Billetter til FCK-MADRID :)
- rugsel
- Emne forfatter
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #1
af rugsel
Billetter til FCK-MADRID :) blev oprettet af rugsel
Hej! Jeg søger 2 billetter til kampen mellem FCK og Real Madrid :) Er der nogen der kan hjælpe mig? Kunne rigtig godt tænke mig at se den med de andre madridistas :)
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved rugsel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
12 år 11 måneder siden #2
af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Billetter til FCK-MADRID :)
Chancen for at du kan se den med andre madridistas er vidst kun, hvis du køber til udebaneafsnittet. Du skal være rigtig heldig, hvis du får billet til nogen af de andre pladser, især blandt madridistas. Men tjek dba.dk !
Jeg har købt billetter gennem en ven, som kun ville se Gala. Så var inde og se FCK - Juve også. Uden blær - så sidder jeg nederst på C-tribunen, så CR og Bale løber nok lige forbi mig :D
Jeg har købt billetter gennem en ven, som kun ville se Gala. Så var inde og se FCK - Juve også. Uden blær - så sidder jeg nederst på C-tribunen, så CR og Bale løber nok lige forbi mig :D
- falle
- Gæst
-
12 år 11 måneder siden #3
af falle
Måske ikke ;) FCK-kampen er den sidste i puljen, og Real Madrid har forhåbentligt sikret videre deltagelse forlængst til den tid = spare kræfter.
Besvaret af falle på emne Billetter til FCK-MADRID :)
LasseRMD skrev: CR og Bale løber nok lige forbi mig :D
Måske ikke ;) FCK-kampen er den sidste i puljen, og Real Madrid har forhåbentligt sikret videre deltagelse forlængst til den tid = spare kræfter.