Sofabold.dk
Til sofabold.dk:
Nu sidder jeg med tømmermænd, og skal se noget bold! (Jeg kan umuligt være den eneste, som kender situationen....)
Men når jeg så klikker ind på jeres side, bliver det hurtigt uoverskueligt, med alle de kampe som vises... En smule i hvert fald.
Så selv om man nok klarer sig uden, tænkte jeg lidt: Kunne man ikke lave et system, hvor man kan tjekke de kampe af, som man ville se, og dermed oprette en liste? Altså en personlig oversigt over, hvilke kampe, på hvilket tidpunkt og på hvilken kanal, som jeg skal se de næste 9 timer i streg...?:)
Bare et forslag.
Igen - Beklager tråden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
sofabold.dk/?page=kontakt
Jelle skrev: Prøv evt. at skrive til dem her:
sofabold.dk/?page=kontakt
Har jeg også gjort:)
Jeg skrev også her fordi, at der måske var nogen som ville byde ind med et nyt eller uddybende forslag...
Som fans af et hold, der spiller 3000 km. væk, må vi jo næsten være nr. 1 sofabold-kiggere;)
- Sofabold.dk
- Gæst
-
Vi har lige svaret dig direkte på mail. For andre som syntes M_linding kom med et godt forslag, så skal vi oplyse, at dette er absolut er et forlag vi vil tage op.
Som vi skrev, så er det muligt via vores app's på App Store (iOS) og Google Play (Android) at tilføje kampe til ens kalender, således man får en alarm på sin telefon, 15 minutter før kampstart.
Vi tager altid imod feedback og gode forslag til siden og vores App's. Vi er dog sikre på at både Admins her på Madridsta.dk og redaktionen på Sofabold.dk, nok vil findes det nemmest, hvis alt sofabold.dk relaterede ting bliver sendt direkte til os :)
Ha' en god weekend :)
Hvor er det dog skønt, at Niels Frederiksen er rykket over til Viasat, så han ikke længere skal kommentere La Liga! Men jeg kan så ikke lade være med, at spekulere lidt. Der går rygter om, at C More angiveligt overvejer at sælge CANAL9 og CANAL8 Sport. Jeg kan ikke lade være med, at tænke over, om det har spillet ind i forhold til Niels Frederiksen.
Hvis rygtet holder stik og C More ender med, at sælge de to kanaler, så bliver det i øvrigt spændende at se, hvad det betyder for spansk fodbold på dansk TV. Ønsketænkning er vel, at SBS (Kanal5, 6'eren, 7'eren osv.) overtager rettighederne. De deler i forvejen rettighederne til både La Liga og Europa League.
Ved ikke lige, hvor jeg skulle placere den, så den falder her!
Hvor er det dog skønt, at Niels Frederiksen er rykket over til Viasat, så han ikke længere skal kommentere La Liga! Men jeg kan så ikke lade være med, at spekulere lidt. Der går rygter om, at C More angiveligt overvejer at sælge CANAL9 og CANAL8 Sport. Jeg kan ikke lade være med, at tænke over, om det har spillet ind i forhold til Niels Frederiksen.
Hvis rygtet holder stik og C More ender med, at sælge de to kanaler, så bliver det i øvrigt spændende at se, hvad det betyder for spansk fodbold på dansk TV. Ønsketænkning er vel, at SBS (Kanal5, 6'eren, 7'eren osv.) overtager rettighederne. De deler i forvejen rettighederne til både La Liga og Europa League.
Først og fremmest, så har NCF skifte til Viasat, haft intet at gøre med de rygter omkring C More. Der kan du være ganske rolig :)
Derudover så er disse rygter forholdvis gamle, og pludseligt bragt op i medierne, uden nogen form for relevans.
SBS har ikke råd til de fulde rettigheder over både PRL, LaLiga og EL, så det er nok ikke et muligt scenarie. Til gengæld kan det ligeså godt gå den anden vej, hvor SBS vil tabe nogle rettigheder. Det vil bestemt ikke være nogen form for ønsketænkning, "hvis" SBS sad med rettighederne til både LaLiga og PRL, for så vil den spanske være klart nederste prioritet, og det vil få indflydelse på kvaliteten.
Det var blot en konspiration! Under alle omstændigheder er jeg glad for, at Niels Frederiksen ikke længere skal kommentere spansk fodbold.
Om rygterne er gamle, genopstået eller om det er en helt anden snak, skal jeg ikke kunne sige. Sådan som jeg har forstået dog, er det dog ikke bragt op helt uden relevans. Det blev bragt op i forbindelse med snakken om Superliga-rettighederne, hvor TV2 angiveligt har meldt ud, at Superliga-rettighederne kunne være interessante for dem - hvis det skulle være. Og så har det formentlig også lidt at gøre med Brøndbys sololøb i forhold til TV-rettighederne - sådan læst mellem linierne.
Den oprindelige artikel jeg referer til: www.bt.dk/superligaen/tv2-paa-lur-superligaen-er-interessant - gengivet af Tipsbladet: www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/avis-t...se-superliga-fodbold
Jeg har ikke styr på seertal og så videre, men noget siger mig, at Viasat har overhalet SBS på Premier League-fronten (om lørdagen hvor de begge sender de samme kampe). Hvis og i så fald, at det er rigtigt, så er det jo ikke holdbart for SBS i længden og så må de genoverveje Premier League.
Når det så er sagt, så handler det også kun om, hvad der sker på den front, HVIS C More går hen og sælger CANAL9 og CANAL8 Sport.
El_Juan skrev: Hvor er det dog skønt, at Niels Frederiksen er rykket over til Viasat, så han ikke længere skal kommentere La Liga!
Hvad har du imod NCF?
Ønsker ham dog alt held og lykke i hans nye job og er ikke i tvivl om at han kommer til at gøre det fremragende. Det må også være svært at sige nej, når man får tilbuddet om at kommentere både Champions League og Premier League.
Det er rigtig trist at Niels Christian Frederiksen ikke længere skal kommentere La Liga, for han er klart den bedste og mest kompetente man overhovedet kan finde lige pt. til at kommentere spansk fodbold.
Du fik et tak, da jeg stort set er enig med dig, men jeg vil nu stadig mene, at Morten Bruun er den bedste og mest velforberedte kommentator i spansk fodbold. Han er sat utrolig godt ind i samtlige spanske klubber, og når han kommentere er det ren guf hos mig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men der er heller ingen tvivl om, hvad jeg helst ville og hvad der ville motivere mig mest. At komme til kampene og være på stadion, eller kommentere hjemmefra, ofte enemand i et studie, langt væk fra begivenhederne. Det er nok "lettere", at sumpe ned i det sidste. I den forstand er det ganske velfortjent - og formentligt gavnligt for ham - at han er kommet over til MTG og Viasat. En god udfordring for manden selv og det virker ærlig talt også til, at den var tiltrængt, uden videre, at skulle gøre mig klog på manden.
I det hele taget findes der, efter min mening, meget få kompente kommentatorere herhjemme. Med en tyk streg under meget få. Men det er heldigvis en smagssag. Niels Christian Frederiksen er en af de bedre, men der skulle ske noget nyt, hvilket jeg ligeledes mener, at hans kommentering bar mere og mere præg af.
Dios skrev: mortenj skrev:
Det er rigtig trist at Niels Christian Frederiksen ikke længere skal kommentere La Liga, for han er klart den bedste og mest kompetente man overhovedet kan finde lige pt. til at kommentere spansk fodbold.
Du fik et tak, da jeg stort set er enig med dig, men jeg vil nu stadig mene, at Morten Bruun er den bedste og mest velforberedte kommentator i spansk fodbold. Han er sat utrolig godt ind i samtlige spanske klubber, og når han kommentere er det ren guf hos mig :)
Jeg er helt enig i at Morten Bruun er fremragende. Men eftersom at jeg betragter Morten Bruun som medkommentator, så valgte jeg ikke at tage ham med i ligningen.
Men du har helt ret - Morten Bruun er klasse og jeg ville elske at se Niels Christian Frederiksen og Morten Bruun kommentere en La Liga-kamp sammen en dag. Man har vel lov at drømme :-)