Billetter til FCK vs. Real
12 år 11 måneder siden #1
af Dahl
No worries!!!!!!
Billetter til FCK vs. Real blev oprettet af Dahl
Hej,
Jeg har brug for lidt hjælp.
Hvis jeg som Carnet medlem skal købe billetter til den kamp, hvordan poker gør jeg så det,
jeg har kigget flere steder, og det virker umuligt at bestille.
Er klar over at der er noget omkring afhentning af billetter I Spanien, det har jeg måske en løsning på.
Er det fordi billetterne ikke er frigivet endnu? Og hvornår bliver de så evt. det?
Håber på hjælp fra de kloge hoveder herinde :-)
Mvh
Thomas
Hvis jeg som Carnet medlem skal købe billetter til den kamp, hvordan poker gør jeg så det,
Er klar over at der er noget omkring afhentning af billetter I Spanien, det har jeg måske en løsning på.
Er det fordi billetterne ikke er frigivet endnu? Og hvornår bliver de så evt. det?
Mvh
Thomas
No worries!!!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- StefanR
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #2
af StefanR
Hej Thomas.
Det har jeg desværre ingen anelse om, og jeg er selv på udkig efter billetter til udebane afsnittet.
Jeg har dog fundet nogle hjemmesider, som allerede nu er i gang med at sælge billetter til prisen af ca. 1200,- DKK.
Er det bare mig eller lyder det af meget? :-/
Besvaret af StefanR på emne Billetter til FCK vs. Real
Dahl skrev: Hej,
Mvh
Thomas
Hej Thomas.
Det har jeg desværre ingen anelse om, og jeg er selv på udkig efter billetter til udebane afsnittet.
Jeg har dog fundet nogle hjemmesider, som allerede nu er i gang med at sælge billetter til prisen af ca. 1200,- DKK.
Er det bare mig eller lyder det af meget? :-/
12 år 11 måneder siden #3
af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Billetter til FCK vs. Real
Har lige som mange andre spørgsmål til hvordan man dog kan få fat i billetter til udebaneafsnittet mod FCK.
Ville det egentlig være muligt for mig som Carnet medlem at bestille en billet igennem Ticketmaster.es, bruge et betalingskort fra en bekendt som bor i Spanien, og derefter få ham til at afhente den i en ServiCaixa terminal? Og ville den i så fald kun kunne afhentes i Madrid, eller også i terminaler som står andre steder i Spanien?
Ville det egentlig være muligt for mig som Carnet medlem at bestille en billet igennem Ticketmaster.es, bruge et betalingskort fra en bekendt som bor i Spanien, og derefter få ham til at afhente den i en ServiCaixa terminal? Og ville den i så fald kun kunne afhentes i Madrid, eller også i terminaler som står andre steder i Spanien?