Real talentløse...?

• Genti
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #109 af Genti
Besvaret af Genti på emne Real talentløse...?
Jeg har læst en del rygter om lige netop Eden Hazard, som skulle tiltrække masser af opmærksomhed fra flere top-klubber (Real Madrid iblandt). Skal Real Madrid gå efter ham til januar for at sikre sig hans underskrift?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• jan_madridista
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #110 af jan_madridista
Besvaret af jan_madridista på emne Real talentløse...?
Kan jeg ikke se nogen mening i, medmindre man kan få ham (Eden Hazard) til en nogenlunde rimelig pris, for så også at udleje ham til Lille det næste halve eller halvandet år. Det er dog ingen tvivl om, at han er en utrolig spændende spiller.

En spiller jeg omvendt meget gerne ser, at klubben sikrer sig er Anderlecht's Romelu Lukaku. Ham må de gerne sikre sig hurtigst mulig!

Syntes også en spiller som Canales fra Santander er interessant. Det samme med Dani Aquino.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

16 år 7 måneder siden #111 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Real talentløse...?
Problemet med Romelu Lukaku er, at han er 16 år og sandsynligvis ikke vil være klar til førsteholds-fodbold i Madrid. Samtidig er det vel udelukket at få ham til at spille fodbold i trediebedste række (Heller ikke selv om man kunne udleje ham til Alcorcón).

Der er nok andre klubber, som på nuværende tidspunkt vil kunne tilbyde ham bedre forhold.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• jan_madridista
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #112 af jan_madridista
Ikke andre topklubber. Betingelserne vil være de samme som jeg ser det.

Anderlecht kan til gengæld. Derfor kunne man fint sikre ham nu eller til sommer, lade ham blive i Anderlecht i et halvt eller halvandet år på en lejeaftale og derefter hente ham tilbage, eller eventuel lade ham spille hos en mindre spansk klub i Liga BBVA, for at han lige kan for en fornemmelse af hvordan det foregår i Spanien.

16 år 7 måneder siden #113 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Real talentløse...?
Så vidt jeg ved har Real en samarbejdsklub i Belgien, som man sikkert ville kunne udleje ham til. Jeg mener der er Standard Liege, men jeg er ikke sikker.

Sergio Canales har jeg kun set i en halv time på Bernabeu, der var han til gengæld fænomenal.

Der er mange spændende spillere i Frankrig. Aly Cissokho fra Lyon, der dumpede lægetjekket i AC Milan. Taiwo, som jeg mener er en af de mest lovende venstrebacks i Europa, og som jeg synes vi skal gå efter til sommer!

Miralem Pjanic har været fremragende i Lyon, og har virkelig fået sit gennembrud i denne sæson. I spillestil minder han meget om Juninho, og han har også overtaget hans trøjenummer. Han er uhyggelig på dødbolde, hvilket han har vist i CL med 2 frisparksmål, og 2 assists i 3 CL kampe. 19 år er han.

Og så synes jeg det kunne være spændende med Joao Moutinho. Han er godt nok 23, men han ser ud til at blive en rigtig dygtig spiller! Real og Barcelona og flere andre storklubber har været ude efter ham tidligere.

• jan_madridista
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #114 af jan_madridista
Snakken om João Moutinho er jeg med på. Kunne godt se enten ham eller Steven Defour som backup til Xabi Alonso.

16 år 7 måneder siden #115 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Real talentløse...?
JesperA

Det virker ikke særligt sandsynligt, at Anderlecht på nogen måde skulle bifalde at sælge deres stortalent og efterfølgende se ham tørne ud fra ærkerivalen.

Det ville ikke engang kunne forekomme i et managerspil.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

16 år 7 måneder siden #116 af JesperA
Hvis han er solgt er han solgt. Bad luck. Hvis Liverpool havde noget at skulle have sagt, havde Owen nok næppe spillet i United nu.

Men er der egentlig overhovedet kommet noget som helst ud af det samarbejde? Eller for den sags skyld samarbejdet med &quot;USA's Real Madrid&quot;, Real Salt Lake?

16 år 7 måneder siden #117 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Real talentløse...?
Samarbejdet med Salt Lake er udelukkende økonomisk.

Selvfølgelig vil Anderlecht med en klausul sikre, at Real Madrid ikke lejer ham til en venskabsklub som er konkurrerende i eget land. Desuden giver det aldrig mening for Lukaku at skrive under med Real Madrid, for derefter at fortsætte for et dårligere hold i eget land. Så kan han ligeså godt blive i Anderlecht, hvor han trods alt kender forholdene, de kender ham og han spiller europæisk.

Køber man Lukaku, så gør man det for at give ham chancen. Det virker ikke desto mindre fuldstændig tåbeligt i en situation, hvor man allerede har Pipita, Benzema, Cristiano, Raúl og RvN til forreste plads. Så er de to sidste måske væk i næste sæson, men rygterne går stadig i det små på Negredo.

Madrid er bedre stillet uden Lukaku og Lukaku er bedre stillet uden Madrid, sådan som tingene er nu.

• Pura Vida
  • Gæst
  • Gæst
16 år 7 måneder siden #118 af Pura Vida
Besvaret af Pura Vida på emne Real talentløse...?
raul7=kongen

Havde du seriøst regnet med at Lukaku skulle indgå i førsteholdstruppen som 16 årig? Han skal enten lejes ud til Anderlecht eller til en spansk klub så han kan lærer kulturen og sproget at kende. Han kan på ingen måde konkurrere med Benzema, Higuain og Raúl.
Selvom han allerede nu spiller på første holdet er han altså stadig kun 16 år (hvis han selvf er det?) og det må man ikk glemme da man ligeså hurtigt kan ødelægge ham som spiller lidt ligesom med Bojan

16 år 7 måneder siden #119 af JesperA

Det er der gode eksempler både for og i mod. Bojan og Freddy Adu er nok begge brugt for tidligt, og ikke slået i gennem.

Men Rooney og Cesc fik begge tidligt debut, og begge må siges at have fået deres gennembrud.

Men der er nok mere tale om at Adu og Bojan er lidt over-hypede i forhold deres reelle talent. Jeg har ikke set Bojan score et svært mål endnu. Han har fået den serveret stort set hver gang.

Det bliver til gengæld spændende at følge Iker Muniain i La Liga fremover! Han fyldte 17 i lørdags, og har allerede scoret 2 gange i denne sæson for Bilbao.

16 år 7 måneder siden #120 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Real talentløse...?
@118.

Man henter ikke et talent med det navn Lukaku allerede har, for at sende ham ned til reserverne, dermed er den mulighed udelukket, hvilket vi vist også er enige om.

At hente ham, for igen at udleje ham til Anderlecht kunne være en mulighed, hvis ikke det var fordi størstedelen af storklubber i verden er efter ham. Til sommer vil Lukaku være 17 år og mon ikke han til den tid tager chancen hos en af de helt store. De engelske klubber plejer ikke være blege for at give spillere chancen forholdsvis tidligt, hvis blot deres fysik er udviklet, hvilket man vist roligt kan sige i dette tilfælde.

- Næh, mere spændende er det straks at Jesper A nævner Munian, ham skulle man nærmere holde øjnene stift rettet imod. Så kunne man passende hente Javi Martinez ved samme lejlighed!

Leveret af Kunena Forum