Var presset for stort til Bale mod Getafe?
Men der var en lille udtalelse fra Ancelotti angående Bale og hans ''skade'' op til kampen mod som jeg undrede mig lidt over?
- ''Bale havde et lille problem, da han varmede op. Det er ikke en skade, han følte sig bare ikke tilpas, udtaler Ancelotti ifølge Sportal.com.au''.
Måske lidt overdrevet, men er det måske pga. presset han ikke spillede? Eller er der andre der ved præcis hvorfor han ikke spillede?
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
AlanSahinovic skrev: Jeg var en af dem som havde glædet mig sindssygt meget til at se Bale starte inde mod Getafe, da det var hjemme på Bernabeu og Ancelotti lovede at Madrid ville komme med alt hvad de havde af offensive kræfter, men da jeg så 5 minutter før kampen hørte at han blev skadet, blev jeg godt nok trist!
Men der var en lille udtalelse fra Ancelotti angående Bale og hans ''skade'' op til kampen mod som jeg undrede mig lidt over?
- ''Bale havde et lille problem, da han varmede op. Det er ikke en skade, han følte sig bare ikke tilpas, udtaler Ancelotti ifølge Sportal.com.au''.
Måske lidt overdrevet, men er det måske pga. presset han ikke spillede? Eller er der andre der ved præcis hvorfor han ikke spillede?
Det var en mindre overbelastning. Ikke en skade som sådan, men muskeltræthed.
Man holder ham nok helt ude i morgen, og bør også lade ham starte på bænken i El Derbi. Holdet kan alligevel sagtens klare sig , uden ham.
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
AlanSahinovic skrev: Jeg var en af dem som havde glædet mig sindssygt meget til at se Bale starte inde mod Getafe, da det var hjemme på Bernabeu og Ancelotti lovede at Madrid ville komme med alt hvad de havde af offensive kræfter, men da jeg så 5 minutter før kampen hørte at han blev skadet, blev jeg godt nok trist!
Det var vidst noget med hans lårmuskel. Han er klar igen i weekenden.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti har naturligvis ikke lyst til at snakke en skade op, idet skadesproblemer fra start og en pris på 91 millioner € harmonerer rigtig dårligt med hinanden.
Derfor har man heller ikke lyst til at tage nogen chancer med Gareth Bale og til et opgør mod Getafe var det let at lade ham blive ude. Det vil det også være i morgen, men på lørdag er han med stor sandsynlighed med.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Bale modtog endda behandling på banen op til kampstart. Der kan ikke herske tvivl om, at der var et reelt fysisk problem.
Kunne heller ikke forestille mig at Bale som person ville bukke under for pres, det var bare lige Ancelotti's udtalelse der fik mig til at tvivle lidt, men alt giver god mening nu (-:
Florentino Pérez
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Florentino Pérez