Prioritering

• Jethroxx7
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #1 af Jethroxx7
Prioritering blev oprettet af Jethroxx7
Hej alle sammen

Jeg har endelig taget mig sammen og oprettede en bruger, men det skal siges at jeg har følget med på siden i mange år efterhånden.

Hvad ville du priorter højest når du tænker på truppen?

Udvikling af egen spiller?
Titler?
Flot spil?

Mange af jer skriver tit om det med egen avl, og skriver som om vi bare vader i talenter som er verdensklasse og virkelig kan komme ind på holdet og gør en forskel.
Jeg synes virkelig det er ved at udvikle sig til en kærlighedshistorie efterhånden, uden nogen tilknytning til den virkelig verden, som er hård, kynisk og kraver betaling ved kasse et.

Selvfølgelig skal vi ud og invester i kæmpe stjerne som Bale og Cavani, for Morata er ikke nogen stjerne ENDNU som nogen ville gør ham til. I en Klub som vores, er der ikke råd til at brænde en sæson af bare fordi vi skal give en chance til et ungt talent, som start elleve eller som back-up for Benzema, for kritikken ville havle ned på klubben, præsidenten træneren, pressen, ja og på selv de samme spiller som folk ville gør til super stjerne allerede nu.
Det er forfærdeligt at klubben ville købe en super spiller, med en lysne fremtid som ISCO, og jeg skriver en super spiller fordi han har bevist noget, men selv de samme folk som er imod købet af ISCO fordi de heller ville give chancen til Jese og Morata, hylder idag Sergio RAMOS for den han er idag og kalder ham madridista osv, (og fuld fortjent han er fremragende) men glemmer at han også blev købt for 200mio i en alder af 19år istedet for at satse på Pavon denne gang.

Jeg ville runde af med at sige at startsopstilling, ville kalde på en kommende stjerne af sig selv, ligesom det skete med raul, guti casillas og muligvis jese osv. og ville derimod afvise spiller som Pavon, raul bravo, Mejia Adan osv.

Min protiering :

Titler
Smukt spil
Egen avl.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 måneder siden #2 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Prioritering
Jeg forstår din forvirring...

Det sjove er bare at alle de spildte millioner på verdensstjerner, ikke har kastet titler af sig, der er nævneværdige i i forhold til en lang stolt historie.
Det kaster i øvrigt heller intet af sig, i alle de andre klubber som kan spille med musklerne økonomisk.

Gode hold vinder titler og det får man med den rette hold ånd, der kommer af, at have et godt sammenhold.

Jeg vil gerne se, at vi rager nogle fantastiske talenter til klubben tidligt og satser på dem, med henblik på, at udvikle dem.
Det er alligevel vel den korteste vej til titlerne og smukt spil.

Men det er klart, at en stor klub som Real også skal krydres med lidt spillere udefra.
Men vi bliver nød til at gøre det anderledes end rigmandsklubberne, da de har flere penge end os.
Vi er ikke de rigeste mere, derfor SKAL tingene gøres anderledes.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

13 år 2 måneder siden #3 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Prioritering
Godt indlæg. Du er en af de få som har den holdning, jeg deler den.

Forvent personlig angreb og brok ;-)

• Jethroxx7
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #4 af Jethroxx7
Besvaret af Jethroxx7 på emne Prioritering
Jeg er enig med langt det meste, men mener dog stadig at folk har fået det som vane at brokke sig over alt. Man er også nød til at indse at det heller ikke har væltet med talenter i vores klub, så det handler jo om at vi hiver de rigtig op.

• Jethroxx7
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 måneder siden #5 af Jethroxx7
Besvaret af Jethroxx7 på emne Prioritering
Jeg er klar hehe:-) men der er forhåbentligt plads til at diskutter

Leveret af Kunena Forum