Nederlag i Euroleague-finalen

9 år 10 måneder siden #1 af raul7=kongen

For andet år i træk må måtte Real Madrid søndag aften se sig slået i Euroleague-finalen i basketball.

Hvor Real Madrid i sidste års finale bare ikke var gode nok, var årets kamp langt mere jævnbyrdig. Desværre for Pablo Lasos tropper slap kræfterne dog op i overtiden, hvor særligt Tyrese Rice var afgørende for Maccabi Tel Aviv efter Sergio Rodriguez og Sergio Llull var fejlet ud for Real Madrid.

Det var ellers en Sergio Rodriguez i overdådigt spillehumør - som fejrede sin Euroleague MVP-titel - med 21 points på blot 21 minutter, grundet fejlproblemer - der førte an for Kongeklubben. Godt støttet af Rudy Fernandez og den altid hårdt kæmpende kaptajn, Felipe Reyes, som leverede henholdsvis 15 og 12 points. Desværre spillede særligt Llull og Mirotic ikke op til deres vanligt høje niveau, særligt Llull skuffede med 0 points på 35 minutter.

Dermed kan Real Madrid nu koncentrere sig om ligaen, hvor man ligger til at vinde grundspillet med to kampe tilbage inden slutspilsstarten senere på måneden. Forhåbentlig kan ligatitlen hives hjem, inden sæsons års jagt på den nærmest forbandede titel som Europas konger igen kan begynde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #2 af DarioGomez
Ingen kollektiv ekstase over vores flotte triumf i Euroliga i går? 85-80 over Fenerbache og vupti. Vores tiende titel i den turnering!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 10 måneder siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Nederlag i Euroleague-finalen
Christian har nu fejret den på vores facebook-side ;-)

Men stort er det. Og det bliver fedt at se Doncic talent udfolde sig i NBA fremadrettet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 23 timer siden #4 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Nederlag i Euroleague-finalen
Tager den bare her. Alvorligt slagsmål i Real Madrids kamp mod Partizan. Man ser blandt andet Raúl på billederne bag slåskampen da den foregik lige foran ham næsten.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
11 måneder 22 timer siden #5 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Nederlag i Euroleague-finalen
Vinicius var også inde og se den. Har billeder af ham

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce