Skal Joseph Blatter beholde sit æresmedlemskab?
Afstemning: Skal Blatter fortsat være æresmedlem af Real Madrid efter sine hånlige udtalelser mod CR7?
| Ja |
|
7 | 21.9% |
| Nej |
|
25 | 78.1% |
| Antal stemmer: 32 | |||
| Kun registrede brugere kan deltage i afstemningen | |||
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Pepe
- Gæst
-
Ja jeg synes at han skal fortsat være medlem, sket er sket han har undskyldt, og det hjælper ikke at skabe fjender i toppen af fodbold.Siempre Madrid skrev: Joseph Blatter optrådte mildest talt uheldigt på Oxford University i fredags, hvor han gjorde sig lystig på Cristiano Ronaldos bekostning. Skal han fortsat være æresmedlemskab af Real Madrid?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pepe skrev:
Ja jeg synes at han skal fortsat være medlem, sket er sket han har undskyldt, og det hjælper ikke at skabe fjender i toppen af fodbold.Siempre Madrid skrev: Joseph Blatter optrådte mildest talt uheldigt på Oxford University i fredags, hvor han gjorde sig lystig på Cristiano Ronaldos bekostning. Skal han fortsat være æresmedlemskab af Real Madrid?
Arh, nu laver jeg lige en Blatter og forsøger at påvirke et afstemnings-resultat: Jeg synes, at du skal afgive din stemme øverst.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hala
- Pepe
- Gæst
-
Jeg ved at det er dumt sagt man burde flade ham en, men der er noget der hedder at man skal holde venner tæt MEN fjender endnu tættere for at udnytte dem på et eller andet måde.zizou21 skrev: Ud med ham. Det er så mangel på respekt det han har gjort og kan ikke forsvares med en undskyldning. Au revoir Blatter!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Han er til gengæld i stand til at være æresmedlem i Real Madrid, fordi det er et job, der ikke kræver meget. Om 'få år' vil både Messi og Ronaldo være pensionerede og der gavner Real Madrid stadig af at have FIFAs præsident som æresmedlem i klubben. Jeg har længe accepteret, at Ronaldo aldrig kommer til at få nok credit for sit spil på banen, fordi der er for mange anti-fans derude både blandt TV-seere og blandt de stemmeberettigede.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raúl 7
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Det der må du lige uddybe.. Hvordan skulle man dog udnytte ham og hvorfor skal man opfatte Blatter som sin fjende?Pepe skrev:
Jeg ved at det er dumt sagt man burde flade ham en, men der er noget der hedder at man skal holde venner tæt MEN fjender endnu tættere for at udnytte dem på et eller andet måde.zizou21 skrev: Ud med ham. Det er så mangel på respekt det han har gjort og kan ikke forsvares med en undskyldning. Au revoir Blatter!
- Pepe
- Gæst
-
På grund af det han har sagt er han nu som en fjende af alle madridistas, hvordan vi udnytter ham ved jeg ikke præcis, men det ved Perez sikkert godt.Brylle skrev:
Det der må du lige uddybe.. Hvordan skulle man dog udnytte ham og hvorfor skal man opfatte Blatter som sin fjende?Pepe skrev: