Cantera / La Fábrica
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
vild aktion han laver mand
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Syntes umiddelbart det ligner Barca, City eller PSG mest pt. Barca specifikt, da han er kommet med positive udmeldinger om et skifte dertil. Så er der så spørgsmålet om deres økonomi.9eren post=171274 skrev: 2 mål af Messinho i går. Calafat make your move.
Jeg tror som sådan ikke at Real er efter ham, selvom klubben selvfølgelig har et lige så stort kendskab til ham som de førnævnte klubber. Det virker mere halvhjertet i pressen, når han kædes sammen med Real, end de andre klubber.
Mbappé, Endrick, Vini, Rodrygo, Brahim og Arda (mon ikke han også får minutter på højre kanten).
Så er der et ungt og meget slagkraftigt angreb, hvorfor jeg kunne forestille mig at Perez og Calefat kigger på andre positioner, end lige Estevaos.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Et af Calafat’s styrker er vel også at han ikke sørger for at vi køber alle brasilianere, som vi fans peger på. Han er ligesom fire skridt foran os.
Real Madrid har brug for Mbappé. La Liga har brug for Mbappé.
- 9eren
- Gæst
-
Estevao er 16 så der går måske 3-4 sæsoner før han rigtigt vil være på 1 holdet. Om 3-4 sæsoner er der altså sket meget. Så jeg håber da Calafat er optaget af EstevaoNadaMás post=171284 skrev: Mon ikke det handler om at Mbappé er nuværende fokus.
Mbappé, Endrick, Vini, Rodrygo, Brahim og Arda (mon ikke han også får minutter på højre kanten).
Så er der et ungt og meget slagkraftigt angreb, hvorfor jeg kunne forestille mig at Perez og Calefat kigger på andre positioner, end lige Estevaos.
Calafat er mine venners ven. Ikke at jeg kan bruge det til så meget at vi har fælles venner. Kommer til at
tænke på filmen spaceballs, når jeg siger det. Men måske Calafat en dag dukker op til en af vores julefrokoster. Who knows, gør han så sætter jeg mig på knæ foran ham og siger: im not worthy hahaha
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Real Madrid Cadete A-Moratalaz.
- 9eren
- Gæst