er jeg ikke frisk på et sådan projekt, men det er altid rart, hvis Perez kan blive presset lidt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 2 måneder siden #6 af Siempre Madrid
Du har ret, Dios. Eugenio Martínez Bravo er stor fortaler for, at man gør mere brug af spanske spillere og også gerne egen avl.

13 år 2 måneder siden #7 af Real HWL
Jamen det er jo lige præcis sådan et "Real Madrid" jeg ligger og drømmer om om natten :) Giv manden en bank-garantien, og det kan kun gå for langsomt. Ellers må han låne lidt af Perez ;)

13 år 2 måneder siden #8 af ZizouMo

Real HWL skrev: Jamen det er jo lige præcis sådan et "Real Madrid" jeg ligger og drømmer om om natten :) Giv manden en bank-garantien, og det kan kun gå for langsomt. Ellers må han låne lidt af Perez ;)

Det gøre de fleste Real madrid fans nok også. Problemet bliver så bare tålmodigheden vedrørende trofæer. For selvom vi får et mere spansk hold efter 1.-2. sæson, så det ikke sikkert vi får nogle trofæer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 2 måneder siden #9 af rezamadridista
1. Fuldkommen stjernebaseret hold (få eller måske ingen egen avl)
2. Stjerne baseret med lidt flere egen avl.
3. En nogenlunde god fordeling mellem stjerne og egen avl.
4. Flere egen avl og færre stjerner.
5. Kun brug af egen avl og spanske spillere (få eller ingen verdenstjerner)

En sløv og rodet liste, men mellem 1-5, hvad går han så indenfor?

EDIT: Ja, jeg ved godt at egen avl også kan være en stjerner, men de skal igennem en udvikling for at blive stjerner. Så med ordet "stjerner" mente jeg spillere der er fra andre steder end Real Madrid også er de nogenlunde udviklet, så de bliver købt som stjerner.

EDIT 2: Fuck det, det blev mere rodet end jeg troede :D

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved rezamadridista.

13 år 2 måneder siden #10 af Hugol
Jeg ville gerne være en del af plataforma blanca i og med at de går ind for mange af de ting jeg også gerne ønsker at se Real Madrid. Jeg vil gerne ha Martinez som præsident, men helt ærligt. Perez har så mange gode forbindelser der har sikret økonomien i så mange år frem at Martinez virkelig skal være heldig for at vinde.
Endvidere kan Perez forhåbentlig også ændre sin politik en del, så han eventuelt kan hente samme betydningsfulde personer der har været for klubben. Raul eksempelvis.

Edit jeg er ik socio så har desværre fået afslag.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Hugol.

13 år 2 måneder siden #11 af Steen
En lille artikel om ham, som kommer med nogen af hans holdninger: paseocastellana.blogspot.dk/2010/08/euge...has-right-ideas.html
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, rezamadridista

13 år 2 måneder siden #12 af Real HWL

ZizouMo skrev:

Real HWL skrev: Jamen det er jo lige præcis sådan et "Real Madrid" jeg ligger og drømmer om om natten :) Giv manden en bank-garantien, og det kan kun gå for langsomt. Ellers må han låne lidt af Perez ;)

Det gøre de fleste Real madrid fans nok også. Problemet bliver så bare tålmodigheden vedrørende trofæer. For selvom vi får et mere spansk hold efter 1.-2. sæson, så det ikke sikkert vi får nogle trofæer.

Det siger du. Men hvis det er det de fleste Real fans drømmer om, så burde tålmodigheden ikke være et problem. I mine øjne er det et projekt der er værd at give en chance trofæer eller ej... Perez store armbevægelser har da heller ikke ført særlig mange trofæer med sig i denne omgang. Vil 100 gange hellere have Eugenio Martínez som præsident fremfor Bimse-Perez :)

Leveret af Kunena Forum