Kørsel tur/retur til parken D. 10.12

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
12 år 9 måneder siden #1 af r-mb-q
Hej Madridista'er.

Jeg er blevet nødsaget til at køre til parken på tirsdag. Så derfor laver jeg lige en samkørsel herinde.

Jeg regner med ar turen kommer til at koste ca 600 (tur/retur) med bro og diesel. Så afhængig af hvor mange der vil med deler vi udgifterne efter hvor mange vi bliver.

Tidspunkter er ikke fastlagt helt endnu. Men regner med at det bliver ved 17 - 18 tiden.

Der køres fra Odense(opsamlingsstedet kan sagtens aftales)

Hvis det skulle have interesse kan i fange mig herinde eller på telefon 60 48 45 41

/ Rasmus

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 12 år 9 måneder siden ved r-mb-q.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 9 måneder siden #2 af M_linding

r-mb-q skrev: Hej Madridista'er.

Jeg er blevet nødsaget til at køre til parken på tirsdag. Så derfor laver jeg lige en samkørsel herinde.

Jeg regner med ar turen kommer til at koste ca 600 (tur/retur) med bro og diesel. Så afhængig af hvor mange der vil med deler vi udgifterne efter hvor mange vi bliver.

Tidspunkter er ikke fastlagt helt endnu. Men regner med at det bliver ved 17 - 18 tiden.

Hvis det skulle have interesse kan i fange mig herinde eller på telefon 60 48 45 41

/ Rasmus

Har du ikke glemt at fortælle hvor du kører fra?;)

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
12 år 9 måneder siden #3 af r-mb-q

M_linding skrev:

r-mb-q skrev: Hej Madridista'er.

/ Rasmus

Har du ikke glemt at fortælle hvor du kører fra?;)

Hov.. Mindre detalje. Fra Odense. :) man kan sagtens stå på andet sted på ruten. Fx Nyborg.

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Leveret af Kunena Forum