Turd in the punchbowl
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Du er fandeme dum at høre på? Jeg stillede et simpelt spørgsmål fordi Siempre har lavet en fejl i en artikelBarça skrev: Et godt fif til at ignorere en person på et forum er at forstille sig at vedkommende, i dette tilfælde Real-Laudrup, er en 8-årig dreng. Hvor mange gider at bruge tid på at diskutere fodbold med en 8-årig?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Barça
- Gæst
-
Jeg vælger dog at trække stikket helt. Jeg vil fremover bruge andre sider til at fange mine Real-nyheder.
Efter at have læst dette indlæg til fulde og trykket "seneste emner"-knappen og set at den omtalte bruger som jeg ikke vil nævne med navn, har svaret senest på stort set alt. Har jeg måtte konkludere, at folk inklusive mig, ikke vil deltage under de forhold.
Hugol som sagligt forsvarede sin holdning må ikke være her, men ham der må?
Det forstår jeg på ingen måde. Tror sgu jeg diskuterer med Hugol over face fremover.
Timeout til Vildfaren. Få orden på tingene
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Hvorfor skal jeg så ignoreres når jeg stiller et simpelt spørgsmål?Barça skrev: Det har mit indlæg ikke noget at gøre med.
Vildfaren skrev: JB du er en vis knægt. Gid flere tænkte som dig.
Jeg vælger dog at trække stikket helt. Jeg vil fremover bruge andre sider til at fange mine Real-nyheder.
Efter at have læst dette indlæg til fulde og trykket "seneste emner"-knappen og set at den omtalte bruger som jeg ikke vil nævne med navn, har svaret senest på stort set alt. Har jeg måtte konkludere, at folk inklusive mig, ikke vil deltage under forhold.
Hugol som sagligt forsvarede holdning må ikke være her, men ham der må?
Det forstår jeg på ingen måde. Tror sgu jeg diskuterer med Hugol over face fremover.
Timeout til Vildfaren.
Der mistede madridista.dk en skøn og humoristisk bruger..
Amagerkys længe leve Vildfaren;)
Jeg er her stadig XOXO
Jeg kom sgu til takke for et forkert indlæg, lige under dit. Det kan godt være vi ses på chatten, alt efter hvor meget Mr. 200-på-4-dage breder sig.
God weekend alle
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev: Tak for ordene JB.
Jeg kom sgu til takke for et forkert indlæg, lige under dit. Det kan godt være vi ses på chatten, alt efter hvor meget Mr. 200-på-4-dage breder sig.
God weekend alle
Tjek lige dine private beskeder...
Jeg er her stadig XOXO