Ny Angriber?

• UltimateCR7
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #1 af UltimateCR7
Ny Angriber? blev oprettet af UltimateCR7
Jeg ønsker af hele hjertet at Real Madrid anskaffer sig en ny 9'er. Gonzalo og Karim har været ringe indtil videre. Jeg synes det er bemærkelsesværdigt at selveste Özil, (manden der blev kritiseret for ikke at score nok) Har scoreret flere mål end Benzema i ligaen. Jeg synes i det hele taget at vores angribere virker umotiveret og trætte. Håber vi får købt El Kun eller Falcao, i løbet af denne sæson. Hvis der ikke sker ændringer i angrebet, synes denne bekymringene stime at fortsætte.
Hvad synes i?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #2 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Ny Angriber?
Jeg synes de fleste har virket umotiveret og trætte, også derfor at vi har fejlet så mange gange. Men jeg er sikker på at når Real Madrid er oppe og kører, så er Higuain og Benzema også oppe og kører ligesom sidste sæson!

- Ingen svæver på banen som Zizou!

• UltimateCR7
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #3 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Ny Angriber?
Det er ikke blot det, men at de har mistet effektiviteten. Vi scorer langt færre mål, da vores angribere er mindre effektive end sidste sæson, tror mere det er sådan. Men selvfølgelig resten af holdet har været lige-så, synes dog det ville være rart med et alternativ oppe i front.

13 år 8 måneder siden #4 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Ny Angriber?
Jeg har i længere tid, været for et salg af Higuain. Han er en herlig type, og jeg er sikker på at alle kan li' ham.

Men Real Madrid har brug for en mere moderne angriber, som har flere strenge at spille på. Benzema er min drømme-9'er, når han er i form. Så jeg kunne godt tænke mig en angriber, som sidde lidt på bænken, konstant presse Benzema og samtidig spille sammen med ham, hvis det er nødvendigt. Aguero, Jesé og Falcao er mine favoritter.

Men Falcao er måske efterhånden for urealistisk, da han SKAL spille 9'er og SKAL spille 90 min i hver kamp...

13 år 8 måneder siden #5 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Ny Angriber?
Jeg har valgt med vilje ikke at rose et hvilket som helst indkøb, indtil vi en dag får en rød trød i Real Madrid som inkluderer en spillestil, og som fastholdes uanset hvem der er træner. Ny angriber nej tak, det hjælper ikke på problemerne!

Det kom efter indkøbet af Modric.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Hugol.

• kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #6 af kavver
Besvaret af kavver på emne Ny Angriber?
Kunne godt se at Higuain forlader os til sommer. Synes også han er en lidt kedelig angriber - kan ikke rigtig noget, andet end at score mål(Ja, ved godt det er pointen med en angriber). Men som Benz, han kan sgu lidt af hvert - samtidig med at score mål.

Så et salg af Higuain, og et køb af en ung angriber vil være at foretrække. Og ja, Neymar er da velkommen, for min skyld.

13 år 8 måneder siden #7 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Ny Angriber?
Helt enig. I min optik, så skal Higuain for hans skyld og for Real Madrids skyld videre i karrieren, og jeg tror han ville passe perfekt ind i klubber som Chelsea eller Man. City, der begge mangler en stabil målscorer i denne sæson. Allerede der burde et evt. Aguero skifte altså være udelukket. Der er ingen tvivl om, at Falcao er Real Madrids absolutte drømme angriber, men I kan grine alt hvad i vil, men ellers mener jeg, Zlatan har niveauet og profilen til at være et emne til sommer, han har også rundet de 31 år, så derfor vil Benzema ikke skulle frygte for hverken fremtiden eller spilletid; Zlatan er ikke min favorit, men han passer til den profil jeg gerne ser i Real Madrid.

Da jeg dog hverken ser det som realistisk, at vi får fingre i hverken Falcao eller Zlatan, så mener jeg, at man skal kigge mod Støvlelandet, hvor Edinson Cavani, men især Stephan El Shaarawy har fanget min opmærksomhed. Stephan El Shaarawy er en revolution og et fænomen i moderne fodbold, han har lige rundet de 20 år, og er topscorer i Italien, på et AC Milan hold, der har skuffet gevaldigt i denne sæson. Han vil med garanti blive en publikum favorit, på Bernabeu og er den eneste af overnævnte navne, jeg ser som en direkte konkurrent til Cristiano Ronaldo og Lionel Messi inden for et par år. Skal jeg stille min hitliste op, vil den se således ud:

1. Stephan El Shaarawy
2. Radamel Falcao
3. Edinson Cavani
4. Zlatan Ibrahimovic

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #8 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Ny Angriber?
Problemet er ikke den enkelte angribers niveau. Indtil videre har Arbeloa, Casillas Özil, Di Maria, Callejon, Benzema, Pipita, Pepe, Ramos, Coentrao, Arbeloa(ja, han er så tit udsat for kritik, at han skal nævnes igen), Xabi Alonso, Essien og Modric igennem kortere eller længere perioder af sæsonen, været udskældt i diverse avisartikler, men også blandt klubbens fans, hvis man læser med diverse steder på nettet.

Ovenstående liste er reelt set hele holdet, måske med undtagelse af Cristiano, men han har omvendt heller ikke holdt sidste sæsons skarphed og ligeledes været kritiseret for sin opførsel udenfor banen.

Når kritik bliver så gennemgående fortæller det en historie om en splittet klub. Flere spillere har uden tvivl mistet niveau, men når listen er så lang, bør man ikke kigge hos den enkelte, men se på mere overordnede punkter. Her springer én ting i øjnene: Real Madrids trup er splittet for alle vinde.

Så længe en trup er splittet, endda i en grad, som det tyder på Real Madrids er, og derfor ikke står sammen, er det ligemeget om 9'eren hedder Benzema, El Shaarawy, Falcao, Zlatan eller Graulund.

13 år 8 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Ny Angriber?
Stemmer helt klart for at vi sælger Higuain, så vi kun har Benzema og Morata. Mou foretrækker 2 spillere til hver plads, og det vil jeg give ham ret i. Derfor skal vi også kun have 2 angribere, hvor den ene er dårligere end den anden. Selvom jeg er sikker på Morata sagtens kan udvikle sig, så han kan give Benzema kamp til stregen. Men Benzema er den klart foretrukne 9'er i truppen!

raul7=kongen.

Jeg tror godt du kan nævne Arbeloa én gang til! Den mand er da bare for rådden. Han tænker fuck Messi, jeg går efter og lave flest frispark på et kalender år. Tosse!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved Dios.

• UltimateCR7
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #10 af UltimateCR7
Besvaret af UltimateCR7 på emne Ny Angriber?
Hvis vi havde været mere effektive foran mål, tror jeg ikke vi havde smidt så mange point. Det er kun Ronaldo der har kunnet score indtil videre. Benz og Higuaín har misbrugt utallige chancer. Benzema har på ingen måde fastholdt niveauet fra sidste sæson, han virker en smule forvirret og uskarp, hvilket oftest betyder at han vælger den forkerte løsning. Higuain er bedre foran mål, men er langt dårligere i det opbyggende, og så er han på ingen måde kreativ. Det Madrid behøver, er en kombination af disse to spillere, hvilket vi finder hos Falcao eller El Shaarawy.
Sidste redigering: 13 år 8 måneder siden ved UltimateCR7.

13 år 8 måneder siden #11 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Ny Angriber?
Jeg nægter at tro på at en ny angriber løser problemerne i klubben. Ja vi har manglet trafsikkerhed men tror ikke det løser noget at vi køber falcao eller nogen som helst anden. Vi har i forvejen to af verdens bedste angribere.

Der skal gøres noget drastisk, som at skille sig af med de folk som laver ballade internt i klubben, starte fra "scratch" og bygge holdet op igen. Mou er en af dem jeg ser væk fra klubben. Jeg har altid haft meget respekt for manden, men nok må være nok.

Hvad der skal ske til sommer, som jeg ser det:
1. Mou ud. (Som minimum)
2. Skille sig af med nogle få spillere. Pepe, Kaka, Higuain,
3. Nyt spilkoncept. Nu må det være nok med kontrabold, mere angrebsivrigt. Ikke nødvendigvis flere mål (i forhold til sidste sæson). Kampen er nødvendigvis ikke vundet hvis man fører 1-0 som vi ser det i denne sæson, så prøver man at forsvare en 1-0 føring hjem. LAD NU VÆR'.
4. Hente egne unge spillere op/hjem til de pladser man måtte mangle folk til. Varane, Carvajal, Morata, Jesé.

Stop nu med at bede om ny angriber, det løser ikke problemerne der tydeligvis er internt i klubben. Det vil blot give os endnu en verdensstjerne som ikke præstere pga. Interne stridigheder.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, mortenj

13 år 8 måneder siden #12 af Holm90
Besvaret af Holm90 på emne Ny Angriber?
Forstår ikke hvorfor det er kommet på tale, at Pepe skal forlade Real Madrid?
Synes han er absolut en af de mest stabilt spillende på Reals hold. Javidst, han får nogle "hjerneblødninger", som man kalder det, men jeg kan knap huske sidst han fik et rødt kort?

Ramos og Pepe, er efter min mening, grunden til at Real ikke lukker flere mål ind, end de gør nu, ikke Casillas (i denne sæson), som ikke har været alt for overbevisende.

Problemet for Real, er jo offensiven. Hvor man sidste år scorede 3-4 mål pr. kamp, scorer man kun 1-2-3 mål i år,
og det må da have noget med skarpheden at gøre. For chancer er der sgu mange af.

Jeg vil foretrække at skille sig af med Ronaldo, Di Maria og Benzema.

Når Higuain og Marcelo er tilbage, er jeg dog sikker på, at de offensive takter bliver bedre.
Det har, så længe jeg kan huske, været en stor del af Reals offensiv med nogle backs der kommer med frem, og samtidig kan noget med en bold. Coentrao og Arbeloa er ikke gode nok, i forhold til Marcelo og Ramos (som dog er bedst i midten).

Leveret af Kunena Forum