Skal Joseph Blatter beholde sit æresmedlemskab?

Afstemning: Skal Blatter fortsat være æresmedlem af Real Madrid efter sine hånlige udtalelser mod CR7?

Ja
7 21.9%
Nej
25 78.1%
Antal stemmer: 32
Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen
12 år 10 måneder siden #1 af Siempre Madrid
Joseph Blatter optrådte mildest talt uheldigt på Oxford University i fredags, hvor han gjorde sig lystig på Cristiano Ronaldos bekostning. Skal han fortsat være æresmedlemskab af Real Madrid?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Siempre Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #2 af Pepe

Siempre Madrid skrev: Joseph Blatter optrådte mildest talt uheldigt på Oxford University i fredags, hvor han gjorde sig lystig på Cristiano Ronaldos bekostning. Skal han fortsat være æresmedlemskab af Real Madrid?

Ja jeg synes at han skal fortsat være medlem, sket er sket han har undskyldt, og det hjælper ikke at skabe fjender i toppen af fodbold.

12 år 10 måneder siden #3 af Siempre Madrid

Pepe skrev:

Siempre Madrid skrev: Joseph Blatter optrådte mildest talt uheldigt på Oxford University i fredags, hvor han gjorde sig lystig på Cristiano Ronaldos bekostning. Skal han fortsat være æresmedlemskab af Real Madrid?

Ja jeg synes at han skal fortsat være medlem, sket er sket han har undskyldt, og det hjælper ikke at skabe fjender i toppen af fodbold.

Arh, nu laver jeg lige en Blatter og forsøger at påvirke et afstemnings-resultat: Jeg synes, at du skal afgive din stemme øverst.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 10 måneder siden #4 af zizou21
Ud med ham. Det er så mangel på respekt det han har gjort og kan ikke forsvares med en undskyldning. Au revoir Blatter!

Hala

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #5 af Pepe

zizou21 skrev: Ud med ham. Det er så mangel på respekt det han har gjort og kan ikke forsvares med en undskyldning. Au revoir Blatter!

Jeg ved at det er dumt sagt man burde flade ham en, men der er noget der hedder at man skal holde venner tæt MEN fjender endnu tættere for at udnytte dem på et eller andet måde.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Pepe.

12 år 10 måneder siden #6 af Kassow-Rossing
Han begik en fejl eller tre. Han er ikke i stand til at lede FIFA.

Han er til gengæld i stand til at være æresmedlem i Real Madrid, fordi det er et job, der ikke kræver meget. Om 'få år' vil både Messi og Ronaldo være pensionerede og der gavner Real Madrid stadig af at have FIFAs præsident som æresmedlem i klubben. Jeg har længe accepteret, at Ronaldo aldrig kommer til at få nok credit for sit spil på banen, fordi der er for mange anti-fans derude både blandt TV-seere og blandt de stemmeberettigede.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 10 måneder siden #7 af Chamartin
Jeg synes i forvejen, det er ærgerligt, Blatter er æresmedlem. Manden er og har i mange år været en skændsel for fodbolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #8 af Raúl 7
Hvornår har en 77årig sidst sagt noget fornuftigt.

12 år 10 måneder siden #9 af MMM
Jeg synes ikke han skal beholde sit æresmedlemsskab, men hans skulle aldrig have haft det at begynde med. Ikke pga. hans Ronaldo udtalelser, hvis vi skulle til at smide alle æresmedlemmer, der har kritiseret en spiller ud, så ville det meget hurtigt blive en meget lille forsamling, men pga. hans dårskab, korruption og uendeligt dumme udtalelser om alt fra kvinder til rascisme, fans og spillere. Han er en skamplet for fodbolden og en klub som Madrid burde holde sig for god til at smiske for magten i en sådan grad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rubæk

12 år 10 måneder siden #10 af SR4
Han har jo ik engang rigtigt undskyldt for det han gjorde, men undskylte for at folk misforstod ham. Altså at han åbenbart ik ment noget negativt og åbenbart ikke fortalt hans mening om hvem der skal hav ballon d'or. Den nar var endda overrasket over brevet. Magen til en inkomentent person.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #11 af Brylle

Pepe skrev:

zizou21 skrev: Ud med ham. Det er så mangel på respekt det han har gjort og kan ikke forsvares med en undskyldning. Au revoir Blatter!

Jeg ved at det er dumt sagt man burde flade ham en, men der er noget der hedder at man skal holde venner tæt MEN fjender endnu tættere for at udnytte dem på et eller andet måde.

Det der må du lige uddybe.. Hvordan skulle man dog udnytte ham og hvorfor skal man opfatte Blatter som sin fjende?

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #12 af Pepe

Brylle skrev:

Pepe skrev:

Det der må du lige uddybe.. Hvordan skulle man dog udnytte ham og hvorfor skal man opfatte Blatter som sin fjende?

På grund af det han har sagt er han nu som en fjende af alle madridistas, hvordan vi udnytter ham ved jeg ikke præcis, men det ved Perez sikkert godt.
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved Pepe.

Leveret af Kunena Forum