billetter

14 år 4 måneder siden #109 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne billetter
Godmorgen,
Jeg har læst flere steder i denne tråd at man som Carnet Mad. har mulighed for at købe billetter på Servicaixa en dag før "almindelige" fans derinde, men hvornår ved man at der er åbnet for salget?

Indtil videre har jeg kun fået beskeden:
Your selection cannot be completed as you do not have permission to access during this period.
Please change your ID no.

Hver gang jeg har forsøgt at klikke mig en på nogle pladser..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #110 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne billetter
Der er åbent nu :)

14 år 4 måneder siden #111 af TEKA
Det er nærmest så sørgeligt at man næsten ikke kan andet end at grine! Jeg fik fat i mine to billetter til kampen på søndag igennem Servicaixa, købt med Mastercard.. Men nu sprang min rejsekammerat dæleme fra idag!
Så nu må jeg overveje at droppe turen, men står med to billetter, kan man egentlig annullere dem når først de er købt igennem Servicaixa, tænker på noget returret? Eller er det i princippet bare to billetter lige ud af vinduet..

Sælge dem kan man vel heller ikke hvis de kun kan printes ved at bruge det kort de er købt med?

Gode råd er velkomne? :-)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

14 år 4 måneder siden #112 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne billetter
#111: TEKA

Du kan nok ikke bruge det til så meget, men i princippet et kortnummeret også nok til at få billetterne i Madrid. Min magnetstribe virkede ikke i automaterne, men jeg kunne alligevel få mine billetter ved at gå hen i en af salgsboderne, hvor de indtastede mit kortnummer.

Altså kan du måske sælge billetterne videre uden du skal aflevere dit mastercard. Jeg aner ikke om billetterne kan afbestilles.

• Zidane91
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #113 af Zidane91
Besvaret af Zidane91 på emne billetter
Teka: Måske jeg er interesseret. Har du også flybilletter?

14 år 4 måneder siden #114 af TEKA
Hej Zidane, jeg har fundet på en alternativ løsning (inviterede kæresten med i stedet:-))

14 år 1 måned siden #115 af HugoSanchez
Besvaret af HugoSanchez på emne billetter
Jeg er ny her på siden, men har været Madridista de seneste 25 år. I år skal jeg endelig på min pilgrimsrejse til Madrid og Estadio Santiago Bernabeu! I den forbindelse har jeg et par spørgsmål, som jeg håber en af jer kan hjælpe med.

Jeg har internationalt Carnet Madridista kort og ved, at jeg får mulighed for at købe billetter til Real Madrids hjemmekampe én dag før pøblen, men hvordan fungerer det? Får jeg en mail fra Real Madrid, når billetterne sættes til salg, eller er der et fast tidspunkt i forbindelse med kampene, hvor billetterne sælges til Carnet Madridista-folk? Er det f.eks. et vist antal dage før kampene?

Og mere specifikt: der er to kampe jeg er interesseret i at se dette efterår, men jeg er i tvivl om, om det vil være muligt at få billetter til en af kampene: Det drejer sig om kampen mod Athletic Bilbao den 18. november og kampen mod Atletico Madrid den 2. december:

- vil det være muligt at få billet til begge kampe? Eller vil det være umuligt til El Derbi?
- hvad ligger billetpriserne på til den slags kampe?
- nogen anelse om, hvor tidligt billetterne vil blive sat til salg?

Tak for hjælpen!

HugoSanchez

14 år 1 måned siden #116 af HugoSanchez
Besvaret af HugoSanchez på emne billetter
Er der mon en eller anden der har tid og lyst til at forsøge at svare på de spørgsmål, jeg har stillet her i tråden? Jeg vil gerne have taget beslutningen om, hvilken kamp vi bør satse på så hurtigt som muligt.

Mange tak for hjælpen - jeg håber ikke, jeg virker for påtrængende!

Og lad os nu få færdiggjort den Luka Modric-saga, og hvis vi også kan få fat på Maicon er det fremragende.

Venlig hilsen Hugo Sanchez

14 år 1 måned siden #117 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne billetter
Jeg vil gerne forsøge:

Ath. Bilbao er let nok, mens der kan være lidt større problemer med billetter til kampen mod Lillesøster.

Priserne er lidt afhængig af, hvor på stadion du kommer til at sidde og så er Bilbao-kampen en kategori B-kamp, mens Lillesøster er en kategori A-kamp, men regn med 50-150 €.

Hold øje med ticketmaster.com omkring en måneds tid før kampene.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• haijkens
  • Gæst
  • Gæst
14 år 1 måned siden #118 af haijkens
Besvaret af haijkens på emne billetter
Goodmorning guys,

Nogle der ved hvor jeg kan printe mine koebte billetter via Servicaixa/Ticketmaster?

Lander i Madrid onsdag d. 29 kl. 20:00 om aftenen. Supercopa kampen bliver spillet kl. 22:30, saa det bliver lige lidt krap an.

Mvh Bjorn

14 år 3 dage siden #119 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne billetter
Hej Madridistas.

Første indlæg efter et utal timers læsning - tag godt imod mig.

Jeg skriver her (håber det er det rette sted) da jeg vil gå meget langt, for at få ChL billetter på Amsterdam Arena, til kampen mellem Ajax og Real Madrid, d. 3/10.

Jeg er i Antwerp på daværende tidspunkt, hvorfor en køretur til Amsterdam vil være mere end overkommelig. Problemet består i, at de pokkers billetter sælges Partout, og jeg har (føler jeg) søgt nettet tyndt, for at finde nogle enkelte. Jeg skal bruge 2-3 billetter.

Er der noget jeg kan gøre? Jeg tænker ikke billethajer, da jeg vil have en garanti for at komme ind, hvis jeg kører til Amsterdam.

PS: Hvad koster sådan en billet til en ChL kamp egentlig?

Mange venlige hilsner
Mathiaska

14 år 3 dage siden #120 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne billetter

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

Leveret af Kunena Forum