Euro League

13 år 4 måneder siden #1 af Hugol
Euro League blev oprettet af Hugol
I næste uge skal Real Madrid Moskva i Euro League. Det bliver en god kamp som kan give Real Madrid første pladsen hvis vi vinder i puljen. Hala Madrid.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #2 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Euro League
Desværre et nederlag mod Moskva som gjorde at vi tabte 1 pladsen.

13 år 3 måneder siden #3 af Hugol
Real Madrid møder Barcelona på søndag i ligaen.
Ligeledes ser det ud til at vi møder dem i Final four.

13 år 3 måneder siden #4 af Hugol
10-05-2013 fredag er der første kamp i final 4 mod Barcelona.

DEN SKAL SES.

13 år 2 måneder siden #5 af Hugol
Husk i aften.. Misser den selv men HALA MADRID

13 år 2 måneder siden #6 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Euroleague
FINALE!!!!

Nede 61-52 i 4. periode, men det er ligemeget. 67-74.. Finalen på søndag imod Olympiacos!!!!

13 år 2 måneder siden #7 af Steen
Besvaret af Steen på emne Euro League
I finalen! 74-67 over Putalona. Indrømmet, jeg har aldrig nogen sinde før set en basket kamp med fuld fokus på kampen, så jeg ved ikke om de spillede godt eller dårligt. Jeg hørte kommentatoren sige at sidste gang vores basketball hold var i finalen var i 1996, det må man sige er lang tid. Modstanderen er Olympiakos.

13 år 2 måneder siden #8 af Steen
Og nu når snakken går på andet sport, Ramos og Cristiano (sammen med Irina Shayk) var inde og se Nadal spille idag, en kamp som han vandt. Karanka sad lige bag dem. Altid noget at de også er sammen udenfor banen.

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Irina Shayk... Damn.

Og det var ikke de eneste til stede, ikke langt fra sad Falcao og Adrian. Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Varane var der også Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Falcao og Ramos der hilser , dette billed er fra igår Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration
Sidste redigering: 13 år 2 måneder siden ved Steen.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #9 af falle
Besvaret af falle på emne Euro League
Ser godt ud.

Casillas er ikke med - mon han er blevet uvenner med Ramos? ;)

13 år 2 måneder siden #10 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Euro League

Steen skrev: I finalen! 74-67 over Putalona. Indrømmet, jeg har aldrig nogen sinde før set en basket kamp med fuld fokus på kampen, så jeg ved ikke om de spillede godt eller dårligt. Jeg hørte kommentatoren sige at sidste gang vores basketball hold var i finalen var i 1996, det må man sige er lang tid. Modstanderen er Olympiakos.

Det var 1995, men okay ;)

Holdet spillede egentlig kun 15 gode minutter, resten var forholdsvis jammerligt. Bolden blev flyttet for langsomt og særligt de første fem minutter var meget nervøse. Heldigvis gav Sergio Rodriguez holdet et spark i første halvleg, da han kom ind og vendte noget som lignede en katastrofe.

I anden halvleg var det mere en holdindsats, stærkt defensivt arbejde på La Bomba af i særdeleshed Llull og Rudy, samt fantastiske Felipe Reyes. Jeg kan ikke mindes en basketballspiller, som får så meget ud af sit talent som Reyes. Han går altid forrest i afgørende kampe, ikke altid med points, men som forsvarsspiller, manden med den ekstra rebound og den fødte leder. Hvor er Real Madrid heldige at have haft snart 10 sæsoner med denne éner af en sportsmand.

I øvrigt interessant, at Real Madrids basketballhold, der ikke har haft mere succes i over et årti, er bygget op om en træner som selv har spillet i klubben, en spansk stamme, et helt præcist koncept(tempo, 3'ere og folk som arbejder for holdet), egne talenter(Llull, Mirotic mv.), krydret med enkelte stjerner udefra. Det er da en anelse interessant.

13 år 2 måneder siden #11 af Steen

Det var 1995, men okay ;)

Min fejl, dog gøre det ikke sagen bedre! :)

Holdet spillede egentlig kun 15 gode minutter, resten var forholdsvis jammerligt. Bolden blev flyttet for langsomt og særligt de første fem minutter var meget nervøse. Heldigvis gav Sergio Rodriguez holdet et spark i første halvleg, da han kom ind og vendte noget som lignede en katastrofe.

I anden halvleg var det mere en holdindsats, stærkt defensivt arbejde på La Bomba af i særdeleshed Llull og Rudy, samt fantastiske Felipe Reyes. Jeg kan ikke mindes en basketballspiller, som får så meget ud af sit talent som Reyes. Han går altid forrest i afgørende kampe, ikke altid med points, men som forsvarsspiller, manden med den ekstra rebound og den fødte leder. Hvor er Real Madrid heldige at have haft snart 10 sæsoner med denne éner af en sportsmand.

Nøj hvor jeg ikke forstår basket, heldigvis er der andre der har helt styr på det. Hvor store chancer ser du for en finalesejr?

I øvrigt interessant, at Real Madrids basketballhold, der ikke har haft mere succes i over et årti, er bygget op om en træner som selv har spillet i klubben, en spansk stamme, et helt præcist koncept(tempo, 3'ere og folk som arbejder for holdet), egne talenter(Llull, Mirotic mv.), krydret med enkelte stjerner udefra. Det er da en anelse interessant.

Måske noget man bør få indført på fodbold holdet? Det er ihvertfal noget jeg har ønsket i lang tid.

13 år 2 måneder siden #12 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Euro League
Jeg kan se Bookmakerne har Real Madrid omtrent de 65%. Det synes jeg ærligt talt er lidt højt sat. Olympiacos vandt turneringen sidste år, og selvom de ikke har været helt så overbevisende i år, er der tale om et uhyggeligt stærkt hold. Særligt deres guard Spanoulis er værd at følge, men generelt er det et hold som spiller græsk basketball, fokus på defensiven og altid sammen i samtlige 40 minutter.

Hvis Real Madrid skal vinde kampen skal man få langt mere fra Rudy Fernandez, Nikola Mirotic og Jaycee Carroll end i dag(16 points og blot 6/24 på deres skudforsøg tilsammen). Uden minimum 38 points fra de tre tilsammen tror jeg simpelthen ikke på det. Kampen i dag var meget atypisk, hvor man vandt på trods af Barcelona fik kampen efter deres stil og var det ikke for Reyes havde vi aldrig klaret den.

Det bliver et brag på søndag. Real Madrid har stjernerne, er de unge og står sammen som sjældent set, men Olympiacos har været der før og ved hvad det kræver.

Leveret af Kunena Forum